Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 764 worden weergegeven.
  1. #51
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....

    Zullen we eens bij iemand een zogenoemde sessie houden, om te luisteren naar verschillende kabels?
    harry en johan als eregasten
    Die komen daar écht niet kan ik je zo al voorspellen.
    Redenen?

    We horen het zelf zo goed we hoeven niet overtuigd te worden.
    We hebben zoiets al eens gedaan en dat ik niet goed bevallen.
    Ga zelf maar eens luisteren.
    Dat kan niet zomaar op een set die je niet kent (lekker, 2500 uitgeven voor een kabeltje en het is niet eens hoorbaar op een onbekende set)
    enz. enz. enz. enz.
    |Eel even voor je beeldvorming, mijn duurste kabel in mijn stereo set heeft €150,- gekost.

    en ik had me nog voorgenomen niet meer op je te reageren

  2. #52

    Standaard

    [quote="j.vandendool"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....

    Zullen we eens bij iemand een zogenoemde sessie houden, om te luisteren naar verschillende kabels?
    harry en johan als eregasten
    Eel even voor je beeldvorming, mijn duurste kabel in mijn stereo set heeft €150,- gekost.

    en ik had me nog voorgenomen niet meer op je te reageren
    Dat valt dan wel mee toch? Maar ik heb het niet over jouw beweringen.
    Het enige waarom ik ook op jou reageer is omdat je het kennelijk met die overdreven beweringen van Harry over interlinks van 2500 Euro eens lijkt te zijn. Of heb ik dat mis?

  3. #53

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote=Ago][quote=A. Duijmelinck]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "ee
    Ik neem aan dat dat ook allemaal leugenaars zijn, of gesponsord worden door de kabelfabrikanten. 8)[/quote

    Ik ben bang van wel Harry.
    Steevast 1 resencent, altijd 1 klein minpuntje om het geloofwaardig te maken altijd is het beter! NOOIT slechter!
    Maar de adverteerders op die sites gaan ergens anders heen als hun product wordt afgekraakt.
    De resencenten kunnen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting.
    Daarmee stelt de fabrikant zich veilig. Als de fabrikant die onzin zou uitkramen en de klant gaat naar de rechter (die zich zal laten adviseren door de wetenschap) dan heeft de fabrikant een probleem.

    Helaas laten zoveel mensen zich op die manier zand in de ogen strooien en gek maken!
    Ik luister met mijn oren, niet met mijn ogen. :wink:

    Ik probeer slechts aan te geven waarom er eventueel verschillen zouden kunnen ontstaan!

    Ik heb in de loop der jaren verschillende merken en prijsklasses doorlopen, ook heb ik van eenzelfde merk van laag naar hoog beluisterd en mijn bevindingen zijn dat er wel degelijk veel verschillen zitten tussen de merken van kabels en ook tussen de prijsklasses. De kabel die ik nu heb is aanzienlijk beter dan degene die in een lagere prijsklasse zit.


    Het verschil zit hem in het gemak hoe de muziek wordt gebracht(smoothness, muzikaliteit), de detaillering en het frequentiebereik; ik hoor dus meer in het hoog en het laag. Daarnaast is de balans tussen hoog, midden en laag perfect en is er niets wat er bovenuit springt.

    Deze kabel geeft mij meer het gevoel er echt, live bij te zijn. :wink:
    Dat doen goedkopere kabels helaas dus niet. Denk je ook niet dat ik na 25 jaar niet zou weten of er nu wel of geen verschillen zouden zitten in dure en goedkope kabels.

    Zo zitten er ook veel verschillen in dure en goedkope speakers, dure en goedkope bronnen, etc.

    Dit zijn mijn bevindingen op mijn set met mijn oren. :wink:
    Wat mijn oren MIJ doorgeven zie ik als waarheid. :wink:

    P.s.
    ik was eerst ook sceptisch over de duurdere kabel, dacht namelijk ook dat het niet veel beter zou kunnen maar dat bleek anders uit te pakken. Dus, totdat je hetzelf hebt gehoord, kun je er niet over oordelen.

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    en waarom pak je harry niet aan? waar twee vechten hebben twee schuld...
    Ondanks dat Harry niet altijd de makkelijkste is onderbouw hij wel altijd zijn "dingen", iets wat je van eel niet kan zeggen helaas.

  5. #55

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote=hstadman][quote=Ago]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "ee
    Ik neem aan dat dat ook allemaal leugenaars zijn, of gesponsord worden door de kabelfabrikanten. 8)[/quote

    Ik ben bang van wel Harry.
    Steevast 1 resencent, altijd 1 klein minpuntje om het geloofwaardig te maken altijd is het beter! NOOIT slechter!
    Maar de adverteerders op die sites gaan ergens anders heen als hun product wordt afgekraakt.
    De resencenten kunnen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting.
    Daarmee stelt de fabrikant zich veilig. Als de fabrikant die onzin zou uitkramen en de klant gaat naar de rechter (die zich zal laten adviseren door de wetenschap) dan heeft de fabrikant een probleem.

    Helaas laten zoveel mensen zich op die manier zand in de ogen strooien en gek maken!
    Ik luister met mijn oren, niet met mijn ogen. :wink:

    Ik probeer slechts aan te geven waarom er eventueel verschillen zouden kunnen ontstaan!

    Ik heb in de loop der jaren verschillende merken en prijsklasses doorlopen, ook heb ik van eenzelfde merk van laag naar hoog beluisterd en mijn bevindingen zijn dat er wel degelijk veel verschillen zitten tussen de merken van kabels en ook tussen de prijsklasses. De kabel die ik nu heb is aanzienlijk beter dan degene die in een lagere prijsklasse zit.
    .
    Ik heb al eerder gezegd dat ik niet ontken dat er verschillen in de verschillende interlinks te horen zijn maar dat schijn je niet op te pikken op de een of andere wijze.
    Het is alleen per definitie niet zo dat duurder ook per sé beter is.
    Kabels die anders zijn opgebouwd dan coaxiale klinken nu eenmaal anders.
    Het spoeltje in de MIT bijvoorbeeld zorgt ervoor dat hij wat warmer (lees iets minder hoog levert) klinkt.

    Maar duur is niet altijd beter. Zeker niet! De verschillen tussen de diverse interlinkjes en hun geluid zijn immers gewoon verklaarbaar. Maar het is een stuk voordeliger om je treble een streepje lager te zetten met een gewone coaxiale kabel dan het midden te willen houden en een MIT te kopen om meer hoog áf te hebben. Maar als je geen klankregeling hebt dan houdt het inderdaad op.

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    harry en johan durfden vorig jaar niet naar de luistertest te komen, zelfs edgar wilde komen!
    Vertel er dan ook direct even bij wat de reden was.
    Ah, de cavalerie is gearriveerd :P :P :P

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    harry en johan durfden vorig jaar niet naar de luistertest te komen, zelfs edgar wilde komen!
    Vertel er dan ook direct even bij wat de reden was.
    Ah, de cavalerie is gearriveerd :P :P :P
    Geef toe dat ie leuk is!

  8. #58

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="A. Duijmelinck"][quote="Ago"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....

    Het enige dat Eel doet is met de botte bijl reageren op opmerkingen waar hij anders over denkt en op de vorige pagina vast melden dat hij Harry nog veel zal tegenkomen in draadjes over kabeltjes. Dan krijg ik het gevoel dat hij alleen kijkt waar hij effe lekker kan zeiken op een reactie waar hij anders over denkt. Dat heeft weinig met een discussie met INHOUD te maken.

    Is slechts mijn mening hoor. :wink:
    Je gevoel kan je bedriegen Alexander. Maar wat ik van jou heb gelezen en uit je postings kan destilleren heb je toch heel wat meer inzicht in zaken dan een Harry. Ik heb in al die tijd dat ik zo wat meelees van jou nooit iets geks gezien. En ik zag ook dat je fraaie spulletjes hebt!
    :wink:

    Ik luister al 25 jaar regelmatig naar high end sets en kabels, zowel duur als goedkoop en heb mijn eigen mening gevormd in de loop der jaren.
    Ik heb de ontwikkeling van de kabels aan mijn oren ondervonden.

    Iemand die slechts 1 luistersessie half heeft bijgewoont zal dat niet snel doen vergeten. :wink:

    Ook heb ik andere ervaringen meegemaakt dan bijv. a. duijmelinck.
    Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om elkaar te respecteren, jij respecteerd helemaal niets! :wink:
    :
    Dat is jouw mening Harry. Je uit nu beschuldigingen en gaat in de slachtofferrol. Die stoute Eel heeft jou een blaaskaak genoemd.
    Voor mij is het woord blaaskaak geen scheldwoord.
    Het is een aanduiding voor een persoon met een heleboel noten op zijn zang die hij niet waar kan maken.
    En dat is precies het etiket dat ik op veel postings van jou kan plakken!
    Stoute eel wordt beledigend omdat harry nu eenmaal een eigen mening heeft en harry niet beledigend begint te worden maar met wetenschappelijke en techinsche verklaringen komt. :wink:

    Je wilt mijn aangedragen technische en wetenschappelijke feiten NIET accepteren omdat je weet dat je fout zit en NIET wilt toegeven dat dat zo is. :wink: Transistors moeten gekoeld worden en hebben een variabele bedrijfstemperatuur! Het enige wat meneer ertegen in kan brengen is: je begrijpt het niet.

    25 jaar ervaring met high end kan niet op tegen 1 niet goed uitgevoerde luistertest. Sorry. :wink:

    Je lacht mij eerst uit in deze thread en later zeg je doodleuk dat hetgeen ik beweer toch waar is, over het geheugen. Sorry, dan ben je al NIET meer geloofwaardig! :wink:

    Waar jij mee komt is een in de ogen van de wetenschap verkeerd uitgevoerde luistertest, waaraan jij niet eens zelf hebt deelgenomen en die je als ENIGE echte waarheid verkondigd. :wink:

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    en waarom pak je harry niet aan? waar twee vechten hebben twee schuld...
    Ondanks dat Harry niet altijd de makkelijkste is onderbouw hij wel altijd zijn "dingen", iets wat je van eel niet kan zeggen helaas.
    Hij onderbouwt het wel maar met zoveel onzin en smilies tegelijk dat het heel lastig is om erop te reageren. En als je dat dan doet verdraait hij de zaken zo dat het ondoenlijk is er nog een fatsoenlijk antwoord op te redigeren.

  10. #60

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....
    Eel bewijst alleen dat hij wel heel erg in zijn eigen placebo effect geloofd, namelijk wat men denkt niet te kunnen horen, hoort men ook niet. :wink: 8)
    Ik vermoed dat ik wat meer ervaring heb met audio dan jij vriend.
    En waarschijnlijk ook met techniek als ik je verhalen zo lees.
    25 jaar luisterervaring met high end en een technische opleiding. :wink: 8)

    Het enige waar jij ervaring mee hebt is met gedrag van een 6 jarig kind. :wink:

  11. #61

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="A. Duijmelinck"][quote="Ago"][quote="A. Duijmelinck"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....

    Het enige dat Eel doet is met de botte bijl reageren op opmerkingen waar hij anders over denkt en op de vorige pagina vast melden dat hij Harry nog veel zal tegenkomen in draadjes over kabeltjes. Dan krijg ik het gevoel dat hij alleen kijkt waar hij effe lekker kan zeiken op een reactie waar hij anders over denkt. Dat heeft weinig met een discussie met INHOUD te maken.

    Is slechts mijn mening hoor. :wink:
    Je gevoel kan je bedriegen Alexander. Maar wat ik van jou heb gelezen en uit je postings kan destilleren heb je toch heel wat meer inzicht in zaken dan een Harry. Ik heb in al die tijd dat ik zo wat meelees van jou nooit iets geks gezien. En ik zag ook dat je fraaie spulletjes hebt!
    :wink:

    Ik luister al 25 jaar regelmatig naar high end sets en kabels, zowel duur als goedkoop en heb mijn eigen mening gevormd in de loop der jaren.
    Ik heb de ontwikkeling van de kabels aan mijn oren ondervonden.

    Iemand die slechts 1 luistersessie half heeft bijgewoont zal dat niet snel doen vergeten. :wink:

    Ook heb ik andere ervaringen meegemaakt dan bijv. a. duijmelinck.
    Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om elkaar te respecteren, jij respecteerd helemaal niets! :wink:
    :
    Dat is jouw mening Harry. Je uit nu beschuldigingen en gaat in de slachtofferrol. Die stoute Eel heeft jou een blaaskaak genoemd.
    Voor mij is het woord blaaskaak geen scheldwoord.
    Het is een aanduiding voor een persoon met een heleboel noten op zijn zang die hij niet waar kan maken.
    En dat is precies het etiket dat ik op veel postings van jou kan plakken!
    Stoute eel wordt beledigend omdat harry nu eenmaal een eigen mening heeft en harry niet beledigend begint te worden maar met wetenschappelijke en techinsche verklaringen komt. :wink:

    Je wilt mijn aangedragen technische en wetenschappelijke feiten NIET accepteren omdat je weet dat je fout zit en NIET wilt toegeven dat dat zo is. :wink: Transistors moeten gekoeld worden en hebben een variabele bedrijfstemperatuur! Het enige wat meneer ertegen in kan brengen is: je begrijpt het niet.

    25 jaar ervaring met high end kan niet op tegen 1 niet goed uitgevoerde luistertest. Sorry. :wink:

    Je lacht mij eerst uit in deze thread en later zeg je doodleuk dat hetgeen ik beweer toch waar is, over het geheugen. Sorry, dan ben je al NIET meer geloofwaardig! :wink:

    Waar jij mee komt is een in de ogen van de wetenschap verkeerd uitgevoerde luistertest, waaraan jij niet eens zelf hebt deelgenomen en die je als ENIGE echte waarheid verkondigd. :wink:
    Zie je wat ik bedoel J.vdDool?

  12. #62

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"][quote="hstadman"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....
    Eel bewijst alleen dat hij wel heel erg in zijn eigen placebo effect geloofd, namelijk wat men denkt niet te kunnen horen, hoort men ook niet. :wink: 8)
    Ik vermoed dat ik wat meer ervaring heb met audio dan jij vriend.
    En waarschijnlijk ook met techniek als ik je verhalen zo lees.
    25 jaar luisterervaring met high end en een technische opleiding. :wink: 8)

    Het enige waar jij ervaring mee hebt is met gedrag van een 6 jarig kind. :wink:
    Dat klopt wel aardig, zo gedraag je je immers wel een beetje....

  13. #63

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote=eel][quote=hstadman]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "ee
    Ik neem aan dat dat ook allemaal leugenaars zijn, of gesponsord worden door de kabelfabrikanten. 8)[/quote

    Ik ben bang van wel Harry.
    Steevast 1 resencent, altijd 1 klein minpuntje om het geloofwaardig te maken altijd is het beter! NOOIT slechter!
    Maar de adverteerders op die sites gaan ergens anders heen als hun product wordt afgekraakt.
    De resencenten kunnen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting.
    Daarmee stelt de fabrikant zich veilig. Als de fabrikant die onzin zou uitkramen en de klant gaat naar de rechter (die zich zal laten adviseren door de wetenschap) dan heeft de fabrikant een probleem.

    Helaas laten zoveel mensen zich op die manier zand in de ogen strooien en gek maken!
    Ik luister met mijn oren, niet met mijn ogen. :wink:

    Ik probeer slechts aan te geven waarom er eventueel verschillen zouden kunnen ontstaan!

    Ik heb in de loop der jaren verschillende merken en prijsklasses doorlopen, ook heb ik van eenzelfde merk van laag naar hoog beluisterd en mijn bevindingen zijn dat er wel degelijk veel verschillen zitten tussen de merken van kabels en ook tussen de prijsklasses. De kabel die ik nu heb is aanzienlijk beter dan degene die in een lagere prijsklasse zit.
    .
    Ik heb al eerder gezegd dat ik niet ontken dat er verschillen in de verschillende interlinks te horen zijn maar dat schijn je niet op te pikken op de een of andere wijze.
    Het is alleen per definitie niet zo dat duurder ook per sé beter is.
    Kabels die anders zijn opgebouwd dan coaxiale klinken nu eenmaal anders.
    Het spoeltje in de MIT bijvoorbeeld zorgt ervoor dat hij wat warmer (lees iets minder hoog levert) klinkt.

    Maar duur is niet altijd beter. Zeker niet! De verschillen tussen de diverse interlinkjes en hun geluid zijn immers gewoon verklaarbaar. Maar het is een stuk voordeliger om je treble een streepje lager te zetten met een gewone coaxiale kabel dan het midden te willen houden en een MIT te kopen om meer hoog áf te hebben. Maar als je geen klankregeling hebt dan houdt het inderdaad op.
    Klankregeling is verminking van het originele signaal! Zo kun je juist al helemaal niet meer horen welke eigenschappen een kabel nu heeft! :wink:

  14. #64

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote=hstadman][quote=eel]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "ee
    Ik neem aan dat dat ook allemaal leugenaars zijn, of gesponsord worden door de kabelfabrikanten. 8)[/quote

    Ik ben bang van wel Harry.
    Steevast 1 resencent, altijd 1 klein minpuntje om het geloofwaardig te maken altijd is het beter! NOOIT slechter!
    Maar de adverteerders op die sites gaan ergens anders heen als hun product wordt afgekraakt.
    De resencenten kunnen zich beroepen op vrijheid van meningsuiting.
    Daarmee stelt de fabrikant zich veilig. Als de fabrikant die onzin zou uitkramen en de klant gaat naar de rechter (die zich zal laten adviseren door de wetenschap) dan heeft de fabrikant een probleem.

    Helaas laten zoveel mensen zich op die manier zand in de ogen strooien en gek maken!
    Ik luister met mijn oren, niet met mijn ogen. :wink:

    Ik probeer slechts aan te geven waarom er eventueel verschillen zouden kunnen ontstaan!

    Ik heb in de loop der jaren verschillende merken en prijsklasses doorlopen, ook heb ik van eenzelfde merk van laag naar hoog beluisterd en mijn bevindingen zijn dat er wel degelijk veel verschillen zitten tussen de merken van kabels en ook tussen de prijsklasses. De kabel die ik nu heb is aanzienlijk beter dan degene die in een lagere prijsklasse zit.
    .
    Ik heb al eerder gezegd dat ik niet ontken dat er verschillen in de verschillende interlinks te horen zijn maar dat schijn je niet op te pikken op de een of andere wijze.
    Het is alleen per definitie niet zo dat duurder ook per sé beter is.
    Kabels die anders zijn opgebouwd dan coaxiale klinken nu eenmaal anders.
    Het spoeltje in de MIT bijvoorbeeld zorgt ervoor dat hij wat warmer (lees iets minder hoog levert) klinkt.

    Maar duur is niet altijd beter. Zeker niet! De verschillen tussen de diverse interlinkjes en hun geluid zijn immers gewoon verklaarbaar. Maar het is een stuk voordeliger om je treble een streepje lager te zetten met een gewone coaxiale kabel dan het midden te willen houden en een MIT te kopen om meer hoog áf te hebben. Maar als je geen klankregeling hebt dan houdt het inderdaad op.
    Klankregeling is verminking van het originele signaal! Zo kun je juist al helemaal niet meer horen welke eigenschappen een kabel nu heeft! :wink:
    Wéér schijn je het niet te begrijpen.....

  15. #65

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Heren....
    Eel bewijst alleen dat hij wel heel erg in zijn eigen placebo effect geloofd, namelijk wat men denkt niet te kunnen horen, hoort men ook niet. :wink: 8)
    Ik vermoed dat ik wat meer ervaring heb met audio dan jij vriend.
    En waarschijnlijk ook met techniek als ik je verhalen zo lees.
    25 jaar luisterervaring met high end en een technische opleiding. :wink: 8)

    Het enige waar jij ervaring mee hebt is met gedrag van een 6 jarig kind. :wink:
    Dat klopt wel aardig, zo gedraag je je immers wel een beetje....
    Ik gebruik immers ook schuttingtaal in de threads. :wink: 8)

    het enige wat de heer eel doet is aangedragen wetenschappelijke en technische bewijzen gewoon als niet waar te verkondigen maar hij KAN niet met onderbouwde tegenbewijzen komen, alleen anderen afschieten. Ga ik nu ook met jou doen, alles wat hje aandraagt als onzin of niet waar bestempelen. :wink:

  16. #66

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="Ago"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje

    Ik gebruik immers ook schuttingtaal in de threads. :wink: 8)
    Heb jij aandelen in smilies of zo?

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel

    Dat valt dan wel mee toch? Maar ik heb het niet over jouw beweringen.
    Het enige waarom ik ook op jou reageer is omdat je het kennelijk met die overdreven beweringen van Harry over interlinks van 2500 Euro eens lijkt te zijn. Of heb ik dat mis?
    Als je al langer de topics over met name kabels leest op dit forum dan had je kunnen weten hoe ik er over denk.
    In principe ben ik het zeker met Harry zijn gedachten/ervaringen eens met betrekking op de kabels maar er zit een heel verhaal aan vast.

    Ik hoor verschil tussen kabels, ik merk verschil in het geluid als de kabels een tijdje "inspelen" en voordat je direct in de aanval gaat, de reden hiervoor en of het zin of onzin is maakt nu even niet uit.

    De reden dat ik ze zelf niet koop is omdat ik er niet extreem veel geld voor over heb.
    Echter omdat er toch verschillen zijn en de duurdere kabels vaak wel beter presteren zou ik ze best willen hebben maar zoek dan op de 2de hands markt.
    Tot zover de verschillen en grote bedragen.

    Daarnaast hoef het voor mij nit duur te zijn.
    Ik heb gebruikt gemaakt van ene speakerkabel van €8,- per meter en heb deze vervangen voor een kabel die meer dan het 10-voudige kost.
    Toch heb ik in diverse topics aangeven dat ik er sterk over nadacht om terug te gaan naar die goedkope kabel omdat die op veel vlakken gewoon beter is.
    Dat ik dat niet gedaan heb is omdat ik alsnog besloten heb om voor een geheel andere kabel te gaan dan die twee.

    Maar inderdaad, in grote lijnen ben ik het zeker met Harry eens.

    zo, heb ik toch mijn best gedaan om wat uitleg te geven.

  18. #68

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="A. Duijmelinck"][quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje

    Ik gebruik immers ook schuttingtaal in de threads. :wink: 8)
    Heb jij aandelen in smilies of zo?
    Is dat het enige wat je kunt bijdragen aan deze thread!? En nee, details die door een kabel NIET doorgegeven worden, kun je d.m.v. klankregeling er ook niet even bijtoveren! :wink: Het enige wat je doet is het verminken van het originele signaal.

  19. #69

    Standaard

    [quote="hstadman"][quote="eel"][quote="hstadman"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    [het enige wat de heer eel doet is aangedragen wetenschappelijke en technische bewijzen gewoon als niet waar te verkondigen maar hij KAN niet met onderbouwde tegenbewijzen komen, alleen anderen afschieten. Ga ik nu ook met jou doen, alles wat hje aandraagt als onzin of niet waar bestempelen. :wink:
    Kijk meneer Duimelinck, dát is dreigen. Dat is heel wat anders dan wat ik schreef. Ik ben benieuwd of je hier nu ook wat van zegt.

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel

    Zie je wat ik bedoel J.vdDool?
    Sorry maar mij krijg je niet achter je.

  21. #71

    Standaard

    [quote="eel"][quote="hstadman"][quote="eel"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel
    [het enige wat de heer eel doet is aangedragen wetenschappelijke en technische bewijzen gewoon als niet waar te verkondigen maar hij KAN niet met onderbouwde tegenbewijzen komen, alleen anderen afschieten. Ga ik nu ook met jou doen, alles wat hje aandraagt als onzin of niet waar bestempelen. :wink:
    Kijk meneer Duimelinck, dát is dreigen. Dat is heel wat anders dan wat ik schreef. Ik ben benieuwd of je hier nu ook wat van zegt.
    dit is complete onzin. 8) Ik kom je nog wel tegen op andere threads 8)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel

    Dat valt dan wel mee toch? Maar ik heb het niet over jouw beweringen.
    Het enige waarom ik ook op jou reageer is omdat je het kennelijk met die overdreven beweringen van Harry over interlinks van 2500 Euro eens lijkt te zijn. Of heb ik dat mis?
    Als je al langer de topics over met name kabels leest op dit forum dan had je kunnen weten hoe ik er over denk.
    In principe ben ik het zeker met Harry zijn gedachten/ervaringen eens met betrekking op de kabels maar er zit een heel verhaal aan vast.

    Ik hoor verschil tussen kabels, ik merk verschil in het geluid als de kabels een tijdje "inspelen" en voordat je direct in de aanval gaat, de reden hiervoor en of het zin of onzin is maakt nu even niet uit.

    De reden dat ik ze zelf niet koop is omdat ik er niet extreem veel geld voor over heb.
    Echter omdat er toch verschillen zijn en de duurdere kabels vaak wel beter presteren zou ik ze best willen hebben maar zoek dan op de 2de hands markt.
    Tot zover de verschillen en grote bedragen.

    Daarnaast hoef het voor mij nit duur te zijn.
    Ik heb gebruikt gemaakt van ene speakerkabel van €8,- per meter en heb deze vervangen voor een kabel die meer dan het 10-voudige kost.
    Toch heb ik in diverse topics aangeven dat ik er sterk over nadacht om terug te gaan naar die goedkope kabel omdat die op veel vlakken gewoon beter is.
    Dat ik dat niet gedaan heb is omdat ik alsnog besloten heb om voor een geheel andere kabel te gaan dan die twee.

    Maar inderdaad, in grote lijnen ben ik het zeker met Harry eens.

    zo, heb ik toch mijn best gedaan om wat uitleg te geven.
    Ik vind dit wat je schrijft zeer zeker geen onzin. Het is ook zeker waar dat kabels onderling verschillen. En zoals jij het zegt komt het ook heel anders over. Jij zegt dat JIJ inspelen ervaart en daar zal ik nooit wat van zeggen. Dat kan ik ook niet want ik hoor niet wat jij hoort en omgekeerd.
    Wat mij irriteert zijn die stellige uitspraken van harry dat bijvoorbeeld duurder áltijd beter is. Laten we eerlijk zijn dat de verschillen tussen de kabels niet mytisch zijn maar wel hoorbaar. Die 2000 Euro hoor je er nóóít aan af. Een versterker kopen die zoveel duurder is zet veel meer zoden aan de dijk.
    Maar jij post nu toch wel op een ander niveau dan ik van Harry gewend ben onderhand.
    Harry = Ik ben goed, beter, best, ik weet het allemaal etc.etc.
    Maar hij is wel vermakelijk (soms)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eel

    Zie je wat ik bedoel J.vdDool?
    Sorry maar mij krijg je niet achter je.
    Dat hoeft ook niet, ik verwacht ook niet dat je oprecht bent.

  24. #74

    Standaard

    Johan om nog even terug te komen op je post, ik hoor ook duidelijk verschillen in kabels. Ook ik vraag mij af waarom sommige kabels zo duur moeten zijn.
    het probleem is dat als je die kabel wilt hebben die naar jou inzien beter klinkt dan de andere, daar de prijs ook voor moet betalen.

    De discussie zou mijns inziens beter kunnen luiden, waarom moeten goede kabels zo duur zijn!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Johan om nog even terug te komen op je post, ik hoor ook duidelijk verschillen in kabels. Ook ik vraag mij af waarom sommige kabels zo duur moeten zijn.
    het probleem is dat als je die kabel wilt hebben die naar jou inzien beter klinkt dan de andere, daar de prijs ook voor moet betalen.

    De discussie zou mijns inziens beter kunnen luiden, waarom moeten goede kabels zo duur zijn!
    Een goede kabel hóeft niet duur te zijn Harry!
    Je hebt je wat laten wijsmaken wat al blijkt uit je verwijzing naar de reviews op het www.

Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •