Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
De resultaten 576 tot 599 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #576

    Standaard

    Omdat ik hoopte dat de serie ( S1 is namelijk erg vet ) zou aansterken maar dat gebeurde totaal niet. Het werd juist slechter en slechter ( niet met stappen van 3 kilometer per aflevering maar per aflevering voelde ik het steeds minder en minder worden de kwaliteit ).

    Het duurt allemaal way to long voor mijn gevoel. Telkens die gesprekken die soms kant noch wal raken en dan proberen ze weer een cliffhanger er in te gooien die totaal niet boeiend genoeg is waardoor ik me telkens blijf afvragen: Waarom kijk ik dit nog? Ik kijk het nog wel omdat Heroes S1 goede herinneringen achter lieten, S2 te kort was maar voor mijn doen nog wel te pruimen was en S3 het eigenlijk helemaal vernachelde.

    Met S4 heb ik het gevoel dat ze geen idee hebben waar het schip gaat stranden, telkens worden er weer nieuwe dingen bijgehaald en 2 afleveringen later word dat weer gedropt omdat geen lang leven had en dan begint het circus weer van vooraf aan. Er moet nog heel veel gebeuren in S4 om het tot een goed aan te breien want hoe ze nu op koers liggen is ( voor mijn gevoel en mijn mening ) gedoemd tot een budgetbak seizoen.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #577

    Standaard

    Eens. Seizoen 1 was erg goed, vond ik, maar daarna is dat niveau nooit meer gehaald. Dat seizoen 2 tegenviel, wilde ik ze nog wel vergeven in verband met de schrijversstaking die toen speelde. Maar seizoen 3 raakte ook kant noch wal en de eerste vier afleveringen van seizoen 4 konden mij ook al niet bekoren. Dus toen ben ik er maar mee gestopt. Er zijn zoveel andere goede series die ik mijn tijd meer waard vind (bijv. Dexter, Fringe, FlashForward en Sons of Anarchy), dat ik het zonde vind om mijn tijd te verdoen met een serie die me allang niet meer bevalt. Maar het is natuurlijk voor een groot deel een kwestie van smaak, en Heroes is gewoon mijn smaak niet (meer). Wellicht komt het ooit nog goed, in dat geval hoop ik dat hier te kunnen lezen, en dan haak ik misschien wel weer aan. Maar het lijkt er tot nu toe niet echt op.

  3. #578

    Standaard

    Het aanbod aan series is zo groot... Heroes heb ik maar laten vallen. Het kostte mij erg veel moeite om door seizoen 3 heen te geraken. Waar ik normaal een aflevering de dag na release keek, had ik op een gegeven moment een aardige buffer op schijf staan.
    Er is momenteel wel veel kritiek op de serie, waardoor ik er gewoon geen tijd meer in steek. Ik wacht tot seizoen 4 afgelopen is, en dan lees ik wel wat men er van vindt.
    Maar het zal mij niks verbazen als deze serie aan zijn laatste seizoen bezig is...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #579

    Standaard

    Wat is er mis met Heroes?

    Ok, even uit het blote hoofd:

    Belachelijke, onlogische plotwendingen, personages die doodgaan, terugkomen, doodgaan en terugkomen, steeds maar weer die almachtige sylar (na 1 seizoen al volledig uitgewerkt), personages waarin nauwelijks ontwikkeling zit (hiro is een karikatuur op zichzelf geworden) of waar teveel ongeloofwaardige ontwikkelingen inzitten (mohinder van eerlijke professor, naar moordlustige superschurk en dan toch maar weer naar eerlijke professor. Sylar, een psychotische seriemoordenaar, die een tijdje als held neergezet wordt), personages die worden geintroduceerd en vervolgens al snel weer afgeserveerd worden, corny dialogen... Echt, het gaat maar door en maar door... Ik kon me daardoor totaal niet meer inleven in dit soort compleet ongeloofwaardige personages, het boeide me op een gegeven moment dan helemaal niet meer wat er met alle figuren in de serie gebeurde. Gekoppeld aan echt volstrekt debiele verhaallijnen was dat voor mij genoeg om er na seizeon 3 een definitief punt achter te zetten. Er zou een heel goed schrijversteam op gezet moeten worden om de schade van seizoen 2 en 3 te herstellen, maar eerlijk gezegd denk ik dat zo'n ploeg over superkrachten moet bezitten om alles weer recht te breien.

  5. #580

    Standaard

    één oplossing : de cheerleader gaat naar de badkamer en Bobby Ewing staat in haar douche om haar te vertellen dat alles vanaf het begin van seizoen 2 maar een droom was...

  6. #581

    Standaard

    Ik snap niet dat mensen Heroes laten vallen. Ik vind het nog een van de best gemaakt series in Amerika. Gelukkig maar dat smaken verschillen. Waarschijnlijk liggen de verwachtingen ook anders, ik verwacht van series dat ze entertainen, dat ze je in spanning houden en je het in een rit wil afkijken. Ik heb seizoen 1 t/m 3 gezien op dvd en alles klopte voor mij. Natuurlijk kan niks het 1e seizoen overtreffen, maar het blijft goed.

  7. #582

    Standaard

    Ik heb enkel seizoen 1 gezien en vind dat meer dan genoeg. Het heeft mij erg geboeid maar in mijn ogen was het (toegegeven) open einde een prima afsluiter. Het verhaal rond de 'apocalyps' is in mijn ogen afgesloten en ik kreeg dan ook het gevoel dat het laatste beeld van de in de riool verdwenen Sylar er achteraf is bijgezet, hoewel dat wel meer gebeurt bij series. Alleszins is voor mij het verhaal afgesloten en voel ik niet onmiddelijk de behoefte om de volgende seizoenen te bekijken/ aan te schaffen omdat ik twijfel of ze nog iets bijdragen. Overigens lees ik al genoeg negatieve commentaren, hoewel dat voor mij zelden een bepalende factor is.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  8. #583
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Nou als je deze serie nog eens goed wil bekijken... alle 2 de eerste seizoenen op Blu-Ray voor 20 pp bij FRS.. heb net de laatste disc bekeken.. het moet je ding zijn denk ik, maar ik vind het een geweldige serie!
    En tja van het wel-niet dood verhaal... dat gebeurd bij zoveel series (24 ?)
    Anyway... ik ga snel deel 3 op Blu-Ray bestellen denk ik

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Eens. Seizoen 1 was erg goed, vond ik, maar daarna is dat niveau nooit meer gehaald. Dat seizoen 2 tegenviel, wilde ik ze nog wel vergeven in verband met de schrijversstaking die toen speelde. Maar seizoen 3 raakte ook kant noch wal en de eerste vier afleveringen van seizoen 4 konden mij ook al niet bekoren. Dus toen ben ik er maar mee gestopt. Er zijn zoveel andere goede series die ik mijn tijd meer waard vind (bijv. Dexter, Fringe, FlashForward en Sons of Anarchy), dat ik het zonde vind om mijn tijd te verdoen met een serie die me allang niet meer bevalt. Maar het is natuurlijk voor een groot deel een kwestie van smaak, en Heroes is gewoon mijn smaak niet (meer). Wellicht komt het ooit nog goed, in dat geval hoop ik dat hier te kunnen lezen, en dan haak ik misschien wel weer aan. Maar het lijkt er tot nu toe niet echt op.

    Fringe is een ongeloofelijke schijt serie... voorspelbaar, simpel enz.. dan zou ik nog liever heroes kijken

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Fringe is een ongeloofelijke schijt serie... voorspelbaar, simpel enz.. dan zou ik nog liever heroes kijken
    Dat mag jij natuurlijk vinden. Ik vind Fringe persoonlijk ook geen perfecte serie, maar desalniettemin wel een stuk beter dan de laatste drie seizoenen van Heroes.

  11. #586

    Standaard

    Seizoen 1 was het beste van allemaal en ik meen me te herinneren dat ik seizoen 4, na de helft, al wat beter begon te vinden na de teleurstellende begin. Maar ja, er zijn genoeg series en het moet je 'ding' zijn.

  12. #587

    Standaard

    NBC cancels Heroes...

    NBC has decided not to bring back "Heroes" next season. The network was thinking about wrapping up the show next season with a possible two or four-hour movie, but decided against it due to the high cost and low ratings.

    "Chuck" is coming back, however, and the network released the following about its four new drama pick-ups...

    Comingsoon.net

  13. #588

    Standaard

    Ook 1 van de series waar ik graag naar mag kijken.Mijn favorieten zijn:

    Noah,Micah,Matt,Niki en Hiro.

  14. #589

    Standaard

    Vandeweek eindelijk het laatste seizoen afgekeken op dvd.

    Vond het geen slecht seizoen, maar had wel wat meer vaart in mogen zitten. Heel veel zijverhalen hadden wel overgeslagen kunnen worden, maar toch blij dat Hiro en Charlie nu een eind hebben.

    Verder vond ik het eind wel okay...het smaakt naar meer, maar tegelijkertijd een soort van "full circle" gevoel met Claire in seizoen 1.

    Ben benieuwd naar The Complete Series boxset die deze week in Amerika uitkomt waar TWEE bonus discs bij zitten. Wil wel weten wat daar allemaal opstaan.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #590

    Standaard

    M'n vriendin en ik zijn nu bijna klaar met het kijken van seizoen 4, en ik moet zeggen dat ik er niet meer met zo veel plezier naar kijk als in het begin. Pas bij de laatste afleveringen kreeg ik echt weer het gevoel dat ik aflevering na aflevering wilde blijven kijken. En hoewel de serie me nooit echt is gaan vervelen, ben ik ook wel blij dat er niet nog een seizoen bij komt. Ik denk dat het alleen maar minder zou worden. Het liefst had ik nog een tv-film gezien om de verhalen helemaal af te sluiten, maar ook dat zit er niet meer in. Erg jammer, maar je doet er niks aan...

  16. #591

    Standaard

    Iemand hier die toevallig de complete series box uit Amerika heeft met TWEE bonus discs?

    En zo ja, misschien kan vertellen wat er dan op die bonus discs staat? Kan er nergens iets over vinden...

    De REGIO 1 Complete Series set dus...
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #592

    Standaard

    Ik ben pas halverwege seizoen 2, maar tot nu toe vind ik het een geniale serie. Het heeft alles wat ik leuk vind, actie, mysterie, superhelden en toch kun je je nog inleven met de personages. Ik heb hier nu wel gelezen dat het dus vanaf nu alleen nog slechter wordt, maar dat is over het algemeen bij alle series toch het geval?
    Kom naarhttp://s4.zetaboards.com/filmbabies/ , voor als je even niet weet welke film je moet kijken!
    Nieuws, Recenties, Persoonlijke hulp, Film Tips/Flops en maak je eigen film Database.

  18. #593

    Standaard

    Nee, een goede serie wordt beter met de seizoenen.

  19. #594

    Standaard

    Met stille trom heeft Universal toch seizoen 4 op Blu-ray uitgebracht, maar ik heb geen zin om daar nu nog eens de volle mep voor te gaan betalen, wetende dat, zoals het bij mij gewoonlijk gebeurt, de dag daarna er een complete series gaat worden aangekondigd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Met stille trom heeft Universal toch seizoen 4 op Blu-ray uitgebracht, maar ik heb geen zin om daar nu nog eens de volle mep voor te gaan betalen, wetende dat, zoals het bij mij gewoonlijk gebeurt, de dag daarna er een complete series gaat worden aangekondigd...
    Maak mij blij, en dan op brd met Nederlandse ondertiteling
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  21. #596

    Standaard

    Ik vind het een erg geweldige serie, heb alle seizoenen gezien! In de serie zit gewoon echt alles, niet zo'n standaard crime scene serie zoals je die tegenwoordig zovaak tegenkomt!

  22. #597

    Standaard

    Niemand aan de Heroes Reborn?!

  23. #598

    Standaard

    Is 'ie al uit?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #599

    Standaard

    Ik heb al tot episode 10 op de hardeschijf staan. Heb de eerste episode inmiddels afgekeken. Het belooft wel weer wat te worden! Een paar enkele bekende gezichten en bekende voorwerpen. Maar over het algemeen wel een frisse nieuwe start. Ik heb geen idee of en hoe het in de benelux aan de man gebracht gaat worden. Maar ik wacht daar tegenwoordig toch nooit meer op...

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •