Pagina 17 van 24 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #401

    Standaard

    Van aintitcool:
    Strike or no, Hayden Panettiere says we won’t be getting any fresh Sylar, Hiro, Claire or Noah this spring. From “Mastidon”:
    Hi Guys,
    I've been extremely busy here at the Berlin Film Festival having already screened a dozen movies. Full reports on those to follow soon. But first I wanted to pass along some bad news -
    Today I got to spend 20 minutes with everyone's favorite cheerleader, Hayden Panettiere. She is promoting her new film FIREFLIES IN THE GARDEN. Anyway, she confirmed that even though the strike is over, Heroes is definitely done for the season. New shooting will not start until April which she will arrive a bit late for as she will be finishing up another film in Canada. So I guess we have to wait until at least September. Full transcription of that interview coming after the festival.
    Ciao for now

  2. #402

    Standaard





    Heroes : Season One (Exclusive Packaging w/Bonus DVD + Four Miniature Paintings)


    http://www.amazon.com/Heroes-Exclusi...2757346&sr=1-3

  3. #403

    Standaard

    HEROES : Volume 1 (hardcover)



    Nog voor de eerste afleveringen van “Heroes” werden uitgezonden in 2006 wist ik dat dit een serie ging zijn die mij zou aanspreken. Niet alleen de betrokkenheid van comics-legendes Jeph Loeb en Tim Sale maar natuurlijk ook het thema (mensen die door mutatie van de genen bovennatuurlijke gaves bekomen) waren spek naar mijn bek. En eerlijk gezegd heeft de serie me nooit teleurgesteld. Nu ik de ganse serie nog eens herbekeken heb op DVD valt me de genialiteit van het scenario nog meer op. Door de beperking van 40 minuten per aflevering, het hoge vertelritme en het medium televisie op zich maakte ik me af en toe wel de bedenking hoeveel meer ze in de afleveringen hadden kunnen steken. De honger naar nog meer werd door de makers een beetje ingelost door de web-comics van elk gemiddeld 6 pagina’s die elke week op de website van NBC verschenen. Deze werden enkele weken geleden in een mooi uitgevoerde hardcover verzameld.



    De eerste verhalen komen over als scenes die uit de serie geknipt zijn. Zo zien we bijvoorbeeld Micah’s vader uit de gevangenis ontsnappen en het eerste profetische schilderij van Isaac. Stilaan evolueren de web-comics naar langere verhalen die meer gefocust zijn op het interessante personage Hana (bijnaam Wireless) die helaas maar kort in de televisiereeks voorkwam en waarvan we in de stripserie nu haar achtergrond te weten komen alsook de bijzondere bijdrage die ze heeft geleverd in de strijd tegen “the Company”. Ook het 6-delige “War Buddies”, waarin we de oorsprong van de connectie Linderman-Petrelli te weten komen, is interessant.


    Het tekenwerk is meestal zeer sterk en ook de verhalen stellen niet teleur. Het valt echt op dat aan elke bijdrage veel zorg is besteed.
    De luxe-vormgeving van het geheel is ook een pluspunt. Het boek bevat alle covers van “9th Wonders”, Isaac Mendez’ fictieve comic (getekend door Tim Sale) welke een belangrijke rol in het verhaal speelt. Ook is er een inleiding door Masi Oka (Hiro) (die vooral het belang van manga in zijn leven onderstreept) en een interview door producer Jeph Loeb met de schrijvers Aron Eli Coleite en Joe Polaski.
    Het is verre van een meesterwerk in de wereld van de graphic novels maar voor elke fan van de serie (zoals mezelf) is dit essentieel !
    site 9th Wonders
    HEROES-wiki



  4. #404

    Standaard

    Wanneer komt seizoen2 dan uit op dvd hier in Nederland of is dat nog niet bekend?

  5. #405

  6. #406

    Standaard

    Matthew John Armstrong/Ted Sprague @ Stripbeurs in rijswijk.

    Op 1&2 maart zal Matthew John Armstrong aanwezig zijn op stand van Acme Trendz tijdens de Stripbeurs in Rijswijk.



    Ook zal de comic-artist John McCrea erbij aanwezig zijn.

    http://www.acmetrendz.com
    http://www.stripbeurs.com
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  7. #407
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht




    Heroes : Season One (Exclusive Packaging w/Bonus DVD + Four Miniature Paintings)


    http://www.amazon.com/Heroes-Exclusi...2757346&sr=1-3
    Die heb ik, is een Target exclusive, héél mooie set

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Die heb ik, is een Target exclusive, héél mooie set
    fotokes?

  9. #409

    Standaard

    Ik ben na ongeveer 10 afleveringen in seizoen 1 afgehaakt, maar vraag me toch stiekem wel eens af of het toch niet de moeite is de serie weer eens op te pakken...

    Sommige episodes van seizoen 1 brachten weinig toegevoegde waarde en ik was een beetje bang dat dit zich zou doorzetten en je de helft van je tijd zit te verdoen.

    Als iemand me gerust kan stellen dat het allemaal beter wordt na de eerste helft van seizoen 1 dan pak ik em weer op.

  10. #410

    Standaard

    In het begin van seizoen 1 is het gewoon wennen, zeg maar, des te verder het kwam, werd het een stuk duidelijker
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The K-Man Bekijk bericht
    Ik ben na ongeveer 10 afleveringen in seizoen 1 afgehaakt, maar vraag me toch stiekem wel eens af of het toch niet de moeite is de serie weer eens op te pakken...

    Sommige episodes van seizoen 1 brachten weinig toegevoegde waarde en ik was een beetje bang dat dit zich zou doorzetten en je de helft van je tijd zit te verdoen.

    Als iemand me gerust kan stellen dat het allemaal beter wordt na de eerste helft van seizoen 1 dan pak ik em weer op.

    Kom op joh gewoon dit weekend de DVD in de speler doen, fles fris erbij en laat het over je heen komen. Het start inderdaad rustig, maar tegen het einde verlang je naar meer!
    Never attribute to malice what can satisfactorily be explained away by stupidity.

  12. #412

    Standaard

    Allemaal reklame om hoge kijk cijfers te halen in Spetember!
    En in de tussentijd kunnen fans de dvd's kopen.

  13. #413

    Standaard

    Is er al iets bekend over seizoen 2 dvd's? zal die ook eerder komen, of gewoon in september? regio 1, bedoel ik.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #414

    Standaard

    WAW Zopas de 3 laatste afleveringen van het 2de seizoen van Heroes uitgekeken en ik moet zeggen dat Tim Kring niets had om zich voor te excuseren. Dit was echt top ! Alles werkt op een onvoorziene wijze naar een logisch einde toe. Er zitten redelijk wat verrassingen op het eind. Je zou bijna zeggen dat ze voorkennis van een toekomstige schrijvers-staking hadden aangezien ze in 11 afleveringen een mooi afgesloten 2de hoofdstuk hebben gemaakt. De schurken komen nu pas echt boven water en je weet op een bepaald moment niet meer wie er aan welke kant staat. Heeft me dus zeker niet ontgoocheld en zal het met plezier herbekijken over enkele maanden.
    Ben wel blij dat ik elke week een paar afleveringen na mekaar bekeek. Die 38 à 40 minuten vlogen telkens voorbij. Moet enorm frustrerend zijn voor de kijkers die elke week maar één aflevering kunnen zien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TV GUIDE
    About Heroes :
    Are they going back to work on new episodes in the spring, even if they will not air until the fall? Is that how NBC is able to order more than 22 for next season?
    Yes, Heroes is tentatively slated to start production on Season 3 on May 1 — more than two months ahead of schedule. As a result, the show could have as many as 10-13 episodes already in the can by the time it returns in September.
    What we can expect for next season?
    Ausiello: Let's just say that over the next few months the show's casting offices will be filled with actors who are very good at being very bad.
    I'm dying for some juicy Heroes scoop!
    Well, this is about as juicy as it comes: Kristen Bell is not — I repeat, not — signed on for next season. But (and this is a big "but," so listen up) sources confirm that Heroes is in active discussions with her to return for an arc during Season 3. And considering how much everyone at the show worships her — and she them — I have every reason to believe that this will happen.
    Die Kristen Bell speelde wel een zeer interessante rol in het 2de seizoen...

  15. #415

    Standaard

    Ze hebben dan ook de laatst 2 eps aangepast dacht ik zodat deze kon dienen als een season's finale. De laatste eps wegen niet op tegen het feit dat de eerste eps enorm lang gerekt zijn. Alles gaat zo enorm sloom en veel dingen vond ik totaal niet interessant.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #416

    Standaard

    Wanneer gaan we weer verder?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Wanneer gaan we weer verder?
    2 september pas, in de VS wel te verstaan, hier in NL nog een aantal weken later waarschijnlijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #418

    Standaard

    echt een super serie .. Ik kijk deze serie samen met m,n vriendin

    In het begin was het nog een beetje wennen maar verder in de serie word het ond steeds duidelijker en er komen weer nieuwe mysteries erbij

    Sinds kort ook een nieuwe tv (plasma panasonic 42PX80E) wat het kijken ook veel leuker maakt

    Vandaag maar liefst 6 afleveringen gekeken 2 keer 3 achter mekaar

    Ben nu bij disk 6 aflevering 2 gebleven

    Word weer wachten tot ze seizoen 2 in NL uitbrengen
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  19. #419
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    2 september pas, in de VS wel te verstaan, hier in NL nog een aantal weken later waarschijnlijk.
    Ouch zo lang nog wachten pff, GIEF heroes now

  20. #420
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Ik ben Heroes ook op DVD beginnen kijken , zit ondertussen aan disc 5 .
    Heeft mij toch nog geen enkel moment verveeld of geirriteerd..

  21. #421
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Even nog een vraagje :

    De toekomstige Hiro bleek verbaast te zijn als hij zij eigen 'verleden Hiro' tegen kwam. Zijn reactie ; "You!?" . Maar hij moet toch zelf weten dat hij vroeger naar de toekomst is gegaan en dat hij Sylar heeft doorboord met zijn zwaard? Want hij vroeg aan de 'verleden Hiro' of hij Sylar had vermoord. Maar dat moet hij toch weten als hij dat in het verleden had gedaan xD . Of heb ik het verkeerd begrepen? Mjah is wel wat ingewikkeld uitgelegd.

  22. #422

    Standaard

    Mn hd-dvd box van heroes komt deze week als het goed gaat binnen. Heb nu al zin om eens alle afleveringen te zien, heb er een paar gemist.

  23. #423

    Standaard

    Kristen bell (veronica mars) heeft bevestigd dat ze ook terug zal keren in seizoen 3 als elle bishop

    YES

    bron: comingsoon

  24. #424

    Standaard

    Ik ben ruim halverwege S1, ik vind het wel een leuke serie, maar ik snap alle ophef niet. er gebeurd weinig, het is een soort soap/drama met mensen die speciale krachten hebben. Ik had er meer van verwacht. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind, maar niet geweldig.
    Turn around and feel the vibe.....

  25. #425
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Ik ben ruim halverwege S1, ik vind het wel een leuke serie, maar ik snap alle ophef niet. er gebeurd weinig, het is een soort soap/drama met mensen die speciale krachten hebben. Ik had er meer van verwacht. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind, maar niet geweldig.
    Het meeste gebeurt in de laatste afleveringen. En dan wil je echt wel het vervolg wete

Pagina 17 van 24 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •