De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: friday the 13th

  1. #1

    Standaard friday the 13th

    weet iemand of er een dvd box is met alle delen van friday the 13th..?

    Waar kan ik die halen als er zo'n box bestaat..?

  2. #2

    Standaard

    Nee, er bestaat geen box met ALLE delen. In Amerika bestaat wel een box met delen 1 t/m 8. Delen 9 en 10 zitten daar dus niet bij. Dat komt doordat de rechten bij een andere maatschappij liggen. In Nederland liggen de rechten ook bij verschillende distributeurs. Deel 1 bij Warner Bros., delen 2 t/m 8 bij Paramount, deel 9 nergens en deel 10 bij Paradiso. Een Nederlandse box met alle delen zal daarom ook niet van de grond komen.

    Zie ook: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=14698.

  3. #3

    Standaard

    owh jammer moet ik ze nog afzonderlijk kope

  4. #4

    Standaard

    er bestaat ook een R2 box met de eerste 8 delen (frankrijk)
    en een R3 box(china) met de eerste 10 delen

  5. #5

    Standaard

    zou ik nog vergeten, bij ezydvd, de eerste acht delen in een ultieme boxset, nederlands ondertitteld!
    8)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luyckfasseel stefan
    zou ik nog vergeten, bij ezydvd, de eerste acht delen in een ultieme boxset, nederlands ondertitteld!
    8)
    Idd! Deze heb ik mij gekocht... Heb er dan de 9de en 10de gewoon los bijgekocht...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  7. #7

    Standaard

    Idd! Deze heb ik mij gekocht... Heb er dan de 9de en 10de gewoon los bijgekocht...
    die eerste acht schijven zijn dat de versies die los hier te vinden zijn, of zijn het de geuncutte versies?

  8. #8

    Standaard

    Kijk gewoon eens op dvdcompare

    http://www.dvdcompare.net/comparisons/search.php

    Voordeel van de australische box is dat elke film op een aparte DVD staat. Bij de andere boxen staan er meestal 2 films op 1 dvd'tje. Dat was ook 1 van de voornaamste reden waarom ik die box wou.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •