Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 149 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Franse DTS? Waarom zijn die mensen zo fucking dom daar? Jezus! Dan 1 met engelse dts en dan 2 met franse? Hell, verknip meteen ook ff t beeld als jullie toch bezig zijn Franse dts.... ik woon toch niet in t zuiden van belgië of wel? Ik mag hopen dat dit een vergissing van informatie is, anders wijk ik ook lekker uit naar de UK voor deze film

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Lelijke over-gedesignde hoes.
    agree, ik haat die omlijstingen.

  3. #28

    Standaard

    Design van de hoes kon echt wel beter maar erger is toch geen Engelse DTS! Onbegrijpelijk.

  4. #29

    Standaard

    "Allez capitaine jack, vous venez avec nous?"

    --
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Wattuh??? M'n Frans is niet zo goed...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    Wordt voor mij ook een absolute aanschaf, mooie 2-disc en nu maar wachten op de laatste..... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    "Allez capitaine jack, vous venez avec nous?"

    --
    Captain Jack, are you coming with us? 8)

  8. #33

    Standaard

    Ik denk dat ik wacht met het kopen van PotC2, wacht op de complete trilogie. Wn hoop dat mijn wachten beloond wordt met een mooie trilogiebox

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985
    Ik denk dat ik wacht met het kopen van PotC2, wacht op de complete trilogie. Wn hoop dat mijn wachten beloond wordt met een mooie trilogiebox
    Ik vrees dat je dan nog lang gaat kunnen wachten, het is niet gezegd dat na PotC 3 meteen een trilogy zal verschijnen, waarschijnlijk zal eerst de koe helemaal uitgemolken moeten zijn voordat deze op de markt komt.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Design van de hoes kon echt wel beter maar erger is toch geen Engelse DTS! Onbegrijpelijk.
    Dit is inderdaad te belachelijk voor woorden. Bij de eerste film was het toch nog mogelijk een deftige DTS track in het Engels te voorzien waarom nu niet meer? We worden hier echt als een achtergestelde regio behandeld!!

  11. #36

    Standaard

    Artwork van De UK Versie,die er zeker kwa dat groen een stuk beter uitziet:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Pirates Of The Caribbean 2: DEAD MAN’S CHEST met Frans DTS!

    DVD-Home kreeg enkele weken geleden door van enkele winkeliers dat de Nederlandse uitgave van “Pirates of the Caribbean 2: DEAD MAN’S CHEST” met Frans DTS uitgevoerd zal zijn.
    Bij navraag en het uiten van grote ongerustheid bij Buena Vista via het PR bureau, volgde een stilte. Vreemd want meestal volgt snel een ontkenning of bevestiging. Ook bij herhaling van de vraag volgde geen uitsluitsel en de winkeliers weten te melden dat op de Businesssite ook Frans DTS vermeld staat. De conclusie die hieraan verbonden moet worden is dat wij Nederlanders weer eens door de Fransen overheerst worden en afgescheept worden met een tweederangs uitgave.
    DVD-Home vermoedt zelfs dat dit nog erger wordt. Het ligt ook in de lijn der verwachting dat de Engels Dolby Digital-track op de lage bitrate van 384 kb/s zal zijn. Jammer want de leiding van Buena Vista heeft onlangs in een vakblad beweerd, dat Buena Vista kiest voor kwaliteit en dat daarom de keuze voor Blu-ray Disc (BD) is gemaakt. Gelet op dit laatste is het te hopen dat deze film dan ook op BD, wordt uitgebracht dan zijn we gelijk van de ondermaatse uitgaven verlost.

    Bronvd-Home
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #38

    Standaard

    ik heb hier niet echt verstand van, betekend het dat er alleen maar franse audio is?
    of dat de engelse audio van hele slechte kwaliteit is?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    ik heb hier niet echt verstand van, betekend het dat er alleen maar franse audio is?
    of dat de engelse audio van hele slechte kwaliteit is?
    dat betekend dat het dts spoor frans is.
    Er staat natuurlijk wel een engels dolby 5.1 spoor op
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    ik heb hier niet echt verstand van, betekend het dat er alleen maar franse audio is?
    of dat de engelse audio van hele slechte kwaliteit is?
    dat betekend dat het dts spoor frans is.
    Er staat natuurlijk wel een engels dolby 5.1 spoor op
    Ja, maar wel een van maar 384 kb/s bitrate... Stelletje lullo's daar!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #41

    Standaard

    maar de engelse audio is wel gewoon zoals andere dvd's? met goede kwaliteit?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    maar de engelse audio is wel gewoon zoals andere dvd's? met goede kwaliteit?
    Deze zal waarschijnlijk wel goed zijn, maar kan veel beter met een bitrate van 754 kb/s b.v.

  18. #43

    Standaard

    Ik vraag me echt af wat men hier mee wil bereiken. De mensen die de film in hun eigen taal willen zien hebben opzich geen enkele reden tot klagen met dolby 5.1 geluid. Nu worden alle echte Filmfanaten (nederlands of frans) genaaid met een compleet overbodige Franse DTS track en opgescheept met een minderwaardige Engelse Dolby 5.1 track. Hartelijk dank Buena Vista.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Ik vraag me echt af wat men hier mee wil berijken. De mensen die de film in hun eigen taal willen zien hebben opzich geen enkele reden tot klagen met dolby 5.1 geluid. Nu worden alle echte Filmfanaten (nederlands of frans) genaaid met een compleet overbodige Franse DTS track en opgescheept met een minderwaardige Engelse Dolby 5.1 track. Hartelijk dank Buena Vista.
    Tja, de pest is dat BV weet dat ze er toch wel mee weg komen. De argeloze zaterdagmiddag-frs-shopper ziet alleen de hoes en denkt: leuk, das een goeie film! en koopt deze dan vervolgens zonder te kijken of te weten hoe deze disc in elkaar steekt. Ik denk dat ze op deze manier denken een groter aantal fransozen en franstalige belgen tevreden proberen te stellen dan een minder aantal nederlanders en vlaamse belgen.

    En even BTW: berijken met een lange "ij" is toch wel erg slecht NL. Ik let er nooit op en zeg er nooit iets van, maar dit staat echt niet....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Ik vraag me echt af wat men hier mee wil berijken. De mensen die de film in hun eigen taal willen zien hebben opzich geen enkele reden tot klagen met dolby 5.1 geluid. Nu worden alle echte Filmfanaten (nederlands of frans) genaaid met een compleet overbodige Franse DTS track en opgescheept met een minderwaardige Engelse Dolby 5.1 track. Hartelijk dank Buena Vista.
    Tja, de pest is dat BV weet dat ze er toch wel mee weg komen. De argeloze zaterdagmiddag-frs-shopper ziet alleen de hoes en denkt: leuk, das een goeie film! en koopt deze dan vervolgens zonder te kijken of te weten hoe deze disc in elkaar steekt. Ik denk dat ze op deze manier denken een groter aantal fransozen en franstalige belgen tevreden proberen te stellen dan een minder aantal nederlanders en vlaamse belgen.
    Het slaat uiteindelijk nergens op want als ze gewoon een Engelse DTS en Franse (en Engelse) Dolby 5.1 track erop hadden gedaan had helemaal niemand in Nederland en in Frankrijk reden tot klagen gehad.

  21. #46

    Standaard

    Dan hadden ze vast in Frankrijk geklaagd dat er geen Frans DTS op de DVD stond. Beter was dat ze voor Nederland een versie uitgebracht hadden met Engels DTS en Engels Dolby Digital. Dat hebben ze bij het eerste deel ook gedaan.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Dan hadden ze vast in Frankrijk geklaagd dat er geen Frans DTS op de DVD stond. Beter was dat ze voor Nederland een versie uitgebracht hadden met Engels DTS en Engels Dolby Digital. Dat hebben ze bij het eerste deel ook gedaan.
    Wij klagen toch ook niet omdat niet elke film (engels) DTS heeft. Ik zie niet in waarom de fransen dat wel zouden doen. En ja POTC is zeker groot genoeg voor een aparte nederlandse uitgave.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Wij klagen toch ook niet omdat niet elke film (engels) DTS heeft. Ik zie niet in waarom de fransen dat wel zouden doen.
    Omdat het in Frankrijk normaal is om een film in het Frans te bekijken en niet in de originele taal.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86
    Wij klagen toch ook niet omdat niet elke film (engels) DTS heeft. Ik zie niet in waarom de fransen dat wel zouden doen.
    Omdat het in Frankrijk normaal is om een film in het Frans te bekijken en niet in de originele taal.
    Ze kunnen hem ook in het frans bekijken want die dolby 5.1 track staat er gewoon op. Hoe moeilijk is het nu om gewoon de originele taal altijd voorrang te geven.

    Het gewone publiek is wel blij met DTS maar kan het vaak niet echt schelen of er het op staat of niet. Degene die wel altijd beste geluid willen zijn meestal de echte filmliefhebbers en die willen (waar ze ook vandaan komen) de film in zijn originele taal zien.

  25. #50

    Standaard

    Dat werkt een dergelijk niet kritisch genoeg publiek in de hand ben ik bang. Wat waar het uiteindelijk om gaat is of de film goedkoop genoeg is of niet. Kwaliteit is volledig ondergeschikt aan de prijs, wat uiteraard belachelijk is. Ik bedoel, en dan koop je een film, met stereo geluid en 4 bij 3. En dan ook nog zeggen thuis. Gaatf he dat surround !!!

    Daar gaat de markt aan kapot als je het mij vraagt. Ik bedoel, uiteraard het is een film die bij kinderen ook goed in de markt ligt en daarom dat het altijd pedagigisch verantwoorde BVH er waarschijnlijk voor gekozen heeft om juist de Franse track met DTS uit te voeren. Of dat zal de officiele lezing zijn terwijl het in de realiteit natuurlijk gaat om de luiheid van de Fransen om een andere taal te leren. En daar moeten wij onder lijden.

    Maar P2 lijkt me niet de eerste de beste release, en eentje die gretig aftrek gaat vinden, en daarom dat het er volgens mij zat uitkan dat ie een aparte release krijgt. Het is dus ook voor een groot deel pure laksigheid van BVH

    De bitrate van 384 KBS slaat echt helemaal nergens op. De DTS is nog daar aantoe, maar dit slaat echt alles, bij een film waar geluis zo'n belangrijk aspect is van de gehele beleving. Terwijl er waarschijnlijk gewoon een 448 KBS voor handen is uit Ebgeland.

    Wat met betreft tot de Engelse uitgave ? Heeft deze wel DTS ? Het zou niet de eerste keer zijn dat de Engelse versie een DTS track heeft en de anderen niet.

    En wat mij dan helemaal ontgaat, waarom heeft P1 wel DTS en nu ineens de rest weer niet.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •