De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: "Vreemde" DVD's

  1. #1

    Standaard "Vreemde" DVD's

    ik heb het al eens in een ander topic geplaatst, maar veel van deze site DVD's zijn onbekend, misschien kunnen jullie zeggen waar ze te koop staan enz? Wil er graag meer over weten...

    Site: www.foreignwarmovies.com

    Zijn ze echt goed? Er zitten volgens mij erg mooie tussen! Ik hoor het graag

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard Re: "Vreemde" DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolfsflames
    ik heb het al eens in een ander topic geplaatst, maar veel van deze site DVD's zijn onbekend, misschien kunnen jullie zeggen waar ze te koop staan enz? Wil er graag meer over weten...

    Site: www.foreignwarmovies.com

    Zijn ze echt goed? Er zitten volgens mij erg mooie tussen! Ik hoor het graag
    Alle titels die hier worden besproken zijn gewoon terug te vinden op Imdb.
    Ook hiervandaan links naar waar je deze kunt aanschaffen.

    Via vergelijk.nl kun je ook bijna alle films terugvinden voor een aankoop.

    Voor de overige zou ik even navraag doen op de site waar de review staat.


  3. #3

    Standaard

    Nou over die vergelijk snap ik je niet, ik kan bijna geen 1 titel vinden om daqar te kopen :/ alleen come and see, en No man's Land

  4. #4

    Standaard

    Zoals GJB zegt, op IMDB staat in principe werkelijk alles wat ooit gemaakt is op aarde, dus zeker films als Come and See en No Man's Land die beide ook nog eens in de IMDB top 250 staan, wat betekent dat het grote publiek deze films weet te waarderen. Op IMDB is er ook per film een kopje links voor dvduitgaves met info.

    Voor het aanschaffen van films van relatief 'onbekendere' films en of ze wel uit zijn en op welke regio heb je iig deze 2 bekende sites:

    www.dvdcompare.net
    www.dvd-basen.dk

    Heb je ook gelijk de beste versie wat DVD-kwaliteit betreft.

    Voor verkoopsites zul je bij deze buitenlandse films waarschijnlijk moeten importeren, bekende sites zijn:

    [sommige links zijn misschien niet volledig, ff googlen daarvoor]

    www.dvdpacific.com (USA, R1)
    www.play.com (UK alleen R2 UK dus)
    www.cd-wow.com (USA maar met alle regio's)
    www.deepdiscount.com (USA, R1)
    www.mediadis.nl (België maar hebben soms Franse edities die heel specifiek zijn)
    www.ro-disc.nl (NL maar ook veel import)
    www.amazon.com
    www.dvdheaven.com (Korea, dus voornamelijk R0 en R3)
    www.dvdfromkorea.com (Korea, dus voornamelijk R0 en R3)
    www.koreandvds.com (Korea, dus voornamelijk R0 en R3)
    www.dvdboxoffice.ca (Canada, R1 dus)
    www.ezydvd.au (Australië R4 dus)
    www.hmv.co.uk (UK alleen R2 UK dus)
    EN uiteraard diverse NL sites die soms zoals de bekendere maar ook wat minder bekende sites als www.dvdoutlet.nl die soms ook verrassend 'onbekendere' uitgaves heeft.

    Als je de DVD's hier niet kan vinden, heb je weinig kans.

    Maar zoals ik al zei, kijk eerst of de DVD's wel überhaupt uitgebracht zijn en in welke landen en regio's. Dat helpt natuurlijk ook bij het zoeken naar verkoopadressen.

  5. #5

    Standaard

    Ok thanks, ik ben nogal oorlog film fanaat, zodoende vond ik deze site heel intressant

  6. #6

    Standaard

    No problem en succes met zoeken.

    Op IMDB is er ook per film een kopje links voor dvduitgaves met info. Dat heb ik boven in mijn post ff erbij gezet zodat je ook op IMDB zelf nog ff keunt speuren naar dvduitgaves. Ook dat helpt soms.

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolfsflames
    Nou over die vergelijk snap ik je niet, ik kan bijna geen 1 titel vinden om daqar te kopen :/ alleen come and see, en No man's Land
    Ik kan ook Stalingrad en Dark Blue World hier terug vinden, dus precies de helft van de titels.


  8. #8

    Standaard

    ow ok sorry Nouja misschien hebben jullie er nog iets aan Ik vind dit soort films altijd intressant vanwege de "onbekendheid"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •