De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Weg met Buena Vista!!!!!!

    Vandaag is de NL versie van Atlantis binnengekomen
    Ze hebben niet alleen de film verneukt (jaja, ik heb nu zelf ook door dat pan en scan niet alles is...), de extra's die in het persbericht beloofd zijn zitten er helemaal niet allemaal op en het Disney-DVD logo is weer vervangen door zo'n normaal DVD logo en er staat geen hoofdje op de zijkant van de hoes (staat leuk tussen mijn andere Disney's....NOT)
    Nou, ik ga gewoon lekker de Special Edition halen, Buena Vista kan me nu meer dan anders lekker de pot op!!!

  2. #2

    Standaard Re: Weg met Buena Vista!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Nou, ik ga gewoon lekker de Special Edition halen, Buena Vista kan me nu meer dan anders lekker de pot op!!!
    Yes, je hebt het eindelijk door dat je genaaid wordt door Buena Vista Nederland. Kijk, de oplossing is simpel. Geen Buena Vista DVD's meer halen uit Nederland. Haal dat BV spul gewoon uit de UK, Australië. Canada, US, van de maan, whatever. Maar niet uit NL.

    Let wel: ik hoeft geen rekening mee te houden met kinderen. En als ik wel moet doen met de koters, nou dan gebruik ik gewoon de videorecoder. Voor die koters zal het toch een worst wel die P&S gebeuren en die extra's gaan ook op den duur 'vervelen'
    Hang ze maar aan een Playstation of zo en ze zeuren niet meer over die zogenaamde extra's.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  3. #3

    Standaard Re: Weg met Buena Vista!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Nou, ik ga gewoon lekker de Special Edition halen, Buena Vista kan me nu meer dan anders lekker de pot op!!!
    Als zelfs (Disney)Tom Houben zich afkeert tegen Buena Vista/Disney is het echt goed mis...
    Tom, heb je de Disney petitie al getekend?

  4. #4

    Standaard

    Tom heeft het licht gezien!!! Welkom broeder....

  5. #5

    Standaard Re: Re: Weg met Buena Vista!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Als zelfs (Disney)Tom Houben zich afkeert tegen Buena Vista/Disney is het echt goed mis...
    Tom, heb je de Disney petitie al getekend?
    Haha, je moest eens weten hoe lang ik al bezig ben met brieven schrijven enzo naar BVHE NL, zelfs toen de DVD nog niet eens bestond! Maar ik ben er achter gekomen dat het geen enkele nut heeft, die suftutten daar in Badhoevedorp zijn alleen maar blij als ze hun salaris op hun rekening hebben, hart voor hun werk hebben ze absoluut niet!
    En de petitie heb ik al lang getenkend

  6. #6

    Standaard

    Misschien moet je eens klagen by de mensen BOVEN buena vista...
    Stuur de petitie plus een brief in het engels naar de US afdeling van Disney waarin je eens goed laat weten hoe je over de Disney releases in nederland denkt...
    Maybe dat ze dan eens van bovenaf gaan informeren naar de beweegredenen van Buena Vista om deze slechte versies uit te geven!?

    Myn kids zullen maar gewoon vanaf jongs af aan engels moeten leren want ik koop dus alleen maar de UK of US versies als de nederlandse versies steeds inferieur blyven aan die in het buitenland...

  7. #7

    Standaard Re: Re: Weg met Buena Vista!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Als zelfs (Disney)Tom Houben zich afkeert tegen Buena Vista/Disney is het echt goed mis...
    Hoe is het mogelijk... Dan heeft Buena Vista het dus niet slechter kunnen doen. Ik hoop dat de verkoopcijfers enorm tegenvallen.

  8. #8

    Standaard Re: Re: Weg met Buena Vista!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout


    Troost je dan iig met de gedachte dat die SE wel enorm de moeite waard is ... Haarscherpe anamorphic transfer, DTS audio, 2e DVD bomvol extra's en ook nog eens een hele mooie doos d'r omheen .
    Jaaa, ik heb hem gekocht! Supermooi, alleen de doos al! De film heb ik nog niet gekeken (nou ja al 2 keer in de bios en gisteravond moest Moulin Rouge toch echt erin ), maar aangezien ik de CE van The Emperors New Groove al helemaal super vond, zal ik deze ook wel erg goed vinden!!!

  9. #9

    Standaard

    waar had je de SE besteld/gehaald?
    Ik wil hem ook bestellen denk ik...denk dat ik by Play.com ga bestellen...

  10. #10

    Standaard

    Kunnen we de petitie niet ook naar Disney USA opsturen? Misschien helpt dat.

    Inmiddels heb ik de hoop opgegeven dat Buena Vista Nederland gaat verbeteren.

    Atlantis ga ik nu ook maar in Engeland bestellen of in Australie. Weet iemand of er verschillen zijn in die 2 uitgaves?

  11. #11

    Standaard

    Voor zover ik weet is er tussen de regio 4 en regio 2 release van Atlantis geen verschil. Misschien alleen de prijs.

  12. #12

    Standaard

    AAAAAAAAAAAARGH
    inderdaad ja, disney leert het inderdaad nooit :'(
    Een Pan/Scan dvd
    Ik kon wel janken toen ik erachter kwam, 25 euro weggegooid
    Lijkt wel alsof ik naar een CAM versie in hoge kwaliteid zit te kijken.

  13. #13

    Standaard

    Ben ik blij dat ik dat de engelse versie hebt gekocht

    Het is inderdaad gewoon te triest voor worden wat die gasten doen. Wees blij dat alleen hun dit doen en niet elke maatschappij, want zo wordt je dus gedwongen om een import of andere regio dvd te halen.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Dit heeft ook betrekking tot "Doornroosje", een film die adembenemend is op 2.55.1 maar door Buena Vista Nederland tot een standaard formaat van 4x3 geknipt moest worden.
    Jammer dat Buena Vista Nederland geen voorbeeld aan onze verre zuiderburen. Beter bekend als de Fransen. De CE van La Belle au bois dormant Edition Collector (zoals het in Frankrijk heet) heeft niet alleen 2.35:1 anamorphic widescreen, maar zelf een (Franse) DTS track + een zooitje extra's op de 2e DVD + THX keurmerk (niet dat je daaraan moet gaan hechten...maar toch). En niet alleen in Frankrijk, nee onze oosterburen de Duisters hebben OOK een 2 DVD S.E. versie onder de titel Dornröschen Deluxe Edition. Tuurlijk hebben de Duisters 2.35:1 anamorphic widescreen. Je denkt toch niet dat ze daar pikken het 1.33:1 gebeuren.

    Oh ja het mag ook bekend zijn dat de Duisters OOK een 2 DVD Special Edition hebben van Atlantis The Lost Empire.

    Concluise: ik zou in Nederland geen Di$ney fan willen zijn.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #15

    Standaard

    Mensen die per se pan&scan willen moeten maar de video kopen vind ik. Die mensen geven blijkbaar niets om kwaliteit.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Mensen die per se pan&scan willen moeten maar de video kopen vind ik. Die mensen geven blijkbaar niets om kwaliteit.
    Inderdaad... laat staan dat ze iets geven om beeldcompositie of artistieke integriteit.
    Vooral bij 2.35:1 films is de compositie van het beeld zo erg belangrijk dat het gewoon misdadig is bijna om dit op 4:3 te croppen. Kijk onder andere de feature "why letterbox" op de Die Hard DVD en je komt aardig in de buurt bij hoe ik er over denk...

  17. #17

    Standaard

    Waarom brengen ze deze zooi uit? Ik vind het helemaal niet erg als er 4:3-films uitgebracht worden als ze zo oorspronkelijk zijn uitgebracht, maar je gaat toch niet van een 2:35.1-film een pan&scan-versie maken?!? Je koopt toch voor een reden een breedbeeld-tv? Als iedereen dat gaat doen en hopelijk/natuurlijk doen ze dat niet, kan ik net zo goed weer video's gaan kopen.
    Sorry hoor, maar voor mij geldt dvd = breedbeeld, en Buena Vista bedreigen via e-mail, adres e.d. helpt toch niet (ik weet hun adres niet eens) maar ik zou het een regelrechte schande vinden als ze daarmee door zouden gaan!
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •