Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik denk dat dit wel weer een joekel van een bak wordt hoor.
    Ook wel weer een vented sub hè...lijkt niet heel veel op een SB12-plus.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #152

    Standaard ultra 13

    Dag jongens,

    Zodra prijsinfo betreffende de PBultra13 beschikbaar is zal ik het meteen bekendmaken.
    Verwacht dat het niet meer zo lang gaat duren.

    PB / PC13ultra zijn inderdaad bass reflex. Er is geen rekening gehouden met klein en compact maar simpelweg om de nieuwe driver zo optimaal mogelijk te laten functioneren.
    Dus "the good old fashioned way......"
    Naar wens kun je eventueel de plugs gaan gebruiken.

    SB13 ultra ?? is niet officieel aangekondigt, echter zal de desbetreffende SB13 tegen die tijd een aangepaste driver nodig hebben zover ik heb mogen vernemen.

    Nog effe geduld hebben.

    Marcel

  3. #153

    Standaard

    Pfoehé niks voor mij, ik ga terstonds verhuizen naar een kleinere woonkamer, die kan prima uit de voeten met de SB12-plus.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht

    Edit: SVS heeft wel degelijk geluisterd .... er is ook een variant met 'traditionele grille':
    http://www.svsound.com/products-sub-...a_altgrill.cfm

    Toegegeven, zo ziet ie er een beetje uit als een uit de kluiten gewassen SB12, maar ik ben er van overtuigd dat die gelijkenis ophoudt zodra je'm aanzet .... Marcel, wat gaat dit moois kosten in de lage landen? 8).
    Lijkt toch ook wel een beetje erg veel op een DD zo....

    € 2.000,- voor een PB13 Ultra?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Wel een DD die breder en dieper is dan mijn huidige PB12-Plus . Vanwege het front-firing zou'k 'em hier (op dezelfde plek althans) alleen kunnen plaatsen met de driver gericht op de apparatuur ..... weet niet of dat bevorderlijk is .
    Op het plaatje bedoelde ik. Kan me voorstellen dat ie in het echt een reactie oproept.

    Hij lijkt me in ieder geval wat overdreven voor mijn 3.2m x 4.8m....:wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #156

    Standaard

    Dat is inderdaad een flink volume. Hopelijk was de hond buiten en waren de buren op vakantie.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #157

    Standaard svs

    Dag Rob & rest,

    Je kunt de PB13ultra ook in sealed modus laten lopen.
    10Hz setting....... lekker wreed !!
    Wat beter is / mag zijn (sealed of BR ) is zo ieder zijn ding. Leuke is wel dat je hem sealed of BR kunt laten lopen zonder bang te hoeven zijn dat de woofer je om je oren zal vliegen !!

    SB13ultra gaan inderdaad de geruchten over, vooral daar er volop mensen, internationaal gezien zijn, die zo'n sub graag geintroduceerd zouden willen zien.
    In de internationale forums wordt er veel over gespeculeerd en SVS confirms / denies niets dus best wel hoopvol ??
    Echter aan speculaties in het algemeen heb ik niets en laat ik liever aan anderen over.

    Verdere info zoals reeds eerder aangegeven door mij volgt zsm.

    Marcel

  8. #158

    Standaard

    Ik begrijp dat als je hem sealed laat werken dat hij dan in de 'hogere tonen' minder gaat worden. Zal net zo zijn als bij de PB12plus.

    Wat moet ik me daar in de praktijk bij voorstellen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    De PB12-Plus kent geen sealed configuratie; je kunt maximaal 2 van de 3 poorten afstoppen (12Hz tune). Geloof dat vooral de maximale SPL dan iets lager wordt.
    Feitelijk hetzelfde, alleen bij de ultra kan/mag je ze dus alle drie dicht doen.

    Wat zijn jou ervaringen met de verschillen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    De 20Hz en 25Hz tune (alle poorten open) geven de meeste rauwe druk; bij eerdergenoemde Swelltone trailer bijv. voel je dan echt de klap van de afterburners.
    De 16Hz tune (1 poort gesloten) is ietsje tammer, en doet net wat gebalanceerder aan; dit is volgens mij de beste tune qua muzikaliteit.
    De 12Hz tune (2 poorten gesloten) vind ik wat geknepen aandoen; je mist dan echt de drukopbouw, en het lijkt of de sub gewoon te weinig lucht krijgt. Het voordeel van de lage frequentie ben je m.i. dan kwijt, aangezien het onder de 20Hz toch eigenlijk alleen nog maar om voelbare bas gaat.


    Ik draaide eigenlijk altijd op de 16Hz tune, maar heb 'm sinds kort weer eens op 20Hz staan om te kijken hoe dat over langere termijn bevalt (zeker omdat ik voor muziek de sub eigenlijk niet gebruik).
    Ik ga dat met de mijne ook nog even proberen, de 20Hz tune, heb hem nu ook altijd op de 16 staan, maar in mijn kleine ruimte geraakt hij dat niet kwijt...

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •