De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paar leuke anekdotes

    Iemand een paar mooie anekdotes over films, toestanden achter de schermen, over akteurs, aktrices.

    Hier eentje, echt gebeurd, maar voordat de man wereldberoemd was. In 1979 was Arnold Schwarzenegger te gast op een body building wedstrijd te Brugge.
    Savonds gingen we met een man of 6 uit eten in een restaurant. Plots zegt Arnold met zijn raar duits accent: "Hey guys, listen you, everybody here is talking about my muscles.... Even the waiters."

    Probleem was dat heelwat mensen frieten met mosselen bestelden (in het Brugs mussels) en dat niemand van ons de toen nog onbekende Austrian Oak durfde tegenspreken.

  2. #2

    Standaard

    Ja dat is wel grappig.

    P.S Ben laatst in Brugge geweest vanwege mijn studie. Ik begin 1 september aan Spermalie!

  3. #3

    Standaard

    Veel sukses. (En als je bedenkt wat Arnie bereikt heeft na zijn bezoek aan Brugge!)

  4. #4

    Standaard

    Ja, da's waar.
    Brugge is SUPER!

  5. #5

    Standaard

    Had gedacht, nu ga je wat meemaken, maar het blijft opvallend stil rond deze draad.

    Dan maar een leuke. Toen Selneck zo'n maand nadat hij het boek Gone With The Wind aan zijn schoonpapa, de Mogul Mayer van MGM, had gegeven, diens kantoor kwam binnengestormd en Mayer vroeg of hij het al gelezen had, riep deze:
    'Gelezen... gelezen, ik kan dat verdomde ding niet eens tillen.'

    Mayer was geloof ik ook de man die een mooie romantische film wilde maken waarin Parijs, de zee, enz. Toen een van zijn medewerkers hem er voorzichtig op attent maakte dat Parijs heus niet aan de zee lag, riep Mayer verontwaardigd:
    'Alsof dat iemand weet!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •