Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 156 van 156 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Ik heb de Ultimate Collector's Edition, maar heb er graag ook de Christopher Reeve collection en de apartie versies bij.
    Aparte versies? Losse doosjes dus? De Christopher Reeve collection is gewoon een kartonnetje om de inhoud van de losse versies.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather

    Als je hem hier nu zou bestellen: http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemid=WBD081912

    Zou het op 83,51 dollar inlcusief shipping komen, met de huidige koers komt dat dan op 58,77 euro
    Klopt, maar heb wel eens dingen gehoord dat je bij die site ook last kunt krijgen van douane kosten. Of dat klopt weet ik niet, heb er nog nooit wat bij besteld
    Bestelde `m bij pacific voor iets meer als € 62,- incl.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Ik heb de Ultimate Collector's Edition, maar heb er graag ook de Christopher Reeve collection en de apartie versies bij.
    Aparte versies? Losse doosjes dus? De Christopher Reeve collection is gewoon een kartonnetje om de inhoud van de losse versies.
    Yes I know. Maar om mijn Superman-collectie te vervolledigen had ik zowel the Christopher Reeve collection als de losse doosjes erbij willen hebben.

  4. #154

    Standaard

    Ik wil de 3-disc Superman II R. Donner cut graag bij cw-wow bestellen (kortingsbon), maar weet niet welke subtitles er op de Uk versie staan. Iemand die me dat kan zeggen?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kal-El of Krypton
    Ik heb de Ultimate Collector's Edition, maar heb er graag ook de Christopher Reeve collection en de apartie versies bij.
    Aparte versies? Losse doosjes dus? De Christopher Reeve collection is gewoon een kartonnetje om de inhoud van de losse versies.
    Yes I know. Maar om mijn Superman-collectie te vervolledigen had ik zowel the Christopher Reeve collection als de losse doosjes erbij willen hebben.
    Maar de doosjes in die CR Collection zijn toch ook los.

  6. #156

    Standaard

    Maar daar zit een slipcase omheen die alleen bij de losse releases zit (bij Superman: The Movie en Superman II tenminste). :wink:

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •