Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hey,

    Ik was benieuwd of je al een sub hebt gekocht...
    Ben zelf ook aan het kijken en heb ook een appartementje... Ben gewoon ff benieuwd....Maar goed voor mijn buren laat ik het iig niet....Mss dat ik hem niet vol open zet, maar heb nu echt wel het gevoel dat ik iets mis en goed datis natuurlijk ook het geval
    The best is never the cheapest, but listening pleasure remains long after the price is forgotten.

  2. #27

    Standaard

    Hoi BASIL,

    Ik woon ook in een appartementencomplex en gebruik ook een sub,

    Magnat Betasub 38A :

    Manufacturer specs:
    Principle: Active 15" bassreflex subwoofer, downfire system
    Size: (W x H x D) 420x615x520 mm
    Lower cut-off frequency: 18 Hz
    Upper cut-off frequency: 200 Hz
    Magnetically shielded: no
    Power output RMS: 200 Watt
    Max. power output: 400 Watt
    Cut-off frequency, low: 50 Hz
    Cut-off frequency, high: 200 Hz
    Power ON/OFF switch
    Specials Down-fire construction
    Aerodynamic optimized “Air flex” port
    High-power long-throw woofer
    Real-time Limiter (r t-limiter)
    Active SPL equalisation (LPC)
    Compact and slim MDF-cabinet
    Level- and crossover- frequency adjustment
    Phase switchable 0°-180°
    High-level input
    Low-level input
    Automatic standby circuit


    Hij staat op een granieten tegel die weer op wasmachinedempers staan.

    Mijn mening, subwoofer of niet, je buren zullen ook last hebben als je alles (fronts,center,rears) behalve de sub laat knallen.

    Ik denk dat het de manier waarop is :

    Hoe vaak kijk je een film, op welke tijdstippen,

    Mij lijkt het draaien van house (met of zonder sub) irritanter dan een film waar je sub af en toe eens zijn werk moet doen (lees: explosie, zwaar ronkende motorblok)
    terwijl de rest van de film hoofdzakelijk op normaal volume is (lees: conversaties e.d)

    Ik zou het erger vinden als mijn buurvrouw de hele avond met haar nagelschaartje op de muur zou tikken ipv het boren van 2 gaatjes met haar boorhamer !!

    Gebruik mijn set al enkele jaren, tot op heden geen problemen

  3. #28

    Standaard

    Ik gebruik zelf een Rel Strata 5.

    geen problemen met buren onderburen etc.

    ja ik weet dat ze mij vaak horen, dit is gelukkig andersom ook zo.

    onze gehele flat maakt er geen probleem van. mits het niet gebeurd om 2 uur in de nacht.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb de SVS SB12-plus, 12"gesloten 450 watt RMS....ik heb de buren nog nooit horen klagen, want als ik een film kijk, dan hoor ik toch de bel niet

    Nee, serieus nog nooit klachen gehad, maar ook nooit naar geinformeerd.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #30

    Standaard

    lol

    Ik heb ook nooit klachen.
    Be reasonable: do it my way.

  6. #31

    Standaard

    Toen ik de SVS PB10 de eerste keer eens echt testte op z'n kunnen (de onderburen zaten toch gezellig in hun tuintje)...hoorde ik na een helse scene, toen het ietwat stiller werd, ineens de bel...tergend lang....

    De onderburen waren in paniek, en vroegen wat ik aan het doen was, want alles rammelde beneden in hun kasten....
    Ze waren dat niet gewoon, want andere geluiden hoorden ze nooit van hun bovenburen, en onze woonst is vrij recent en goed geïsoleerd.

    En dat was toen nog maar het kleinste subje in het gamma...owjeeeee

    Vr.gr.
    M.
    SVSound BeNeLux

  7. #32

    Standaard

    Kwam zeker een Tripod naar boven :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Neen, maar het leek bij momenten wel of de vloer echt 10cm naar beneden gedrukt werd ...dus die Tripod moest zich wel effe bukken
    SVSound BeNeLux

  9. #34

    Standaard

    Moet je nog maar eens een keer xmen 3 opzetten, als Jean Grey boos wordt op prof X.....woazers.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •