De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Voorbeeld" ipv "OK"

    Ik heb de laatste dagen regelmatig het probleem dat ik op een bestaand topic niet kan reply-en. Ik krijg telkens een voorbeeld in plaats van dat mijn bericht wordt toegevoegd, of ik nu op "voorbeeld" of op "ok" druk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Nog niet gehad.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Dit had ik net inderdaad ook. Na een paar keer proberen, lukte het wel. Maar wel erg raar inderdaad.

  4. #4

    Standaard

    Als deze post gepost wordt, zou het bij mij ook okee moeten zijn, maar tientallen keren op ok drukken heeft soms nog altijd geen effect.

    EDIT: in deze topic lukt het me bijvoorbeeld niet om te reply-en.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=46561
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Twilight Zone-ish (ik heb het ook).

  6. #6

    Standaard

    Nog wat aanvullende informatie: als ik de Quick Replyfunctie gebruik, geeft ie in de plaats daarvan een voorbeeld EN kan ik een tijd (30 sec. of zo) de gewone reply blijkbaar ook niet meer gebruiken. Als ik er tenminste aan denk om ineens de "nieuw antwoord"-functie te gebruiken, is er blijkbaar geen probleem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Wazig, heb het probleem ook ineens.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    We hebben laatst wat mods geinstalleerd om spammers tegen te gaan. Misschien zit daar iets vervelends tussen.

    Ik leg het probleem even voor aan de techniek crew.

  9. #9

    Standaard

    Het gaat inderdaad om anti-spam mods die ervoor zorgen dat je niet té snel na het openen van een pagina direct een reply kan plaatsen, je wordt dan inderdaad via de preview pagina geleidt.

    Ik zal eens kijken of ik de problemen kan reproduceren.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard

    Het is iig wel erg irritant, 30 seconden lijkt me ook wat kort, krijg het nu binnen een minuur ook niet voor elkaar
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het ook al een paar dagen. Terwijl ik niet al te veel post. Gewoon bij de eerste post op een bepaalde dag moet ik al 10x klikken alvorens het bericht geplaatst wordt.

    Wat trouwens ook irri is, is dat als ik mis klik bij de updates (ipv 'bekijk je berichten' klik ik bijv. per ongeluk op 'bekijk onbeantwoorde berichten'), ik daarna mijn fout niet kan herstellen en een minuut of wat moet wachten omdat "Je kan geen andere zoekactie starten, zo snel na de vorige. Probeer het later nog eens."

    PS: Heb nu al 14x op OK geklikt ...
    edit: 15x :wink:
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  12. #12

    Standaard

    Ik heb dan weer nergens last van... Ach ja, verschil moet er zijn hè..? :wink:

    Nee, even serieus, erg lastig natuurlijk voor degenen die er wel last van hebben, hopelijk wordt het dan ook snel opgelost.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Heb er ook last van, vervelend..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  14. #14

    Standaard

    Het is inderdaad enorm vervelend. Ik had nog niet door dat het een tijdsprobleem was. Ik hoop dat de technische crew snel met een oplossing komt.

    Of ik zou langzamer moeten typen...

  15. #15

    Standaard

    Ik had het net ook, ik heb wel 20x geklikt, nog komt het voorbeeld

  16. #16

    Standaard

    We gaan kijken wat we eraan kunnen doen om dit ongemak zoveel mogelijk te beperken.
    Eric van Ballegoie

  17. #17

    Standaard

    E.e.a. zou nu weer goed moeten werken!

  18. #18

    Standaard

    Ik had het ook, ik werd dus toch niet gek
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #19

    Standaard

    Ik had laatst een redelijk lang verhaal in de "quick reply" getikt, was ik toch (door onderbrekeningen) meer dan 5 minuten mee bezig. Toch kwam ik ook in het voorbeeld scherm terecht. Daar nagenoeg direct weer op ok geklikt, en toen werd het direct gepost.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •