De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Paypal

  1. #1

    Standaard Paypal

    Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een bericht van paypal dat ik in de min stat wat betreft mijn saldo. Omdat ik geen geverifieerde gebruiker ben kan ik geen geld overmaken als mijn saldo dat niet toestaat. Ik heb hun een email gestuurd en gevraagd hoe dat nou precies zit want volgens mij is dit echt onmogelijk.

    Hebben meer mensen ook zo'n mail gekregen?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2

    Standaard

    Heb ik geen last van.... En gebruik Paypal toch regelmatig.

  3. #3

    Standaard

    ja, er heeft iemand zn geld teruggevraagd en ik had geen bewijs van verzending, dus ik was genaaid -.-
    je kan er niks tegen doen, en je hebt een creditcard nodig om te betalen hier in belgië, heb toch maar betaald toen ik na 3 maand een bericht kreeg dat er een incassobureau aan te pas zou kunnen komen

  4. #4

    Standaard

    Geen idee of meer mensen hier last van hebben.

    Ik krijg steeds meer mails van paypal dat mijn account beperkt wordt. Eerst had ik daar geen last van. Nu wel!

    Wat kan ik niet doen terwijl de toegang tot mijn rekening beperkt is?
    - geld sturen of een betalingsverzoek doen
    - elektronisch geld overschrijven vanaf uw PayPal-rekening
    - uw rekening afsluiten

    Ik kan nergens meer bestellen en ook is het niet mogelijk om het resterende geld terug te storten op mijn bankrekening!!!!
    En er staat gewoon 200 euro op.
    Probleem is alleen op te lossen als ik mijn CC gegevens toevoeg. Maar ik gebruik juist paypal omdat ik geen CC heb.

    Ik zal ze gaan mailen, want ik vind dit belachelijk!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Geen idee of meer mensen hier last van hebben.

    Ik krijg steeds meer mails van paypal dat mijn account beperkt wordt. Eerst had ik daar geen last van. Nu wel!
    Weet je zeker dat de mails afkomstig zijn van de echte Paypal? Er zijn zeer veel phishing emails die gebruik maken van het Paypal-logo in omloop. Het beste kun je ze herkennen doordat de echte Paypal je naam in de mails heeft staan, de phishing emails niet. Daar staat iets als "Dear member" of zo.
    Heb je al ingelogd om je status te checken? Staat daar ook dat je account is beperkt?
    Er is namelijk zo te zien geen enkele reden om je account te beperken. En dat je een credit card in zou moeten voeren is een bekent iets waar criminelen op uit zijn om zo je gegevens te achterhalen.

    Klik in ieder geval NIET op de links in de email, maar ga rechtstreeks naar de Paypal website toe via je browser.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Geen idee of meer mensen hier last van hebben.

    Ik krijg steeds meer mails van paypal dat mijn account beperkt wordt. Eerst had ik daar geen last van. Nu wel!
    Weet je zeker dat de mails afkomstig zijn van de echte Paypal? Er zijn zeer veel phishing emails die gebruik maken van het Paypal-logo in omloop. Het beste kun je ze herkennen doordat de echte Paypal je naam in de mails heeft staan, de phishing emails niet. Daar staat iets als "Dear member" of zo.
    Heb je al ingelogd om je status te checken? Staat daar ook dat je account is beperkt?
    Er is namelijk zo te zien geen enkele reden om je account te beperken. En dat je een credit card in zou moeten voeren is een bekent iets waar criminelen op uit zijn om zo je gegevens te achterhalen.

    Klik in ieder geval NIET op de links in de email, maar ga rechtstreeks naar de Paypal website toe via je browser.
    Mijn naam stond idd in de mail. En de reden dat ik gecontroleerd lid moet worden (CC toevoegen) is omdat ik meer dan 1500 euro heb verstuurd via paypal. Ik heb al ingelogd en er staat ook dat mijn account beperkt is.
    Ik heb ze een mail gestuurd, dus nu maar afwachten.

  7. #7

    Standaard

    Ah ja, die heb ik ook gehad. Moest ook een kopie van m'n paspoort opsturen. Ik had al geregistreerd met CC, dus die hoefde ik niet meer opnieuw door te geven.
    Vreemd, dat je persé een CC nodig moet hebben om te kunnen blijven betalen. Ik ben benieuwd naar hun reactie. Wat ik wel gemerkt heb is dat hun klantenservice uitermate beroerd werkt, net als die van Ebay. Ze werken langs elkaar heen, geven geen duidelijk antwoord op je vraag en soms duurt het nog heel lang ook.
    Laat even weten hoe het afloopt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    mja, als je registreert staat er wel duidelijk dat je maximum 1500€ of zoiets kunt versturen zonder creditcard, je had best een andere account gemaakt als je rond 1300€ zat....
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos
    mja, als je registreert staat er wel duidelijk dat je maximum 1500€ of zoiets kunt versturen zonder creditcard, je had best een andere account gemaakt als je rond 1300€ zat....
    Ik betaal al jaren met paypal, misschien zit ik al over de 10.000€
    Volgens mij is die regel er nog niet zo lang. Hopelijk reageren ze een beetje snel.

  10. #10

    Standaard

    Heeft dat niet gewoon meer te maken met hoeveel je per keer verstuurd en of je je CC wel op tijd en voldoende aanvult? Als je over het max bedrag van je CC gaat zal Paypal ook problemen krijgen omdat zijn in principe rechtstreeks van je CC halen.

    Dus zolang je CC in order is, zul je volgens mij ook geen Paypal problemen krijgen.

    Sowieso bij iedere twijfelachtige mail kun je viapaypal zelf dit melden. Mocht de mail inderdaad fake zijn, niets aan de hand. Mocht de mail wel van paypal zelf afkomstig zijn, zullen ze contact met je opnemen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heeft dat niet gewoon meer te maken met hoeveel je per keer verstuurd en of je je CC wel op tijd en voldoende aanvult? Als je over het max bedrag van je CC gaat zal Paypal ook problemen krijgen omdat zijn in principe rechtstreeks van je CC halen.

    Dus zolang je CC in order is, zul je volgens mij ook geen Paypal problemen krijgen.

    Sowieso bij iedere twijfelachtige mail kun je viapaypal zelf dit melden. Mocht de mail inderdaad fake zijn, niets aan de hand. Mocht de mail wel van paypal zelf afkomstig zijn, zullen ze contact met je opnemen.
    Lijkt me niet altijd opgaan, wat je hier zegt. En als je geen CC hebt al helemaal niet. Bovendien komt het voor, dat als je teveel hebt verzonden en/of ontvangen, dat je dan meer gegevens moet doorgeven dan alleen een CC. Is volgens hun opgelegd door Nederlandse wetgeving, net zoals je bij banken tegenwoordig de registratieplicht hebt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Volgens mij is die regel er nog niet zo lang. Hopelijk reageren ze een beetje snel.
    Valt tegen: ik moest het geruime tijd geleden namelijk al doen...ik schat 2 jaar geleden?
    Het ging bij mij toen niet al te snel...duurde een paar weken dacht ik (minder dan een maand iig)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heeft dat niet gewoon meer te maken met hoeveel je per keer verstuurd en of je je CC wel op tijd en voldoende aanvult? Als je over het max bedrag van je CC gaat zal Paypal ook problemen krijgen omdat zijn in principe rechtstreeks van je CC halen.

    Dus zolang je CC in order is, zul je volgens mij ook geen Paypal problemen krijgen.

    Sowieso bij iedere twijfelachtige mail kun je viapaypal zelf dit melden. Mocht de mail inderdaad fake zijn, niets aan de hand. Mocht de mail wel van paypal zelf afkomstig zijn, zullen ze contact met je opnemen.
    Lijkt me niet altijd opgaan, wat je hier zegt. En als je geen CC hebt al helemaal niet. Bovendien komt het voor, dat als je teveel hebt verzonden en/of ontvangen, dat je dan meer gegevens moet doorgeven dan alleen een CC. Is volgens hun opgelegd door Nederlandse wetgeving, net zoals je bij banken tegenwoordig de registratieplicht hebt.
    Aha. Ik gebruik paypal eigenlijk alleeen voor kleine bedragen, grote bedragen betaal ik liever zelf via de bank, vandaar dat ik er nooit wat van gemerkt heb dus.

  14. #14

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb gisteren een Paypal account aangemaakt en deze gekoppeld aan mijn vaste rekening bij de Rabobank. Binnen enkele dagen stort Paypal 2 kleine bedragen op mijn rekening zodat ik zeker weet dat Paypal aan mijn rekening gekoppeld is. Als dit is gebeurd, kan ik dan gewoon direct gebruik maken van Paypal of moet ik dan alsnog eerst geld op mijn Paypal account overmaken? Geloof het niet, maar het is me een beetje onduidelijk allemaal

  15. #15

    Standaard

    Nee, dan kan je gelijk gebruik maken van Pay Pal. Het wordt dan automatisch van je bankrekening afgeschreven. Je hoeft dus geen geld te storten op je Account

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monic27 Bekijk bericht
    Nee, dan kan je gelijk gebruik maken van Pay Pal. Het wordt dan automatisch van je bankrekening afgeschreven. Je hoeft dus geen geld te storten op je Account
    Thanks!

  17. #17

    Question Hulp bij PayPal

    Hallo een ieder,

    ik heb een "waarschijnlijk" heel domme vraag, maar ik stel hem toch.

    Ik wil bij PayPal dus mijn bankrekening koppelen aan PayPal account en moet dus nu de voornaam invullen die op mijn afschriften staat, alleen ik krijg allang geen afschriften
    meer en bij internetbankieren en andere zaken staan alleen mijn initialen.

    Mijn vraag is dus moet ik mijn initialen invullen of gewoon mijn volledige eerste voornaam ?

    Mods:
    Ik kon geen centraal topic over PayPal vinden met de zoekfunctie, als deze er wel is dit topic graag verplaatsen.

    mvg
    Prem

  18. #18

    Standaard

    Volgens mij maakt het niet veel uit...
    Gewoon proberen, als het niet werkt krijg je vanzelf bericht!
    Zolang je geen valse namen opgeeft lijkt me er niets aan de hand!

  19. #19

    Standaard

    domme vragen bestaan niet, voornaam is voldoende

  20. #20

    Standaard

    Ok

    bedankt voor de antwoorden

    mvg
    Prem

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prem Bekijk bericht
    Mods:
    Ik kon geen centraal topic over PayPal vinden met de zoekfunctie, als deze er wel is dit topic graag verplaatsen.
    Verplaatst naar een algemeen Paypal topic.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Verplaatst naar een algemeen Paypal topic.
    Thank you.

    Het is gelukt. Ik heb gewoon mijn naam ingevuld en geen initialen.

  23. #23

    Standaard

    Net m'n bankrekening gekoppeld aan m'n paypal, na 2 jaar pauze ben ik weer paypaller :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •