Pagina 12 van 31 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 764 worden weergegeven.
  1. #276
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Wie ben jij om mensen te veroordelen?
    Luister nou jochie. Ik heb helemaal niets tegen jou. Maar ga nu geen discussie aan over oordelen en veroordelen. Daar ben je nog helemaal niet aan toe. Gewoon naar je kamertje gaan en lekker dromen van al de drommen mensen die jij zo'n Bose 3-2-1 hebt aangesmeerd terwijl je hier lekker mee probeert te leuteren over het inspelen van kabeltjes.
    Niet leuk he eel een beetje weerstand van iemand anders dan mij of Harry.
    Juist wél! Grappig om te zien dat hij steeds bozer wordt!
    Hoe meer weerstand hoe leuker het wordt!
    Geniet er dan nog even van want ik vrees dat hier snel een slotje op komt.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Sorry mensen maar die laatste paar posts konden niet anders, ik liet me even gaan naar een bepaald niveau.

    En niet te vergeten die 15.000
    Mag ik (uit pure nieuwsgierigheid weten) waarom je ertussen uit gaat hier bij 15000 postings?

  3. #278
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="eel"]

    Luister nou jochie.[quote]

    Jochie? Ik ben geen jochie, dus houdt hier aub mee op!


    Ik heb helemaal niets tegen jou.
    Maar ik wel tegen jou en jouw slechte redenatie en kinderachtig gedrag op dit forum

    Maar ga nu geen discussie aan over oordelen en veroordelen. Daar ben je nog helemaal niet aan toe.
    Ben jij mij nou aan het vertellen wat ik wel en niet moet doen!? Wie heeft het hier nou over onvolwassen gedrag? Volgens mij kwam jij met het idee hoor van deze disucussie, niet ik!

    Gewoon naar je kamertje gaan en lekker dromen van al de drommen mensen die jij zo'n Bose 3-2-1 hebt aangesmeerd terwijl je hier lekker mee probeert te leuteren over het inspelen van kabeltjes.
    Wat jij wil! Zolang jij hier maar gelukkig wordt op dit forum!

  4. #279
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Sorry mensen maar die laatste paar posts konden niet anders, ik liet me even gaan naar een bepaald niveau.

    En niet te vergeten die 15.000
    Mag ik (uit pure nieuwsgierigheid weten) waarom je ertussen uit gaat hier bij 15000 postings?
    Nee.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Wat jij wil! Zolang jij hier maar gelukkig wordt op dit forum!
    Al goed jochie!

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Waarom doen jullie allemaal mee in deze kansloze discussie!!??

    laat die hifi-freak en eel toch lekker ouwehoeren! Wat zal ons dat interesseren wat hun vinden over inspelen en kabels. Zolang wij dr maar gelukkig mee zijn.
    Dit is wel discussie van niveau zeker vdDool en die wijze van communiceren van Stadman ook hè.
    Zolang ze maar met de "mijter" meepraten is het "niveau".

  7. #282
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Waarom doen jullie allemaal mee in deze kansloze discussie!!??

    laat die hifi-freak en eel toch lekker ouwehoeren! Wat zal ons dat interesseren wat hun vinden over inspelen en kabels. Zolang wij dr maar gelukkig mee zijn.
    Dit is wel discussie van niveau zeker vdDool en die wijze van communiceren van Stadman ook hè.
    Zolang ze maar met de "mijter" meepraten is het "niveau".
    Die reactie van Robbert komt niet uit het niets vallen.

    Daarnaast denk ik dat er nog maar zeer weinig mensen zijn die deze "discussie" mee lezen.

  8. #283

  9. #284
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Waarom kom je trouwens steeds terug op Stadman, hij heeft al in geen tijden gereageerd op deze onzin. (slim)
    Zie dus geen reden om die naam steeds te blijven noemen.

  10. #285
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Geef ze eens ongelijk!
    Ze hebben gelijk, had ikzelf ook gedaan maarja, die 15.000 he.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Waarom doen jullie allemaal mee in deze kansloze discussie!!??

    laat die hifi-freak en eel toch lekker ouwehoeren! Wat zal ons dat interesseren wat hun vinden over inspelen en kabels. Zolang wij dr maar gelukkig mee zijn.
    Prachtig, je bent gelukkig met een zeepbel en klampt je vast aan een strohalm. Mijn zegen heb je, maar zoiets verheffen tot audiowaarheid is wel heel arrogant in mijn ogen.
    Bryston: Serious Amplifiers for Serious Listeners!

  12. #287
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Maargoed, roep nog eens wat waar we wel over kunnen discuseren en liefst wel met betrekking op audio of video.
    Anders vrees ik dat ook ik zal afhaken.

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maargoed, roep nog eens wat waar we wel over kunnen discuseren en liefst wel met betrekking op audio of video.
    Anders vrees ik dat ook ik zal afhaken.
    Nou, ik realiseer me dat de meesten hier waarschijnlijk met HT spelen. Als dat niet zo is is hoor ik het wel.
    Maar in een meerkanaals opstelling worden kabels alleen maar minder belangrijk volgens mij. Tijdens een film gebeurt er zoveel tegelijk dat effecten als inspelen al helemaal niet meer te beleven zijn.
    In stereo ligt het allemaal wat gevoeliger.

  14. #289
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maargoed, roep nog eens wat waar we wel over kunnen discuseren en liefst wel met betrekking op audio of video.
    Anders vrees ik dat ook ik zal afhaken.
    Nou, ik realiseer me dat de meesten hier waarschijnlijk met HT spelen. Als dat niet zo is is hoor ik het wel.
    Maar in een meerkanaals opstelling worden kabels alleen maar minder belangrijk volgens mij. Tijdens een film gebeurt er zoveel tegelijk dat effecten als inspelen al helemaal niet meer te beleven zijn.
    In stereo ligt het allemaal wat gevoeliger.
    Mee eens maar ook in een ht opstelling zijn de kabels nog steeds niet onbelangrijk.
    Dat het bij stereo nog kritischer komt zal iedereen beamen.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maargoed, roep nog eens wat waar we wel over kunnen discuseren en liefst wel met betrekking op audio of video.
    Anders vrees ik dat ook ik zal afhaken.
    We zouden het kunnen hebben over de serieuze verschillen die bestaan tussen de verschillen ontwerpen van versterkers. Denk aan o.a. klasse A, B, D, buijes in diverse varianten en het gebruik van diverse transistoren, IC's enz.

    Daar zijn de uiteindelijke verschillen op grond van de toegepaste techniek.
    Een kabeltje is slechts een draadje dat een signaal door moet geven en dat doen veel kabeltjes heel goed. Degene die dat niet goed doet behoort in het vierkant archief.
    Bryston: Serious Amplifiers for Serious Listeners!

  16. #291
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hififreak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Waarom doen jullie allemaal mee in deze kansloze discussie!!??

    laat die hifi-freak en eel toch lekker ouwehoeren! Wat zal ons dat interesseren wat hun vinden over inspelen en kabels. Zolang wij dr maar gelukkig mee zijn.
    Prachtig, je bent gelukkig met een zeepbel en klampt je vast aan een strohalm. Mijn zegen heb je, maar zoiets verheffen tot audiowaarheid is wel heel arrogant in mijn ogen.
    Ik ben ook arrogant, maar wel realistisch!

  17. #292
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Geef ze eens ongelijk!
    Ze hebben gelijk, had ikzelf ook gedaan maarja, die 15.000 he.
    Johan, ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je je zo laat gaan in deze discussie. Ook niet onder het mom van '15.000 posts' halen ...

    Niet alleen is het m.i. idioot is om een mijlpaal te stellen voor het aantal posts waarna je 'het forum gaat verlaten', maar zelfs dan nog is het uitermate onzinnig om die laatste posts te spenderen aan een discussie waarin alleen nog maar op de man wordt gespeeld.
    Rob, ik begrijp je helemaal.
    Die 15.000 heb ik mijn redenen voor en weer gerust, de laatste paar honderd zullen niet aan dit soort dingen gespendeerd worden maar in topics van een normaal niveau.
    Wat dat betreft komt het allemaal goed, deze discussie zal spoedig gesloten worden vrees ik. (sluiting zal wel terecht zij overigens)
    Reden dat ik toch nog reageer is dat ik tegen beter weten in hoop dat er toch een normale discussie uit voort zal komen over welk onderwerp dan ook maar ik vrees het ergste.

  18. #293

    Standaard

    We kunnen beter ophouden inderdaad tot Stadman weer eens ergens opduikt!

  19. #294
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hififreak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maargoed, roep nog eens wat waar we wel over kunnen discuseren en liefst wel met betrekking op audio of video.
    Anders vrees ik dat ook ik zal afhaken.
    We zouden het kunnen hebben over de serieuze verschillen die bestaan tussen de verschillen ontwerpen van versterkers. Denk aan o.a. klasse A, B, D, buijes in diverse varianten en het gebruik van diverse transistoren, IC's enz.

    Daar zijn de uiteindelijke verschillen op grond van de toegepaste techniek.
    Een kabeltje is slechts een draadje dat een signaal door moet geven en dat doen veel kabeltjes heel goed. Degene die dat niet goed doet behoort in het vierkant archief.
    Geen gek idee maar liefst in een nieuw topic denk ik.

  20. #295
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    We kunnen beter ophouden inderdaad tot Stadman weer eens ergens opduikt!
    Volgens mij ben je gewoon bang voor hem, omdat hij sterker in redenatie is dan jij bent. 8). Dat is de reden waarom je zijn naam zo vaak laat vallen, ondanks dat hij niet reageert hier.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    We kunnen beter ophouden inderdaad tot Stadman weer eens ergens opduikt!
    Volgens mij ben je gewoon bang voor hem, omdat hij sterker in redenatie is dan jij bent. 8). Dat is de reden waarom je zijn naam zo vaak laat vallen, ondanks dat hij niet reageert hier.
    Arrogant en realistisch zijn eigeschappen die je jezelf toekent?
    Zelfkennis is de ware wijsheid, maar mij bekruipt de indruk dat jij jouw boek des levens grotendeels nog niet gelezen hebt.

    Het bovenstaande (jouw reactie) geeft aan op welk niveau je redeneringsvermogen zich afspeelt. Angst manifesteert zich op een andere wijze knul. Het feit dat eel graag de discussie met open vizier aangaat, daar spreekt respect uit, waarvan niet iedereen blijk geeft. :wink:
    Bryston: Serious Amplifiers for Serious Listeners!

  22. #297
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    edit .. ga hier geen woorden aan vuil maken btw.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hififreak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    We kunnen beter ophouden inderdaad tot Stadman weer eens ergens opduikt!
    Volgens mij ben je gewoon bang voor hem, omdat hij sterker in redenatie is dan jij bent. 8). Dat is de reden waarom je zijn naam zo vaak laat vallen, ondanks dat hij niet reageert hier.
    Arrogant en realistisch zijn eigeschappen die je jezelf toekent?
    Zelfkennis is de ware wijsheid, maar mij bekruipt de indruk dat jij jouw boek des levens grotendeels nog niet gelezen hebt.

    Het bovenstaande (jouw reactie) geeft aan op welk niveau je redeneringsvermogen zich afspeelt. Angst manifesteert zich op een andere wijze knul. Het feit dat eel graag de discussie met open vizier aangaat, daar spreekt respect uit, waarvan niet iedereen blijk geeft. :wink:
    Sorry maar ik moet ff lachen om jouw reactie.

    ps, ik redeneer niet, want ik heb geen eens een bepaald standpunt laten merken in deze discussie. Voortaan iets beter opletten!
    Inderdaad, je redenatie had weinig inhoud. Vegeteren past er beter bij.
    De kabelgelovigen komen telkenmale richting andersdenkenden met de opmerking "beter lezen". Gaan jullie eens in op de uitnodiging blind luisteren. Maar nee, het vertrouwen in de eigen oortjes is ver beneden peil.
    Bryston: Serious Amplifiers for Serious Listeners!

  24. #299

    Standaard

    [quote="Hififreak"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    [Het feit dat eel graag de discussie met open vizier aangaat, daar spreekt respect uit, waarvan niet iedereen blijk geeft. :wink:
    Ik heb Eel alleen maar een respectloze open discussie zien voeren. Respect verdien je op een andere manier hier... Veel mensen denken vaak dat asociaal hetzelfde als assertief is...

    Algemeen gesteld vind ik het maar raar en puberaal om een ander wiens mening je niet deelt onderuit te halen voor je eigen gewin. Als je het kunt opbrengen andermans mening te weerleggen met concrete feiten verdien je pas respect...........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #300

    Standaard

    [quote="Albert Kostwinder"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hififreak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    [Het feit dat eel graag de discussie met open vizier aangaat, daar spreekt respect uit, waarvan niet iedereen blijk geeft. :wink:
    Ik heb Eel alleen maar een respectloze open discussie zien voeren. Respect verdien je op een andere manier hier... Veel mensen denken vaak dat asociaal hetzelfde als assertief is...

    Algemeen gesteld vind ik het maar raar en puberaal om een ander wiens mening je niet deelt onderuit te halen voor je eigen gewin. Als je het kunt opbrengen andermans mening te weerleggen met concrete feiten verdien je pas respect...........
    Een ieder leest erin wat hij of zij erin ziet. :wink:
    Bryston: Serious Amplifiers for Serious Listeners!

Pagina 12 van 31 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •