Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 160 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    radioroelandschap te Amersfoort zal vanaf midden volgende week ook het SVS gamma op voorraad hebben.
    Kijk dat is goed nieuws! Ik ga wel even kijken volgend weekend
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #52

    Standaard

    Doe ook eens in Nijmegen langsgaan, dan hoef ik niet zo ver te lopen :P.

  3. #53

    Standaard SVS

    Dag,

    Radioroelandschap zal denk ik vanaf woensdag voorzien zijn van voorraad.

    Te Nijmegen, die regio ben ik nog op zoek maar vanuit Nijmegen is het toch niet zo ver naar Venray, misschien 25/30 minuten rijden..
    Overigens is regio Nijmegen geen gemakkelijke regio wat ik tot nu toe gemerkt heb, helaas.

    Enkele SVS demonstratie subs reizen door het land, vaak met mij erbij en vaak ook helemaal alleen en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.

    Andere regionen volgen zsm als het aan mij ligt tenminste.
    We doen ons best....weet iemand een goede shop die geinteresseerd is dan bel of mail gewoon

    Marcel
    marcel@svsound.be
    06-46121848

  4. #54

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver

    Enkele SVS demonstratie subs reizen door het land, vaak met mij erbij en vaak ook helemaal alleen en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.
    En 's-avonds slaap je in je sub? :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #55

    Standaard

    nee hoor, mooi thuis in mijn bedje.......

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Hoi Daxie,
    allez, daar wordt door Filip mijn collega aan gewerkt, en voila da ga goed komen
    Ik als Ollanderke richt me meer op Olland

  8. #58

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Overigens is regio Nijmegen geen gemakkelijke regio wat ik tot nu toe gemerkt heb, helaas.
    Klopt, er zitten twee winkels dat ik zo weet. Ééntje voor de wat normalere audio/hifi, en ééntje die wat exclusieve merken voert (lees duur). En mocht ik behoefte hebben aan een nieuwe sub, dan valt Venray nog wel mee ja . Maar 10 minuten lopen is nog makkelijker.

  9. #59

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos A.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Overigens is regio Nijmegen geen gemakkelijke regio wat ik tot nu toe gemerkt heb, helaas.
    Klopt, er zitten twee winkels dat ik zo weet. Ééntje voor de wat normalere audio/hifi, en ééntje die wat exclusieve merken voert (lees duur). En mocht ik behoefte hebben aan een nieuwe sub, dan valt Venray nog wel mee ja . Maar 10 minuten lopen is nog makkelijker.
    Anders iets meer richting regio Arnhem, alhoewel daar niet echt veel speciaalzaken zitten. Amersfoort vind ik in ieder geval goed nieuws. Dat is niet zo ver bij mijn werk vandaan. Ik heb nu een PB12isd, maar ben zeer geinterreseerd geraakt in de kleine sub van SVS. De PB12isd presteert trouwens echt goed, ik ben nog steeds helemaal weg van die sub, alleen het formaat staat me wat tegen.
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #60

    Standaard SVS

    Dag,

    De kleine SB12 kan beluisterd worden te Dordrecht, Audio Vision.....
    Hoop vanaf as woensdag te Radioroelandschap in Amersfoort..........

    Gr,


    Marcel

  11. #61

    Standaard SVS

    Dag mensen,

    1)Radio Roelandschap te Amersfoort is voorzien van SVS voorraad.
    2) AudioHome te Eindhoven heeft NU ook het SVS gamma op voorraad.


    Gr,

    Marcell

  12. #62

    Standaard



    Audiohome? Hoe kun je potentiële kopers met interesse in de regio dat aandoen!

    Heb je het draadje niet gelezen over de kwaliteiten van die winkel?

    Er zijn zoveel alternatieven......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard SVS

    Dag Alexander,

    Persoonlijk vind ik AudioHome een goede winkel.

    Denk dat elke klant / persoon een bepaalde voorkeur heeft wat betreft winkels die hij goed vind of niet. De een is positief over een winkel en de andere wellicht negatief wat betreft dezelde winkel.

    Meer kan ik er niet op zeggen.
    Ben je een SVS fan en woon je in de regio dan raad ik iedereen aan om eens te gaan buurten.

    Marcel

  14. #64

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Dag Alexander,

    Persoonlijk vind ik AudioHome een goede winkel.

    Denk dat elke klant / persoon een bepaalde voorkeur heeft wat betreft winkels die hij goed vind of niet. De een is positief over een winkel en de andere wellicht negatief wat betreft dezelde winkel.

    Meer kan ik er niet op zeggen.
    Ben je een SVS fan en woon je in de regio dan raad ik iedereen aan om eens te gaan buurten.

    Marcel
    Audiohome heeft mooie spullen en dat maakt het een verleidelijke winkel. Maar er zijn in en om Eindhoven genoeg winkels die het serviceniveau dusdanig hanteren dat liefhebbers daar wel vrolijk van worden, dat je als klant serieus wordt genomen ook als je toevallig spullen hebt die zij niet verkopen. Dat veel mensen die zelfde negatieve ervaring hebben blijkt wel uit het draadje op dit forum. Afgezien van het feit dat ik niet serieus werd genomen ben ik gewoon glashard voorgelogen en ik heb ECHT geprobeerd daar de nodige duizenden euro's en guldens uit te geven.

    Maar los van mijn persoonlijke mening hoop ik voor jou/jullie en voor SVS dat er veel subs een plekje vinden naar tevreden gebruikers via deze dealer. :wink:

    En ja, Audiohome weet bij mij door deze ervaringen echt snel veel irritatie op te wekken....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Dag Alexander,

    dat je negatief denkt over deze winkel kan ik verder niets aan doen.
    Als ik persoonlijk puur op de ervaringen van mensen een AV winkel zou moeten opzoeken dan blijft er haast geen enkele meer over vrees ik.

    Begin je in de forums een thread over winkel X of Y dan zijn er altijd mensen die juichen over deze winkels en mensen die vuur spugen alleen al bij het horen van de naam.
    Ook IK als consument heb winkels waar je me niet inkrijgt dat terzijde gelaten.

    Nu snel wat anders regelen, en OH ga kijken daar, zet je negativiteit opzij en ga de SVS gevallen aanschouwen allemaal

    Marcel

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver

    dat je negatief denkt over deze winkel kan ik verder niets aan doen.
    Dat weet ik, het is ook geen aanval richting jou. Ik vind het gewoon jammer. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67

    Standaard svs

    Niet treuren, Alexander, gewoon gaan kijken daar te Eindhoven en vooral luisteren.......

    Het is ook heel moeilijk om iedereen tevreden te houden als winkel zijnde. Niemand kan 100% scoren, geen winkel, jij niet en ik net zo min als SVS freakje zijnde Soms bedoel ik het goed en wordt het ook wel eens als negatief opgevat en dan denk ik ook wel eens van OH NEE, potver drie dubbeltjes.........

    Later we het daar gewoon op houden :wink:
    AudioHome heeft echt goed spul en nu ook SVS......dus zeerzeker de moeite waard



    Gr,

    Marcel

  18. #68

    Standaard

    potverdriedubbelwat?

    Is dat een verdoken vorm om nu al opslag te vragen Marcel?
    No way...werken joh, meer en harder

    Greetz,
    M.
    SVSound BeNeLux

  19. #69

    Standaard

    je vervuild mijn thread, vriend

  20. #70

    Standaard

    Het blijft een slechte keus (Audio Home)

    Ze wisten mij te vertellen dat SVS echt helemaal niks was en adviseerde mij dringend een andere SUB te kiezen. (vvor ze dealer waren natuurlijk)

    Die kunnen mij niet meer overtuigen van het tegendeel :wink:

    Verder liegen ze en zijn ze enorm arrogant.

    Dit zal je verkoop cijfers niet ten goede komen

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Heel triest zo,n winkel, ook al hebben ze nog zulke mooie spullen staan.

  22. #72

    Standaard SVS

    Jongens laat het aub geen AudioHome bashing topic worden, please !

    Vind het jammer dat mensen slechte ervaringen hebben opgedaan maar ik kan hier verder niets zinnigs op zeggen behalve dan dat er nog andere SVS dealers zijn en wij van SVSound zijn er OOK nog.
    Dus mocht een winkel je niet aanstaan om welke reden dan ook dan neem contact op met een andere dealer of met ons voor een luisterafspraak ergens in de Benelux.

    Er zijn nu reeds meerdere luistermogelijkheden, dat moet het voor de liefhebber reeds makkelijker maken dan voorheen tijdens de online strategie om een SVS te gaan beluisteren :wink:

    Marcel

  23. #73

    Standaard

    Ik snap je reactie maar misschien moet je het van een andere kant bekijken.

    Juist omdat ik jullie alle omzet gun en ik weet wat voor goede alternatieven er in de omgeving zitten baal ik zo. :wink:

    Afijn, ik zal binnenkort zelf gaan informeren en je eerlijk vertellen hoe mijn hernieuwde ervaring met Audiohome is. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #74

    Standaard

    Dag Alex,

    that is the spirit, boy !

    Snel gaan kijken en luisteren en meteen meenemen voordat ze verkocht zijn............

    Gr,

    Marcel

  25. #75

    Standaard

    Allemaal adresjes in NL,
    Waar moeten de BE kopers deze dingen aanschaffen?

    Mvg

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •