Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 185 worden weergegeven.

Discussie: Usual Suspects S.E.

  1. #26

    Standaard

    Ik heb hem vandaag meegenomen uit Rijswijk. Zo te zien hadden ze er nog genoeg (was rond een uur of 4 denk ik).

  2. #27

    Standaard

    thanks....ik kan helaas pas vrijdag ochtend daar naar toe....ik
    zal het morgen voor de zekerheid nog eens vragen hoe het met de voorraad zit.

  3. #28

    Standaard

    Bij mm in Rotterdam is hij vandaag niet binnen gekomen.

    T2 en The Mexican waren er ook niet!!!!!!!!!!!!!! grrrrr!!!!!!!!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Orie
    Bij mm in Rotterdam is hij vandaag niet binnen gekomen.

    T2 en The Mexican waren er ook niet!!!!!!!!!!!!!! grrrrr!!!!!!!!
    Dan zijn ze door hun voorraad van T2 en the Mexican heen. Toen ik afgelopen zaterdag er was, hadden ze nog volop van beide titels. Als jou was zou ik bij MM Alexandrium proberen (maar volgens mij hadden ze T2 daar ook niet meer 10-04)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #30

    Standaard

    aarghhh... nog steeds niets bij MM rotterdam centrum. Ze hadden er gister vijf binnengekregen zei zo'n medewerker. Petje af!!

    Greetz,
    ThaCapo!
    . . - - = = R E S P E C T = = - - . .

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaCapo!
    aarghhh... nog steeds niets bij MM rotterdam centrum. Ze hadden er gister vijf binnengekregen zei zo'n medewerker. Petje af!!

    Greetz,
    ThaCapo!
    Zekere voor het onzekere neme en naar MM Alexandrium of Rijswijk gaan en daar gaan halen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #32

    Standaard

    - Bij MM R-dam centrum was hij nog niet binnen, maar ze verwachten hem morgen (zeiden ze gisteren ook....)
    - Bij Alexandrium is hij uitverkocht en komt hij waarschijnlijk pas over een week binnen.

    Wat je wel kunt doen is nu de DVD bestellen. Als hij dan binnen komt (ook al is het na afloop van de aanbieding) dan krijg je een telefoontje en kun je hem voor de aanbiedingsprijs op komen halen.

    R-Dam centrum: 010-4335072 (direct nummer cd/dvd afdeling)
    R-Dam Alexandrium: 010-286 3888
    Rijswijk: 070-3728200

  8. #33

    Standaard

    Correct Rotterdam.
    € 17.95
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #34

    Standaard

    En ik ben weer terug met DVD! Stond wel bij de T van 'The' en niet bij de U van 'Usual' maar 't is gelukt. Ze hadden trouwens ook Memento voor 19,? euro. Nu nog even de Media Meuk afbellen.

  10. #35

    Standaard

    MM Rijswijk - 17.99 euro (zoals hierboven al vermeld).
    De voorraad was nog zo'n 15-20 stuks.

  11. #36

    Standaard

    Vaag hoesje van het plastic doosje. De frontcover zit op de plaats van de back cover gedrukt. Je moet hem dus aan de linker en niet de rechterkant open doen.

    Media Meuk Alexander gooit trouwens iedere keer de telefoon er op. Loopt iedereen de DVD afdeling te bellen nadat ik het telefoon nummer op deze site heb gepost? Dan zeg ik m'n bestelling maar niet af, ik denk dat ze hem toch wel kwijt raken.

  12. #37

    Standaard beetje off topic

    Gisterenavond 11-04 bij de MM A'dam langsgeweest:

    GEEN the Usual Suspects S.E......

    GEEN Romeo & Juliet S.E.....
    GEEN Requiem for a Dream....


    "Time for power draw near."

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Vaag hoesje van het plastic doosje. De frontcover zit op de plaats van de back cover gedrukt. Je moet hem dus aan de linker en niet de rechterkant open doen.
    Bij mij ook zo. Ik dacht dat ik een foute foto had. Zal waarschijnlijk zo horen!!!!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #39

    Standaard

    Ja 't hoort inderdaad zo. Ik vond het eerst ook wat vreemd maar eigenlijk is het wel cool, weer eens wat anders hè?

  15. #40

    Standaard

    Later bedacht ik dat het hoesje waarschijnlijk te maken heeft met de kartonnen cover waar hij in zit. Nu kun je van de andere kant ook zien om welke DVD het gaat. Wel leuke extra's trouwens.

  16. #41

    Standaard Re: beetje off topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Gisterenavond 11-04 bij de MM A'dam langsgeweest:

    GEEN the Usual Suspects S.E......

    GEEN Romeo & Juliet S.E.....
    GEEN Requiem for a Dream....


    Shit shit shit, als ze op zaterdag maar US hebben anders baal ik flink, weet niemand iets over leverdagen?

  17. #42

    Standaard

    Ik was net ff bij MM Alex en daar lag nog een stapeltje U.S. . Gewoon nog voor 17,99. Voor degene die The Mexican nog willen, ik heb m besteld bij MM Alexander voor 7,99 en hij zou dinsdag of woensdag waarschijnlijk binnenkomen

  18. #43

    Standaard

    hmmm... ik ben vandaag voor de zoveelste keer deze week langsgeweest bij MM R'Dam maar weer geen US. Komt zaterdag binnen kreeg ik te horen (jaja). Enneh... The Mexican is uitverkocht en komt niet meer binnen... aldus een 'vriendelijke' medewerker.

    Ik zag ondertussen US al wel staan bij FRS maargoed daar istie €32. Toch nog maar ff 'geduldig' wachten dan.

    Greetz,
    ThaCapo!
    . . - - = = R E S P E C T = = - - . .

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaCapo!
    hmmm... ik ben vandaag voor de zoveelste keer deze week langsgeweest bij MM R'Dam maar weer geen US. Komt zaterdag binnen kreeg ik te horen (jaja). Enneh... The Mexican is uitverkocht en komt niet meer binnen... aldus een 'vriendelijke' medewerker.

    Ik zag ondertussen US al wel staan bij FRS maargoed daar istie €32. Toch nog maar ff 'geduldig' wachten dan.

    Greetz,
    ThaCapo!
    Wat ik al eerder zei, het zekere voor het onzekere nemen........
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Wat ik al eerder zei, het zekere voor het onzekere nemen........
    Ja ik kijk maandag nog ff en anders probeer ik ff naar MM Alex te gaan... ben er nog nooit geweest en ben aangewezen op OV dus ik hoop dat het makkelijk te vinden is!

    Greetz,
    ThaCapo!
    . . - - = = R E S P E C T = = - - . .

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon
    Ik was net ff bij MM Alex en daar lag nog een stapeltje U.S. . Gewoon nog voor 17,99.
    Ik hoop dat het stapeltje er morgen om 15:00 nog ligt. Helaas heb ik dan pas tijd om te checken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaCapo!
    hmmm... ik ben vandaag voor de zoveelste keer deze week langsgeweest bij MM R'Dam maar weer geen US. Komt zaterdag binnen kreeg ik te horen (jaja). Enneh... The Mexican is uitverkocht en komt niet meer binnen... aldus een 'vriendelijke' medewerker.

    Ik zag ondertussen US al wel staan bij FRS maargoed daar istie €32. Toch nog maar ff 'geduldig' wachten dan.

    Greetz,
    ThaCapo!
    Dan zou ik als ik jouw was even bij Correct op de Bergweg langs gaan. Dat heb ik ook gedaan en daar hadden ze hem voor dezelfde prijs wel op voorraad. Media Meuk zegt al een paar dagen dat hij de volgende dag komt. Als je zegt dat ze hem bij Alexandrium wel hadden snappen ze daar geen bal van.

  23. #48

    Standaard

    Bij de MM arena was hij gvd op, dinsdag pas weer zei een medewerker.

  24. #49

    Standaard

    Bij MM Rijswijk was ie vandaag volop te verkrijgen (€17,99)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Verleun
    Bij de MM arena was hij gvd op, dinsdag pas weer zei een medewerker.
    Mooi, ik ben dinsdag in de buurt van MM A'dam.....ik verwacht dan ook wel dat de DVD's er dan ook daadwerkelijk liggen en dat ik ze gewoon mee kan nemen voor €17,99 !!
    "Time for power draw near."

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •