Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 160 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard sub

    overigens staat de SB12 demo nu bij mij thuis.
    strak geluidje.....en een donderslag uit een klein formaatje.
    Het is een kleine toverdoos !!

  2. #27

    Standaard SB12

    Samen,

    Heb de SB12 effe flink aan de tanden gevoeld en vergeleken met mijn +2 dus een behoorlijk serieuze confrontatie......





    Wat me opviel was het erg neutrale karakter van de SB12. De dvd van Peter Gabriel ( still growing up ) is overigens een perfecte DVD om mee te testen. De SB12 dringt zich niet aan je op en is totaal niet agressief of dominant aanwezig.

    Mensen die voor klein formaat subs gaan en grote subs niet kunnen plaatsen hebben er een serieuze kandidaat bij naar mijn mening.
    De SB12 is full loaded van PEQ, room compensation tot gebalanceerde aansluitingen toe...........

    Ben benieuwd wat de SVS'ers er van gaan vinden ?

    gr,

    Marcel

  3. #28

    Standaard

    Kun jij ook meten wat je in-room response is met deze sub?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    nee dat heb ik met de SB12 niet echt gedaan.
    Wat de SB12 betreft gaat hij naar mijn gevoel tot 25HZ zonder DB verlies om uiteindelijk uit te komen rondt de 20HZ.
    Kleine subs zijn nu eenmaal een compromis wat betreft DB en diepgang dat is overigens ook het standpunt van SVS in het algemeen en naar mijn mening heeft SVS met de SB12 het heel goed voor mekaar gekregen.

    De +2 heb ik met testtonen wel "haast" tot zijn limiet gebracht in een ruimte van rond de 80 / 100 M2.
    De +2 verplaatste zoveel druk dat een afstandbediening stond te dansen en uiteindelijk op de grond viel.
    Zelfs enkele die hard CAR HIFI freaks vonden de +2 geniaal.


    Zal me spoedig verder in de SB12 verdiepen, natuurlijk zijn gasten te Mechelen of bij mij thuis altijd welkom want ik persoonlijk hecht veel waarde aan wat de gebruikers van een product vinden !
    Wil iemand een demo......YOU TELL ME WHEN AND WHERE kan in overleg geregeld worden.

  5. #30
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Als je de 'kleine' nou 1 op 1 vergelijkt met de PB10 (die ik zelf in huis heb), hoe komt ie er dan uit? Beter/anders/vergelijkbaar/etc... De PB10 staat namelijk nogal groots in beeld bij ons thuis, dus mocht dit vervangbaar zijn door zijn kleinere maar wellicht grotere broer, dan is het een mogelijkheid

  6. #31

    Standaard

    @rveldhuizen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Wil iemand een demo......YOU TELL ME WHEN AND WHERE kan in overleg geregeld worden.
    :wink: 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard SVS

    Samen,

    Denk dat men beter zijn eigen mening kan opdoen :wink:

    Zou het geluid van de SB12 als wat strakker, sneller en droger omschrijven in vergelijking met de PB10, het is echter altijd een persoonlijk iets.........
    De SB12 is gewoon een echte SVS, dus serieuze amp die echt de power levert en waarvan de power niet in hitte opgaat en de 12.3 driver dus hij komt van goede huizen en dat in een mini formaat. Ben je gecharmeerd van het SVS geluid maar je wilt of kunt geen groot formaat plaatsen dan is dit het perfecte alternatief.

    Wat demo betreft ben ik altijd bereid, wat betreft de SB12 of welke SVS sub dan ook.

    Marcel
    SVSound

  8. #33

    Standaard SB12

    Dag,

    De SB12 staat volgende week luisterklaar bij de dealer te Dordrecht
    audiovision.nl

    Marcel

  9. #34

    Standaard Re: SB12

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Dag,

    De SB12 staat volgende week luisterklaar bij de dealer te Dordrecht
    audiovision.nl

    Marcel
    Is dat de eerste dealer en zijn er nog andere te melden?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35

    Standaard SB

    Wordt hard aan gewerkt, onderhandelingen lopen.
    Zal zsm andere / meerdere dealers aankondigen..........
    Wil het liefste in elke provincie 1 dealer hebben, ben ermee bezig info volgt 8)

    Marcel

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: SB12

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Dag,

    De SB12 staat volgende week luisterklaar bij de dealer te Dordrecht
    audiovision.nl

    Marcel
    Dit nieuws was mij al bekend....
    Dealer zit bij mij "om de hoek". :wink:

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Samen,

    Hier is ie te vinden............


    bijgaand enkele foto's vandaag gemaakt te Dordrecht.......
    Audiovision is een nette winkel met goede spullen als Advanced Acoustics, Parasound enz enz.








    Alonso is de contactpersoon, had speciaal een shirtje voor hem meegenomen maar de persoon is simpelweg te groot ( lengte ) voor onze shirts :'(

    Natuurlijk volgen snel meerdere dealers

    Marcel

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    spion ?
    Nee hoor, we hadden wat contact over andere dingen (o.a Isol-8 demo materiaal) maar omdat ie druk bezig was met andere dingen (waaronder SVS en nog meerdere dingen) was ie nog niet aan Isol-8 toe gekomen.

  15. #40

    Standaard

    leuk om te horen......
    Binnenkort als de +2 eens daar staat dan zal je huisje dan wel rammelen

  16. #41

    Standaard

    Proficiat met dit eerste dealerschap voor Nederland.

    Hoop er snel meer te lezen en ben erg nieuwsgierig wie je voor Brabant op het oog hebt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Brabant, wat is dat ?? geintje

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Brabant, wat is dat ?? geintje
    Ik zie wel dat je de provincies niet in volgorde van belangrijkheid bewerkt. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Audiovision is een nette winkel met goede spullen als Advanced Acoustics, Parasound enz enz.
    Is een leuke winkel maar persoonlijk vond ik zijn vorige winkel adres leuker en gezelliger, ook kwa ligging.
    Deze winkel heeft een mindere uitstraling (mist wat sfeer) maar dat doet geen afbreuk aan de spullen, die zijn gewoon super.

    Alonso is de contactpersoon, had speciaal een shirtje voor hem meegenomen maar de persoon is simpelweg te groot ( lengte ) voor onze shirts :'(
    Goede gast die Alonso en inderdaad, groot.

    http://www.audiovision.nl/

  20. #45
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    leuk om te horen......
    Binnenkort als de +2 eens daar staat dan zal je huisje dan wel rammelen


    Wellicht en anders neem ik hem wel mee voor een demo bij mij thuis met dat ding.

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Brabant, wat is dat ?? geintje
    Ik zie wel dat je de provincies niet in volgorde van belangrijkheid bewerkt. :wink:
    Wellicht niet de provincies opzich maar wel kwa stad.........

  22. #47

    Standaard

    doe mijn best jongens, zo nu effe Bourne Supremacy kijken........
    tot straks !!

  23. #48

    Standaard SVS

    Dag allemaal,

    Sinds gisteren heeft HCHIFI.NL te Venray / Oostrum het volledige SVS gamma op voorraad.
    De Plus2 speelt reeds in kombinatie met de befaamde Klipschhorns, spoedig zullen minimaal twee Plus 2 subs het sublaag in de demo-ruimte afhandelen.......

    Marcel

  24. #49

    Standaard SVS

    Saampjes,

    radioroelandschap te Amersfoort zal vanaf midden volgende week ook het SVS gamma op voorraad hebben.

    Werk aan nog andere locaties.

    Op het moment:
    audiovision Dordrecht
    hchifi-Venray / Oostrum
    Radioroelandschap/besthomecinema.nl te Amersfoort

    Gr,

    Marcel

  25. #50

    Standaard

    Kijk, dat gaat tenminste de goede kant op!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •