Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht

    Ik vind het allemaal erg kinderachtig geworden. Die onvoorspelbaarheid zit hem juist in al die lachwekkend vergezochte wendingen. Op een handjevol losse scenes na is in dit seizoen de menselijke betrokkenheid compleet vervaagd. Het meeleven met de mensen in S1 was juist de kracht van die reeks. In plaats daarvan krijg je een hoop goedkope actie waarbij de interesse snel wegzakt.
    Dat is dan weer iets waar ik me onmogelijk kan in vinden. De menselijke betrokkenheid is nooit de kracht geweest van 'Heroes', want op dat gebied bleef het allemaal behoorlijk vlak. 't Werd ook al snel duidelijk dat het nooit de drijfkracht achter de reeks zou worden, ze liepen al redelijk snel vast bij de psychologische uitwerking van de personages, net omdat de focus ergens anders lag. En misschien is dat net de reden waarom ik me minder stoor aan het heen-en-weer rennen in S3. In tegenstelling tot de andere seizoenen, zijn er ditmaal zelfs enkele scènes geweest die me op dat vlak wél konden bekoren. (Hiro en z'n moeder, Bennet en baby-Claire, ...)

    En je hebt gelijk, bij een serie als LOST lukt het wél (al is dat ook niet de sterkste eigenschap van die reeks), maar daar zit je ook met een concept waarmee je voortdurend van windrichting kan veranderen in het voordeel van de personages. Voor zulke 'characters' is een wereld als die van LOST een heel dankbaar gegeven.

    Wat ik in S3 dan wel als een mindere kant beschouw, is de kloof tussen Hoofdstuk 3 en Hoofdstuk 4. Het lijkt alsof het eerste deel (nochtans goed op zichzelf) op de één of andere manier iets te los staat van het tweede. De ommezwaai kwam inderdaad veel te plots en ik begin me af te vragen wat dan eigenlijk het punt was van het voorgaande. Niettegenstaande blijft het me ongemeen boeien. Geen '24', 'Prison Break' of andere commerciele serie (uitgerekend 'LOST') die na hun eerste seizoen al snel in elkaar zakten, doet het 'Heroes' na. Imo.
    Laatst aangepast door Esteban : 08-05-2009 om 20:30

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat is dan weer iets waar ik me onmogelijk kan in vinden. De menselijke betrokkenheid is nooit de kracht geweest van 'Heroes', want op dat gebied bleef het allemaal behoorlijk vlak. 't Werd ook al snel duidelijk dat het nooit de drijfkracht achter de reeks zou worden, ze liepen al redelijk snel vast bij de psychologische uitwerking van de personages, net omdat de focus ergens anders lag.
    Ja, goed, dat vind ik dus van niet. Maar nergens staat dat we daarin niet van mening kunnen verschillen.

    En misschien is dat net de reden waarom ik me minder stoor aan het heen-en-weer rennen in S3. In tegenstelling tot de andere seizoenen, zijn er ditmaal zelfs enkele scènes geweest die me op dat vlak wél konden bekoren. (Hiro en z'n moeder, Bennet en baby-Claire, ...)
    De scenes die je noemt had ik zelf toevallig ook in gedachten. In het bijzonder de scene van Hiro met zijn moeder in het verleden, net voordat hij de Catalyst ontvangt. Mooi moment.

    En je hebt gelijk, bij een serie als LOST lukt het wél (al is dat ook niet de sterkste eigenschap van die reeks), maar daar zit je ook met een concept waarmee je voortdurend van windrichting kan veranderen in het voordeel van de personages. Voor zulke 'characters' is een wereld als die van LOST een heel dankbaar gegeven.
    Het mysterie rond het eiland kan nog zo ingenieus in elkaar zitten, de serie staat of valt met de kracht van de personages, en de mate waarin de kijker met hen meeleeft. Zij dragen het verhaal en alles er omheen.

    Wat ik in S3 dan wel als een mindere kant beschouw, is de kloof tussen Hoofdstuk 3 en Hoofdstuk 4. Het lijkt alsof het eerste deel (nochtans goed op zichzelf) op de één of andere manier iets te los staat van het tweede. De ommezwaai kwam inderdaad veel te plots en ik begin me af te vragen wat dan eigenlijk het punt was van het voorgaande. Niettegenstaande blijft het me ongemeen boeien. Geen '24', 'Prison Break' of andere commerciele serie (uitgerekend 'LOST') die na hun eerste seizoen al snel in elkaar zakten, doet het 'Heroes' na. Imo.
    Klopt, de twee Volumes lijken inhoudelijk grotendeels los van elkaar te staan. Tijdens Fugitives wordt vrijwel niet meer terug gehint naar Villians. Ook voor mij een bezwaar. Terwijl je uit het verhaal wordt weggerukt, start iets dat substantieel verschilt van het voorafgaande.
    24 overtrof zijn Seizoen 1 meteen met Seizoenen 2 en 3, en ging daar nog eens overheen met Seizoen 5. Ook de huidige zevende reeks is naar mijn mening mijlenver beter dan het derde seizoen Heroes.

    Ik ben er niet op uit om iemands persoonlijke interesse af te branden, dus laten we het er maar op houden dat onze meningen in deze kwestie gewoon verschillen. Alles heeft zijn voor- en tegenstanders, en de wereld zou erg saai worden met alle neuzen in exact dezelfde richting.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #553

    Standaard

    Ben van de week begonnen met seizoen 1. Tot nu toe bevalt het me allemaal wel. Goede opbouw en veel interessante, verschillende karakters. Maar zo te horen wordt het allemaal wat minder na seizoen 1. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #554

    Standaard

    Heb nu inmiddels de eerste 2 afleveringen gezien van S4 en het is wel leuk maar het trekt me niet echt meer. Heb niet het gevoel nu dat ik deze serie moet volgen.

    Jammer want S1 vond ik echt top en S2 vond ik ( helaas dat hij zo kort was ) ook nog wel goed te doen. S3 vond ik te langdradig worden om mij op me puntje van me stoel te houden.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  5. #555

    Standaard

    Deze serie heb ik na twee abominabel slechte seizoenen echt compleet opgegeven...

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Deze serie heb ik na twee abominabel slechte seizoenen echt compleet opgegeven...
    Echt jammer inderdaad. Seizoen 1 vond ik echt erg goed.........daarna ging het niveau snel naar beneden.

  7. #557

    Standaard

    Ik vond het begin van seizoen 4 ook niet echt om over naar huis te schrijven
    Do you think that's air you're breathing?

  8. #558

    Standaard

    Er zijn zoveel echt goeie series op dit moment dat ik Heroes nu wel opgeef na een teleurstellend 2de seizoen en een miserabel 3de seizoen. Spijtig want ik ben echt wel een comic geek en een serie over mensen met superkrachten vol referenties naar comics (bv. Seth Green in de stripwinkel in het 3de seizoen) zou toch meer vonken moeten kunnen geven zoals Buffy dat indertijd deed.... Het gekluns met de scenarios en het feit dat het merendeel van de acteurs lijdt aan een tekort aan charisma lijken me de grootste pijnpunten. Spijtig...

  9. #559

    Standaard

    Dat mis ik dus ook erg. Ik heb vrij weinig met de karakters van Heroes terwijl ik met Lost wegloop en bemin.

    Tis voor mij niet echt meer intressant. Ik wil wel nog eens S1 op dvd/blu halen en S2 als die nog een beetje goed te doen is maar S3 komt er pas als budget grabbelbak titel in omdat ik het echt een flobber seizoen vond.

    Hayden trekt wel me aandacht btw

    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  10. #560

    Standaard

    [quote=Hellboy;1621315] Hayden trekt wel me aandacht btw

    Zeer menselijk !!! Zeer mooi meisje om naar te kijken, hoe één-dimensionaal ze ook moge wezen...

  11. #561

    Standaard

    Gister Episode 3 gezien van S4 en het krabbelt een heel klein beetje bij op dit moment maar het zet nog geen zoden aan de dijk iig.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  12. #562

    Standaard

    Epi 4 gezien en het word iets beter

    Sylar is back in business
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  13. #563

    Standaard

    Na het teleurstellende derde seizoen besloot ik seizoen 4 toch nog een kans te geven. Maar de eerste vier afleveringen van dit seizoen waren wat mij betreft minstens zo teleurstellend als seizoen 3. Ik heb geen verbetering kunnen bespeuren. Ik geef het dan ook op, iets wat ik eigenlijk al veel eerder had moeten doen.

    Mocht het nou toch nog beter worden, dan hoor ik het graag, maar ik heb er een hard hoofd in.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Epi 4 gezien en het word iets beter

    Sylar is back in business

    Yippie, 4e seizoen met hem :sad: , ben hem nou wel een beetje beu. Eigenlijk ook met de rest van de srie

  15. #565

    Standaard

    Doe ook geen moeite meer, Sinds de seizoen 1 finale is het begonnen met erg bergafwaarts te gaan en het blijft maar zo gaan. Sylar was echt zo'n badass in Seizoen 1, maar nu bah.
    BD (1243) What i Watch

  16. #566

    Standaard

    Ze gooiden er deze week zelf een lesbische kusscéne in om wat volk te trekken. Ze zijn echt wanhopig geworden. Erg jammer dat deze serie naar dit niveau gebracht is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #567

    Standaard

    Mwah, zo beroerd vond ik het nog niet tot nu toe. Okey, het haald het by far niet bij Seizoen 1 de kwaliteit van de afleveringen maar het is ook weer niet elke week stront wat je voor geschoteld krijgt.

    Het is beter als S3 maar dat was ook niet zo heel moeilijk omdat te overtreffen
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  18. #568

    Standaard

    Ik heb vorige week seizoen 3 afgerond op DVD, maar ik was er uiterst verrast mee. Ik vond het een steengoed seizoen. Seizoen 1 blijft de beste, seizoen 2 was zwak maar 3 is gewoon weer erg goed! Alleen de jump tussen volume 3 en 4 is groot. Ik kijk uit naar seizoen 4

  19. #569
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Ik heb vorige week seizoen 3 afgerond op DVD, maar ik was er uiterst verrast mee. Ik vond het een steengoed seizoen. Seizoen 1 blijft de beste, seizoen 2 was zwak maar 3 is gewoon weer erg goed! Alleen de jump tussen volume 3 en 4 is groot. Ik kijk uit naar seizoen 4
    Dan heb jij toch een ander Seizoen 3 gezien dan de rest van ons hoor S3 was barslecht.

  20. #570

    Standaard

    Gelukkig verschillen meningen dan nog Zou niet goed zijn als we allemaal dezelfde mening hadden.

    Ik kijk gewoon minder kritisch naar films/series, minder hoge verwachtingen, zolang ze me maar boeien en meetrekken en het verhaal goed zit.
    En dat is het geval van seizoen 3

  21. #571

    Standaard

    Seizoen 3 bijna af gekeken. Ik heb pas de dvd gekocht. Moet zeggen dat dit seizoen veel beter is dan seizoen 2. Meteen de eerste afleveringen begonnen meteen goed. En vanaf dan gaat alles in een stroomversnelling. Geweldig toch dat heroes van seizoen 2 in seizoen 3 meteen een kopje kleiner worden gemaakt en dat er nieuwe heroes komen en ook weer redelijk snel gaan. Wat valt er te klagen. Ja het lijkt misschien wel een beetje op een soap met allemaal dat familie gedoe erin. Maar wat wil je dan ook. Elk seizoen moet een sterkere vijand hebben dan het vorige seizoen. Dat boeit mensen en zorgt ervoor dat ze blijven kijken. Zouden er geen nieuwe heroes meer bijkomen en zou er niks meer gebeuren met de oude heroes dan zou niemand meer kijken.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  22. #572

    Standaard

    Gister de nieuwste epi gezien. En dat was weer drama :S

    Goede epi's worden afgewisseld met drama epi's. Beetje jammer
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  23. #573

    Standaard

    ik ben gestopt na seizoen 3,
    ik vond het mijn tijd gewoon niet meer waard.

  24. #574

    Standaard

    De laatste epi dit weekend gezien en ik heb geen idee waar ze meebezig zijn.

    De ene kant willen ze de thriller kant opgaan maar aan de andere kant zijn de personages totaal niet meer intressant waardoor ik me afvraag waarom ik dit nog eigenlijk kijk.

    ik opper nog steeds de reden dat " Hayden/Claire " waarom ik het kijk, maar zij gaat ook steeds minder spelen. Laat astjeblieft dit seizoen ook maar doorgaan tot de epi 13 ( net zoals seizoen 2 ) want dit seizoen gaat op dit moment nergens heen.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  25. #575

    Standaard

    Ik zou echt niet weten wat jullie mankeert. Alleen maar negatief. Ik bekijk ook alles kritisch maar om te zeggen ik kijk niet meer na seizoen 1, 2 of 3 is wel heel erg crue. Jullie hebben wel fijn doorgekeken tot seizoen 3. Maar ik zou dus wel eens even willen weten wat jullie graag anders hadden gezien. Ze moeten toch nieuwe dingen proberen. Ik vond seizoen 2 qua actie minder en seizoen 3 maakt dat meteen de eerste paar afleveringen meteen goed. Laat horen zou ik zeggen.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

Pagina 23 van 24 EersteEerste ... 13192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •