Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #26

    Standaard

    Echt een topper in wording! Het wordt steeds leuker en leuker!


  2. #27

    Standaard

    ben deze serie ook aan het bekijjken en echt 1vd beste nieuwe series dit jaar.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dyonvbaal
    Sorry dat ik geen spoiler tags gebruik, maar de mensen die hier kijken kennen de serie toch al.
    [..]
    Mwoah, wilt niet zeggen dat al die mensen de serie ook daadwerkelijk volgen, zoals ik. Beetje haastige conclusie die je trekt.

    Ik zal 't kort houden:
    Ik ken de serie van een artikel op IGN, en 't leek me echt interessant, ik kijk er erg naar uit. Maar je weet 't nooit met de NLse TV.. Soms zijn ze erg snel (Lost) en soms duurt 't een tijdje (Stargate SG1..). Maar ik hoop dat 't redelijk snel hier op TV zal verschijnen, dan ik zal 't zeker gaan volgen.
    N/A

  4. #29

    Standaard

    Ik vind de serrie ook erg goed. Als de serrie op de Nederlands commerciele tv komt, moet je maar hopen dat ze het in de juste volgorde uitzenden. Ze maken er vaak een zooitje van, met name bij RTL dan. CSI en zelfs '24' kunnen ze niet in de juiste volgorde uitzenden. Ik volg de meeste serrie's al lang niet meer bij dit soort zenders.

    Goed, morgen waarschijnlijk aflevering 6 kijken.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    Ik vind de serrie ook erg goed. Als de serrie op de Nederlands commerciele tv komt, moet je maar hopen dat ze het in de juste volgorde uitzenden. Ze maken er vaak een zooitje van, met name bij RTL dan. CSI en zelfs '24' kunnen ze niet in de juiste volgorde uitzenden. Ik volg de meeste serrie's al lang niet meer bij dit soort zenders.

    Goed, morgen waarschijnlijk aflevering 6 kijken.
    CSI geef ik je gelijk maar 24 loopt volgens mij wel goed. Trouwens Heroes is een goeie serie al moeten ze het niet gaan dood schrijven. Er komen wel steeds meer punten samen maar het loopt niet snel genoeg in mijn ogen.

  6. #31

    Standaard

    ik hou hier juist wel van, een goed uitgesponnen verhaal hoort nou eenmaal bij een goede serie! En bij heroes bouwen ze de spanningsboog zo hoog op, dat het niet meer mis MAG gaan!


    Voor mij is dit DE serie van het seizoen! GO HIRO!


  7. #32

    Standaard

    De spanning bouwt zich wel iedere keer op, maar er komen iedere episode weer nieuwe mutanten bij. Laatste aflevering weer twee.

  8. #33

    Standaard

    Net episode 8 gezien en ik moet zeggen dat de puzzel goed in elkaar begint te vallen. Wel een nadeel is dat: [spoiler:8b0328210b]er weer een hero bijkomt en dat het verhaal nu echt is blijven hangen bij drie figuren. De vrouw in Vegas en de vliegende man zien we dit keer niet[/spoiler:8b0328210b]

  9. #34

    Standaard

    Vandaag de eerste acht afleveringen gezien. Mooi! Deze ga ik ook wel volgen denk ik. Nu hopen dat het één keer in de week net zo goed is als allemaal achter elkaar.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  10. #35

    Standaard

    VT 4 ( deel van SBS groep belgie) heeft aangekondigd dat Heroes van af volgende jaar op VT4 te zien zal zijn.
    Waarschijnlijk zoals bij Invasion het geval was , net achter dubbelafleveringen van Lost.
    Tv serie fan

  11. #36

    Standaard

    Ik keek even op de NBC site rond van Heroes en kwam een paar leuke extra's tegen:

    http://www.nbc.com/Heroes/novels/
    Korte strips die elke week gemaakt worden door verschillende (gast)tekenaars. Bevatten soms nog wat extra info die in de serie niet genoemd word.

    Ook kwam ik via het profiel van Claire uit op haar MySpace website:
    http://myspace.com/clairebennet
    De eerste Friend die ze heeft staan is Zach, ook die heeft een MySpace profiel: http://www.myspace.com/zachtothefuture

  12. #37

    Standaard

    Wat een geweldige nieuwe aflevering!

    [spoiler:dba86473e9] you got to love claire [/spoiler:dba86473e9]


  13. #38

    Standaard

    Toch wel jammer dat weingi mensen deze serie volgen, hij is vele malen beter dan het populaire Prison Break!

    Vond de afgelopen episode heel sterk, goeie flashback en weer wat zaken duidelijk


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Toch wel jammer dat weingi mensen deze serie volgen, hij is vele malen beter dan het populaire Prison Break!

    Vond de afgelopen episode heel sterk, goeie flashback en weer wat zaken duidelijk
    Mee eens.
    Ik vind Heroes op het moment ook beter dan Prison Break.
    Vanavond de voorlopig laatste aflevering en dan een paar weken wachten tot het verder gaat, zal wel weer een lekkere cliffhanger zijn op het einde.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  15. #40

    Standaard

    Is deze serie op tv dan?
    Turn around and feel the vibe.....

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Is deze serie op tv dan?
    Ja, via mijn laptop op de tv.
    Maar in NL is hij nog niet te zien.
    Las trouwens dat hij ergens in 2007 wel door BBC2 zal worden uitgezonden.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #42

    Standaard

    nou ben onlangs begonnen met deze serie.

    en eerste 2 afleveringen had ik zoiets waar gaat dit nu eigenlijk over en wordt het nog wel wat. maar gewoon verder blijven kijken (dus het had onbewust toch wel wat anders had ik niet verder blijven kijken :wink: ) en moet zeggen Super leuke serie en ben tot aflevering 8 gekomen en wordt erg spannend de serie is nu echt volop bezig en wordt steeds leuker!

    Dus wat mij betrefdt een aanrader

  18. #43

    Standaard

    Jammer dat er een break is nu want de laatste aflevering was weer om je vingers bij af te likken! Beste serie van dit seizoen!

  19. #44

    Standaard

    Idd beste nieuwe serie in een lange tijd!

    [spoiler:086443914b]ook opgevallen dat de Hatian dude een ketting droeg met dat teken op?
    En in de achtergrond bij Issaac staat een schilderij van Peter die ontploft [/spoiler:086443914b]

    I want more!
    "Breaker breaker, commander. This is rocketship 27. Aliens fucked with the carbonator in engine four. I'm gonna try and refuckulate it and land on Juniper. Hopefully they have some space-weed. Over."

  20. #45

    Standaard

    Ben nou wel nieuwsschierig geworden naar deze serie

    hopelijk komt hij hier ook snel op de buis (of op dvd)
    I always tell the truth. Even when I lie.

  21. #46

    Standaard

    Wat ik mij nou afvraag bij deze serie! Is het nu een soort goedkope X-men, of is het echt totaal wat anders...?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane
    Wat ik mij nou afvraag bij deze serie! Is het nu een soort goedkope X-men, of is het echt totaal wat anders...?
    Totaal wat anders is misschien groots te noemen, maar het is zeker geen goedkope X-Men! Het is echt goede kwaliteits-tv met een goed verhaal!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane
    Wat ik mij nou afvraag bij deze serie! Is het nu een soort goedkope X-men, of is het echt totaal wat anders...?
    Totaal wat anders is misschien groots te noemen, maar het is zeker geen goedkope X-Men! Het is echt goede kwaliteits-tv met een goed verhaal!
    Zeker geen X-men, natuurlijk zijn de verschillende krachten die de Heroes hebben wel vergelijkbaar met die van de X-men maar qua verhaallijnen is het toch geheel anders.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #49

    Standaard

    Nou ik zal het maares proberen dan! Downloaden jullie deze serie allemaal, of is die ergens online te zien?

  25. #50

    Standaard

    Ik heb een paar dagen geleden de pilot van deze serie dan ook eindelijk eens gekeken (ik had na Vanished maar even gewacht om met wat nieuws te beginnen tot ik zeker was welke series een volledig seizoen zouden krijgen).

    Hoewel ik geen superhero-fanaat ben heb ik wel met veel plezier gekeken naar de meeste superhelden-films die de afgelopen jaren zijn uitgekomen. Het interesseert me dus als het goed gebracht is zeg maar. De pilot van Heroes doet wat hij moet doen, namelijk je teasen om de serie te gaan volgen zonder dat duidelijk is waar dit alles toe zal leiden.

    De aanwezigheid van Hayden Panettiere zie ik alvast als een pluspunt Haar scenes vond ik ook het interessantste in deze pilot, samen met die van de schilder [spoiler:99c7e1fe68]die de toekomst kan schilderen[/spoiler:99c7e1fe68]. Die twee personages hebben fascinerende gaven. Van de Chinees en de vrouw [spoiler:99c7e1fe68]een soort van vrouwelijke Dr. Jekyll and Mr. Hyde?[/spoiler:99c7e1fe68] was ik minder wild, maar dat kan in volgende afleveringen natuurlijk nog veranderen

    Een serie met potentieel die ik zeker ga blijven volgen. Ik ben ook benieuwd wat dat in januari gaat geven in de VS als Heroes tegenover 24 gaat staan in het uitzendschema.

    greetz

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •