Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 93 worden weergegeven.

Discussie: Xbox-360 HD-DVD

  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Ik heb deze speler vandaag op de kop getikt, zal binnenkort mijn bevindingen posten, maar eerste reacties op het internet zijn erg positief... tis ook een super prijs voor zo'n speler natuurlijk!

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels ook al een paar dagen. (erg vet!)
    Maar weet iemand of ik nou ook voordeel bij dolby digital plus heb? Ik weet dat ik dd true hd niet kan gebruken maar plus wel?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    En wie werkelijk geloofd voor € 195 een geweldig product in handen te krijgen zal zich flink vergissen. Naast de matige beeldkwaliteit wordt het hele audio gedeelte wordt niet eens besproken en zal ook niet best zijn in een microsoft computer drive..... Ikkzet mijn geld op BR dat via PS uiteindelijk de markt zal veroveren. De komende twee jaar zijn beide formats nog volledig oniteressant voor de mainstream user die nog wel even gelukkig blijft met dvd.
    Beetje onzin dit, hdmi komt er aan voor de 360 en het beeld is dan het zelfde als de toshiba speler. (echt schitterend gewoon!)
    En het geluid is ook super, dus je hebt voor een mooi bedrag een heel mooi instap model voor het Hd tijdperk!!!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  5. #30

    Standaard

    Hey,

    Ben op zoek gegaan naar de release vd hd-dvd add on,maar ik kan nergens iets vinden. Weet iemand iets over de releasedatum in Nederland of Belgie? Ik hoop echt dat dit niet meer te lang duurt want anders zal ik maar eens naar duitsalnd moeten gaan!

    Groetjes

  6. #31

    Standaard

    Ik denk dat je meer geluk heb in Duitsland want overal lees ik geen duidelijke releasedatum voor de HD-DVD addon voor de 360 in Nederland.
    http://www.nu.nl/news/835740/55/HD-D...Nederland.html


    Je kan hem wel eventueel hier kopen:

    http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?...ge=32&cId=8238

    Ik heb hem zelf ook in bezit en vind hem toppie!
    Heb al de volgende films op HD: King Kong, Superman: The Movie, Superman II: Richard Donner's cut, Superman Returns, Terminator 3: Rise of The Machines en Batman Begins

    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash
    Je kan hem wel eventueel hier kopen:
    http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?...ge=32&cId=8238
    Dat kan een stuk goedkoper! :wink:

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash
    Je kan hem wel eventueel hier kopen:
    http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?...ge=32&cId=8238
    Dat kan een stuk goedkoper! :wink:
    klopt, maar ik weet dat die eerdere link ze op voorraad hebben + King Kong erbij en bij die andere sites wachten sommige nog op hun leverancier.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #34

    Standaard

    Ja ok leverbaarheid is idd ook wat waard, maar geen 4 tientjes of meer lijkt mij. King Kong kan je bovendien voor een euro of 22 ook los bij de MM halen....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomlavot
    Hey,

    Ben op zoek gegaan naar de release vd hd-dvd add on,maar ik kan nergens iets vinden. Weet iemand iets over de releasedatum in Nederland of Belgie? Ik hoop echt dat dit niet meer te lang duurt want anders zal ik maar eens naar duitsalnd moeten gaan!

    Groetjes
    Bol.com levertijd levertijd 2 tot 4 dagen releasedate volgens heb 31-12-2006

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=GAMES

    Wehkamp biedt hem ook aan, releasedate volgens hen 31-1-2007:

    http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_pro...+HD%2DDVD_5345

    En zo zijn er nog tig data te vinden :wink:

    Je hebt gelijk het is en beetje warrig, mar er is wel met een redelijke prijs aan te komen, dat ging met de WII wel even anders :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Hallo

    De zoektocht naar de hd-dvd add on blijft maar voortduren! Ben daarnet In Aken centrum geweest (mediamarkt en saturn)en eveneeens in Hertzogenrath(mediamarkt) en daar zijn ze weeral uitverkocht! Ben ik dit even beu aan het geraken! Bij ons in de mediamarkt(Hasselt) zeiden ze dat em ieder moment kan binnenkomen maar geloof er niet veel van! Zelfs bij microsoft kreeg ik geen antwoord over de release!!!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    En wie werkelijk geloofd voor € 195 een geweldig product in handen te krijgen zal zich flink vergissen. Naast de matige beeldkwaliteit wordt het hele audio gedeelte wordt niet eens besproken en zal ook niet best zijn in een microsoft computer drive..... Ikkzet mijn geld op BR dat via PS uiteindelijk de markt zal veroveren. De komende twee jaar zijn beide formats nog volledig oniteressant voor de mainstream user die nog wel even gelukkig blijft met dvd.
    Een ding is zeker; jij kunt goed uit je nek praten.... 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    En wie werkelijk geloofd voor € 195 een geweldig product in handen te krijgen zal zich flink vergissen. Naast de matige beeldkwaliteit wordt het hele audio gedeelte wordt niet eens besproken en zal ook niet best zijn in een microsoft computer drive..... Ikkzet mijn geld op BR dat via PS uiteindelijk de markt zal veroveren. De komende twee jaar zijn beide formats nog volledig oniteressant voor de mainstream user die nog wel even gelukkig blijft met dvd.
    Een ding is zeker; jij kunt goed uit je nek praten.... 8)
    Albert, niet helemaal waar, de eerste 2 jaar zal de massa nog niet onder de indruk zijn, en zeker niet voor 1 van de 2 systemen kiezen. Als je Sony kent, die rat, die zelfs denkt de macht te hebben om virussen op je PC te mogen plaatsen, dan heb je wel weer een beetje gelijk, ik zou geen Sony aanschaffen omdat ik mij daar zo blij mee zou voelen, hun service na de garantie periode sucks

    Ach, Microsoft is ook geen schat , je bent bij beiden te biecht :wink:

    Ik hoop op een beter systeem, zonder Sony en Microsoft

    Je hebt wel een beetje gelijk, maar ook niet helemaal :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    En wie werkelijk geloofd voor € 195 een geweldig product in handen te krijgen zal zich flink vergissen. Naast de matige beeldkwaliteit wordt het hele audio gedeelte wordt niet eens besproken en zal ook niet best zijn in een microsoft computer drive..... Ikkzet mijn geld op BR dat via PS uiteindelijk de markt zal veroveren. De komende twee jaar zijn beide formats nog volledig oniteressant voor de mainstream user die nog wel even gelukkig blijft met dvd.
    Een ding is zeker; jij kunt goed uit je nek praten.... 8)
    Albert, niet helemaal waar, de eerste 2 jaar zal de massa nog niet onder de indruk zijn, en zeker niet voor 1 van de 2 systemen kiezen. Als je Sony kent, die rat, die zelfs denkt de macht te hebben om virussen op je PC te mogen plaatsen, dan heb je wel weer een beetje gelijk, ik zou geen Sony aanschaffen omdat ik mij daar zo blij mee zou voelen, hun service na de garantie periode sucks

    Ach, Microsoft is ook geen schat , je bent bij beiden te biecht :wink:

    Ik hoop op een beter systeem, zonder Sony en Microsoft

    Je hebt wel een beetje gelijk, maar ook niet helemaal :wink:
    Ik refereerde naar de opmerking dat hd dvd maar een matige beeld en geluidkwaliteit zou hebben en dat bd hierin beter is. Totale onzin en puur een uitlating door iemand gedaan die geen streep hd gezin heeft in een optimale opstelling. Maar daar waar ik echt objectief ben in de zogenaamde oorlog, valt het mij op dat sommigen hun keuze klaarblijkelijk met totaal onzinnige uittingen kracht bij moeten zetten.......

    Wat betreft Sony en Microsoft. Geen enkel bedrijf wordt 100% eerlijk groot. En ben bang dat je het hier nog jaaaaren mee moet doen. So get used to it...

    Ik geef je gelijk dat het jaren zal duren eer iedereen om is, maar het is enkel een kwestie van tijd. Prijzen gaan dalen, meer software komt beschikbaar en alle huidige dvdspelers hebben niet het eeuwige leven. Je moet wel echt gek op het inferieure dvd zijn om straks voor een paar honderd euro geen bd, hd dvd of een combi hiervan te kopen... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40

    Standaard

    Het lijkt mij moeilijk om momenteel te zeggen welke van de 2 de beste beelden geeft, ikzelf heb de bd-1000 gekocht omdat ik denk dat ps3 de overhand zal halen, maar ik heb niet gekocht omdat ik hd slecht vond. integendeel, de films die ikzelf heb gezien in hd waren subliem, veel overtuigender dan de eerste bd-films zelfs. In feit zou je de film in de 2 formaten naast elkaar moeten zien spelen op dezelfde gear om een objectieve evalluatie te kunnen geven.

  16. #41

    Standaard

    Puur theoretisch is BD beter.
    Praktijk zal het lood om oud ijzer zijn.

    Dan mijn verklaring / uitwerking voordat men begint met "Waar is dit nu weer op gebaseerd?".

    Beide types maken gebruik van dezelfde codecs. Dit betekend dan ook dat het beeld het zelfde behandeld wordt en de bestanden zelfs gelijk zijn. Bij een comprimeren is het echter zo dat meer ruimte beschikbaar minder compressie betekend. Daar BD meer (potentiele) capaciteit heeft zal hier dus minder compressie noodzakelijk zijn en heeft het dus een hogere potentiele kwaliteit.

    Momenteel wordt echter nog veel al MPEG2 compressie toegepast voor BD. Deze codec is niet zo efficient en daarbij maken ze vaak nog maar gebruik van single layer BD discs. Dit opgeteld leverd een duidelijk lagere kwaliteit dan dat haalbaar is.

    Uit eindelijk zullen de filmmaatschappijen wel overgaan op MPEG4 of VC1 als codec, maar omdat het voorhun makkelijker is om een master voor zowel BD als HD te maken zullen ze naar mijn verwachting niet boven de ruimte van een HD-DVD uit komen en voor beide dus het zelfde gebruiken.

    De chips die alles verwerken kunnen, daar de codec's etc het zelfde zijn, identiek zijn bij beide spelers. Wat er op neer komt dat ze uiteindelijk gelijk in kwaliteit zijn.

  17. #42

    Standaard

    klopt inderdaad! ik kijk daarom reeds met hoge verwachting uit naar de eerste bd's die gaan uitkomen op dual-layer met vc1 toepassing. ze zijn op komst!

  18. #43

    Standaard

    Vandaag nog maar eens in de mediamarkt gaan kijken voor de add-on. Natuurlijk is hij er niet en ze verwachten hem in februari.Weet iemand eigenlijke de release datum in Belgie/Nederland? Ben zelfs van plan om nog maar eens naar Aken te gaan,ik wil deze o zo graag hebben!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tomlavot
    Vandaag nog maar eens in de mediamarkt gaan kijken voor de add-on. Natuurlijk is hij er niet en ze verwachten hem in februari.Weet iemand eigenlijke de release datum in Belgie/Nederland? Ben zelfs van plan om nog maar eens naar Aken te gaan,ik wil deze o zo graag hebben!
    www.gameshop.nl heeft em, daar heb ik em zelf ook gehaald vorige week! Ps: bel ze eerst ff om en vast te houden heb ik ook gedaan!

    aardige lui!, ik belde maandag en ze hebben em t/m zaterdag vastgehouden toen

  20. #45

    Standaard

    Zit ook al een tijdje op wat meer info te wachten voor dit juweeltje...
    Misschien dat ik hier wat duidelijkheid kan krijgen vanuit resultaten verkregen uit de eerste hand?

    Kan iemand mij vertellen waarmee je nu het beste resultaat boekt bij het aansluiten van je XBOX -360 HD-DVD speler?

    Ik heb tot nu toe begrepen dat je met de standaard YPrBr kabel geen upscaling mag verwachten van normale DVD's terwijl je dit met de VGA kabel weer wel mag verwachten. Zijn er nog nadelen aan de VGA kabel, wat betreft Gaming enzo? Heeft die VGA kabel ook een TOS-link audio uitgang voor de digitale audio?

    Cheers all,
    JW

  21. #46

    Standaard

    Ik werd ook helemaal gek van het wachten. Heb hem 2 weken geleden ontvangen via play asia. Inclusief verzenden was ik 190 euro kwijt. 34 euro via ups dus had hem binnen 3 dagen binnen. Totdat de meneer van Ups voor de deur stond en mij vroeg om de invoerbelasting te voldoen van 47 euro.

    Maar ja was het wel waard. Heb nu inmiddels The Pianist, Chronicles of Riddick, King kong, Mission impossible 3 en Terminator 3 op hd dvd. Gelukkig zit er nog geen regiocodering op.

    Voor een hd dvd betaal je ook niet zoveel bij Amazon. Gemiddeld $19,95.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  22. #47

    Standaard

    Zo hier en daar heb ik vernomen dat deze speler nogal wat lawaai maakt, klopt dat?? Of was dat bijv. alleen een bepaalde serie??

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Zo hier en daar heb ik vernomen dat deze speler nogal wat lawaai maakt, klopt dat?? Of was dat bijv. alleen een bepaalde serie??
    Valt eigenlijk best mee. Moet je eerlijk zeggen dat ik geen hinder ondervind van de speler. Enige minpunt vind ik dat hij geen dts of dts hd kan weergeven. Vooral de in movie optie is super. Tijdens de film van Terminator 3 krijg je onderin een venster te zien met de regiseur en spelers die van alles vertellen en laten zien hoe bepaalde scenes tot stand zijn gekomen.

    Wat ook wel fijn is dat de speler ook op mijn pc werkt. Maar aangezien mijn pc is aangesloten van dvi naar hdmi krijg ik telkens een melding over copy protection. Aangezien ik ook nog geen hdcp videokaart heb.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin
    Enige minpunt vind ik dat hij geen dts of dts hd kan weergeven.
    Dat ligt eerder aan de Xbox360 dan aan de speler. Heb zelf geen 360 maar dts hd (zit dat eigenlijk wel op hd dvd's??) zou je denk ik niet af kunnen spelen omdat hij geen hdmi uitgang heeft. Gewoon dts mag toch geen probleem zijn? Ik neem aan dat de 360 toch wel een digitale uitgang heeft??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin
    Wat ook wel fijn is dat de speler ook op mijn pc werkt.
    Dat is dan ook voor mij de reden dat ik geinteresseerd ben.... :wink:

  25. #50

    Standaard

    Ik heb naast de component kabel van mijn 360 een optische kabel aangesloten naar mijn Pioneer. The Chronicles of Riddick heeft een dts track en die kun je ook selecteren. Maar dan nog geeft hij gewoon het dolby kanaal door. Niet dat het erg is want deze dolby geeft wel een beter geluid door dan de standaard 448 van een dvd. Naar wat speuren via google kwam ik erachter dat wanneer je gebruik wilt maken van dts hd of dolby hd je een versterker moet hebben die dat weer ondersteund. Of zoals bij de 2e generatie Toshiba via analoge kabels gaat werken. 5.1 analoog ondersteund mijn Pioneer wel maar zit die aansluiting helaas niet op mijn xbox 360 of hd dvdspeler.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •