De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Earth, Final Conflict

    Er zal wel meer te vinden zijn over deze serie. Heb er al eerder hier over gelezen, maar om een of andere reden krijg ik met zoeken altijd een resultaat van 0!

    Maar eindelijk. Seizoen 1 ligt endelijk in de winkel JOEPIE! 8)
    Gezien bij FRS in Rotterdam.

  2. #2

    Standaard Re: Earth, Final Conflict

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Er zal wel meer te vinden zijn over deze serie. Heb er al eerder hier over gelezen, maar om een of andere reden krijg ik met zoeken altijd een resultaat van 0!

    Maar eindelijk. Seizoen 1 ligt endelijk in de winkel JOEPIE! 8)
    Gezien bij FRS in Rotterdam.
    De serie met de talons, of zoiets?!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Huh?? Alweer 2 keer gepost? Heb alleen maar een paar keer op vorige geklikt in IE.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    Ja die.
    Is wel een leuke serie. :wink:

  6. #6

    Standaard

    ik heb hem zien liggen, maar ik ken de serie niet, ik zag enkel gene roddenberry op de cover staan - star trek, andromeda...

    overtuig me waarom ik deze ook moet zien

  7. #7

    Standaard

    Ik heb alle seizoenen gezien, ik moet zeggen dat de meeste wel goed zijn, je ziet toch weer telkens een soort leer verhaaltje in de series net als Star Trek, soms erger ik me daar wel aan, en sommige afleveringen kan je beter skippen (oa eentje dat ze gaan bergklimmen, erg vervelend en kompleet overbodige aflevering)

    Het allerlaatste seizoen is gewoon slecht, geen [spoiler:3a300c622a] tailon/avatar meer te bekennen alleen maar figuren van de oorsprong toen ze nog niet gescheiden waren van elkaar, je weet wel, tailons puur licht en verrezen en de avatars het tegenovergestelde, echt heeel slecht, terwijl het vorige seizoen zo spannend afliep[spoiler]

    Kortom: een leuke serie, vooral zo'or en da'an combinatie is super! en het moederschip!! het laatste seizoen kan je beter links laten liggen, slaat gewoon nergens op![/spoiler:3a300c622a]

  8. #8

    Standaard

    Heb het vijfde seizoen nooit gezien. Is volgens mij ook nooit uitgezonden.
    Of wel?

    Vond de eerste vier wel goed.

    UUHH ben niet zo goed in het overtuigen.

  9. #9

    Standaard

    Nee, dat klopt. SBS6 vond het niet nodig om het laatste seizoen uit te zenden. Daarom heb ik het laatste seizoen op dvd gekocht.

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand of Universal de complete serie op DVD gaat brengen?

  11. #11

    Standaard

    Dat zal denk ik afhangen van de verkoopcijfers.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Voorlopig zijn die krengen mij veels te duur!

    Rond de 50 euro, jawel. En dat nog bij de Media Markt.

  13. #13

    Angry

    Zijn ze weer eens met een serie begonnen uit te brengen waarbij ze niet verder gaan? :sad: Net als met Farscape? Inmiddels is seizoen 1 uit, maar verder hoor je er niks meer over!! Weet iemand of de rest ook uitkomt en zo ja wanneer en zo nee waarom niet?
    Laatst aangepast door matthe : 28-05-2007 om 18:26

  14. #14

    Standaard

    Ik weet eigenlijk niet of de rechten van de daarop volgende seizoenen ook nog bij Universal liggen. 't Is een beetje een randgevalletje net zoals Sliders, dat vanaf seizoen 4 opgepikt is door Sci Fi Channel. Het is in elk geval zwaar zuigen dat het interessantste karakter op het einde van seizoen 1 het loodje legt, William Boone .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •