De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Paramount: Star Trek Animated Series

    Paramount: Star Trek Animated Series



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik mag dan wel geen star trek fan zijn, maar Paramount verzorgd de boxen van alle star trek releases toch wel goed vind ik. Ook deze vind ik er erg mooi uitzien.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Ik mag dan wel geen star trek fan zijn, maar Paramount verzorgd de boxen van alle star trek releases toch wel goed vind ik. Ook deze vind ik er erg mooi uitzien.
    De boxen zien er zeker mooi uit, en Paramount is er ook altijd in geslaagd om de seizoenen zeer snel achter elkaar uit te brengen. Helaas heeft dit er wel toe geleid dat de extra's inhoudelijk niet veel voorstellen. Ik weet nog niet of ik deze box ga kopen. Ben nooit een groot fan van de Animated series geweest.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #4

    Standaard

    Nooit geweten dat er een animated series van was gemaakt.. dus ik ben wel benieuwd.. maar ik vind het geen 50+ euro waard, dus ik wacht wel...

  5. #5

    Standaard

    Een goede Star Trek week de komende dagen. Woensdag verwacht ik de Duitse The Next Generation box en donderdag Picard via Bol.
    Ik dacht nu alles te hebben maar blijkbaar is er nog The Animated Series.
    Er ziijn audioproblemen op de bluray lees ik op het internet. Heeft iemand daar ervaring mee, de DVD zou de problemen niet hebben.

  6. #6

    Standaard

    Hoi, het is zeker een goede Star Trek week. Mooie aankopen, geweldig on naar uit te kijken.
    Ik heb de Nederlandse versie van de animatie (keepcase), hoewel ik hem niet recent gezien heb, kan ik mij geen audio sync problemen herinneren. Ik kan eens schijf 1 bekijken of mij wat opvalt.

    Groeten, Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Een goede Star Trek week de komende dagen. Woensdag verwacht ik de Duitse The Next Generation box en donderdag Picard via Bol.
    Ik dacht nu alles te hebben maar blijkbaar is er nog The Animated Series.
    Er ziijn audioproblemen op de bluray lees ik op het internet. Heeft iemand daar ervaring mee, de DVD zou de problemen niet hebben.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Hoi, het is zeker een goede Star Trek week. Mooie aankopen, geweldig on naar uit te kijken.
    Ik heb de Nederlandse versie van de animatie (keepcase), hoewel ik hem niet recent gezien heb, kan ik mij geen audio sync problemen herinneren. Ik kan eens schijf 1 bekijken of mij wat opvalt.

    Groeten, Peter
    Peter, ik zou het enorm waarderen als je het even kan nakijken. Want ik lees heel veel dat de bluray de audio sync problemen zou hebben en de DVD niet. Mijn voorkeur gaat echt toch wel uit naar bluray.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Peter, ik zou het enorm waarderen als je het even kan nakijken. Want ik lees heel veel dat de bluray de audio sync problemen zou hebben en de DVD niet. Mijn voorkeur gaat echt toch wel uit naar bluray.
    Ben niet Peter, maar de Blu-ray heeft zeker audio sync problemen. Mono + 5.1.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ben niet Peter, maar de Blu-ray heeft zeker audio sync problemen. Mono + 5.1.
    Bedankt voor de info. Dit gaat dus een DVD worden.

  10. #10

    Standaard

    Hoi, Peter hier. Ik heb de eerste 2 afleveringen van disc 1 bekeken. En, ja, nu ik erop ben gaan letten. aflevering 1 heeft er vooral last van, op mijn Panasonic, althans. Op mijn LX91 merk ik er minder van. Ik weet niet hoe dat kan, maar ik ben tevreden met mijn blu rays. Beeld is kleurrijk en scherp.

    Groeten, Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Peter, ik zou het enorm waarderen als je het even kan nakijken. Want ik lees heel veel dat de bluray de audio sync problemen zou hebben en de DVD niet. Mijn voorkeur gaat echt toch wel uit naar bluray.

  11. #11

    Standaard

    Nou weet ik opeens weer de reden waarom ik toen de blu-ray nog niet had gekocht als vervanging van mijn DVD box......komt nog wel een keer als het voor een laag prijsje te koop is.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Hoi, Peter hier. Ik heb de eerste 2 afleveringen van disc 1 bekeken. En, ja, nu ik erop ben gaan letten. aflevering 1 heeft er vooral last van, op mijn Panasonic, althans. Op mijn LX91 merk ik er minder van. Ik weet niet hoe dat kan, maar ik ben tevreden met mijn blu rays. Beeld is kleurrijk en scherp.

    Groeten, Peter
    Ook jij bedankt om het na te kijken Peter.

  13. #13

    Standaard

    Graag gedaan, jammer dat deze bd's niet perfect zijn. Ik heb de dvd's niet dus ik vind het prima zo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ook jij bedankt om het na te kijken Peter.

  14. #14

    Standaard

    Hoi, ik ben erg benieuwd wat jij van de kwaliteit van de NL uitgave vindt.

    Groeten, Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Een goede Star Trek week de komende dagen. Woensdag verwacht ik de Duitse The Next Generation box en donderdag Picard via Bol.
    Ik dacht nu alles te hebben maar blijkbaar is er nog The Animated Series.
    Er ziijn audioproblemen op de bluray lees ik op het internet. Heeft iemand daar ervaring mee, de DVD zou de problemen niet hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •