De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney: Pirates of the Caribbean 2 - vanaf 25 november te ko

    Disney: Pirates of the Caribbean 2 - vanaf 25 november te koop op 2-Disc Special Edition!



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wil ik zeker hebben. Erg vermakelijke film. Hopelijke zit er weer een mooie sleeve omheen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Deze staat ook erg hoog op mijn wishlist. Vond het een erg leuke film met Johnny Depp in z'n element als Jack Sparrow. Inderdaad hopen dat er weer een mooie sleeve omheen komt te zitten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Deze gaat erg goed verkopen denk ik..........ook de hoes vind ik prachtig :wink:

  5. #5

    Standaard

    Jazeker, die komt in mijn colectie!

    Worden we met deze 2 disc set ook nog blij gemaakt met een trailer van de 3e film!?

  6. #6

    Standaard

    Deze komt zeker inmijn collectie..... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  7. #7

    Standaard

    Volgens de database van Disneyinfo zou de disc Franse DTS hebben
    Gaat Buena Vista het dan nooit leren
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Deel 1 had in ieder geval nog een Engelse DTS-track. Deze krijgt dat niet. Ik laat dit soort uitgaves links liggen.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #9

    Standaard

    Vond hem in de bios niet zo bijzonder, maar hij komt vast wel een keer in mijn collectie als hij wat in prijs gedaald is.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Vond hem in de bios niet zo bijzonder, maar hij komt vast wel een keer in mijn collectie als hij wat in prijs gedaald is.
    Ach ja, de ene versie zal de andere wel weer opvolgen en binnen drie maanden lag deel 1 ook in de goedkope bak. Geen film die qua aanschaf echt haast heeft nee!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Deel 1 had in ieder geval nog een Engelse DTS-track. Deze krijgt dat niet. Ik laat dit soort uitgaves links liggen.
    Ik hoop toch nog dat dat een foutje was in de aankondiging en deze alsnog een Engelse DTS krijgt. Ik snap sowieso niet dat die Fransen en Duitsers nog maar een film willen zien in een gedubte versie. Daar is toch absoluut niets aan.

  12. #12

    Standaard

    Voor Duitsers, Fransen, Italianen en Spanjaarden is het normaal. Die zijn daarmee opgegroeid. Wij Nederlanders/Vlamingen zijn echter opgegroeid met films in hun originele taal voorzien van ondertitels.

    Wij vinden er dus niets aan, maar in andere landen is dit heel gewoon.

  13. #13

    Standaard

    Ik vond Pirates 2 een leuke film (ik heb daar wel meer van in de kast staan overigens) maar ik vind em gewoon niet leuk genoeg om nog een keer te zien en lieve medeforumers neem van mij aan: volgend jaar komt deel 3 uit en dan gaan alle films ook nog een keer in 1 superbox uitkomen dus doe verstandig en wacht daar ffies op. (hoewel ik me voor kan stellen dat je die film meteen wil zien)
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  14. #14

    Standaard

    Komt wel in de collectie.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Komt ook in mijn collectie, behalve als er een Franse DTS-track op staat.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Vond hem in de bios niet zo bijzonder, maar hij komt vast wel een keer in mijn collectie als hij wat in prijs gedaald is.
    bij mij ook samen met het 3e deel

  17. #17

    Standaard

    Hij zou zeker in mijn collectie komen, tot ik hoorde dat er een Franse DTS track op komt te staan. Wat een ongelofelijke stomme actie.

    Weet iemand misschien of er een versie uitkomt met Engels DTS en NL subtitles. Ik heb begrepen dat Australische uitgaves dat meestal hebben. En moet je daar een regiovrije DVD speler voor hebben???

  18. #18

    Standaard

    Voor zover ik weet komt er geen versie met Engels DTS én Nederlandse ondertitels. Ook niet in Australië. Buitenlandse release kunnen inderdaad wel eens Nederlandse ondertitels hebben, maar je moet ervan uit gaan dit niet zo is. DVD's met Nederlandse ondertitels zijn in principe alleen in Nederland verkrijgbaar.

  19. #19

    Standaard

    dezelfde maatschappij slaagt er in op 8 weken 3 disksets te maken van Lost (1>12 13>24 en 1>24), maar een versie van deze bestseller voor vlaanderen+nederland met engelse DTS track is er te veel aan. Foei, zoïets koop ik niet.
    To infinity ... and beyond!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •