De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Vooroordeel

  1. #1

    Standaard Vooroordeel

    Ik vraag me af of jullie ook bepaalde acteurs/actrices "slecht/irritant" vinden of hoe je het ook noemen wilt en daardoor bijvoorbaat een film van hen niet wilt zien ?!?!

    Ikzelf gruwel bijvoorbeeld van Jennifer Tilly, terwijl ik ook wel een paar goeie films met haar gezien heb o.a. "Bound", verder zijn er ook wel bepaalde genres wie ik eigenlijk het liefst ontwijk, "vrouwen films" bestaan dan officieel niet maar de gedachte dat ik "Legends off the Fall" moet kijken maakt me nou niet echt gelukkig terwijl ik Brad Pitt een super goede acteur vindt, Kalifornia en Seven zijn naar mijn smaak zijn betere films.

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hey Ghast

    Hier bestaat er al een dergelijke thread.
    $ù#@#@§# hoor ik je al zeggen .... ja dat is 't leven.
    Het is niet helemaal hetzelfde.
    Eigenlijk genoeg verschillend van deze thread.
    Ok, ok ik heb niets gezegd.


    Groeten,
    Jaded.

  3. #3

    Standaard

    wel allen ^#@^$#@!%$^#@!@!^$@!^# ........... ahhhh PILLEN, rustig rustig . ff liggen , gaat al weer .... WOW mooie KLEUREN

  4. #4

    Standaard

    Zonder vooroordelen zul je verplicht zijn elke film te bekijken; elk stuk muziek te beluisteren, elk boek te lezen, elke auto eerst te proberen, iedere vrouw te berijden, elke wijn te proeven, elk eten eerst te nuttigen, elk werk, elk, enzovoort.


    Mijn DVD Collectie

  5. #5

    Standaard

    Bijvoorkeur kijk ik geen film waar "John Travolta" of "Steven Seagal" in speelt.

    Travolta....

    Seagal.......
    Mogen onverdiende goedheid en vrede u ten deel vallen.....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wurzel
    Bijvoorkeur kijk ik geen film waar "John Travolta" of "Steven Seagal" in speelt.

    Travolta....

    Seagal.......
    lol ik ben het hier aardig mee eens "Swordfish" uitsluitende.

  7. #7

    Standaard

    hmm pulp fiction vind ik ook cool met john travolta.
    Steven seagal kan ik persoonlijk niet uitstaan, maar soms zijn die films wel leuk als je met een groepje kijkt. Lekker zitten afkraken enzo...

    en verder vind ik schwarzenegger movies ook niks, maar daar zullen minder mensen het met me eens zijn

  8. #8

    Standaard

    Eric Roberts......nooit zal ik van hem een film huren/kopen. (jaja, zeg nooit nooit )

  9. #9

    Standaard

    oh jah, en L. diCaprio ben ik ook niet echt gek op om het zo maar te zeggen...


  10. #10

    Standaard Re: Vooroordeel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik vraag me af of jullie ook bepaalde acteurs/actrices "slecht/irritant" vinden of hoe je het ook noemen wilt en daardoor bijvoorbaat een film van hen niet wilt zien ?!?!

    Ikzelf gruwel bijvoorbeeld van Jennifer Tilly, terwijl ik ook wel een paar goeie films met haar gezien heb o.a. "Bound", verder zijn er ook wel bepaalde genres wie ik eigenlijk het liefst ontwijk, "vrouwen films" bestaan dan officieel niet maar de gedachte dat ik "Legends off the Fall" moet kijken maakt me nou niet echt gelukkig terwijl ik Brad Pitt een super goede acteur vindt, Kalifornia en Seven zijn naar mijn smaak zijn betere films.
    Ook de voice-over films met haar ... zoals in Bride of Chucky.

    Zelf krijg ik agressie als ik de klojo Ben Affleck zie uit Prul Harbor of de pik uit The Mummy, Brendan Fraser ... van die 2 walg ik. Oke Fraser was wel te pruimen in Bedazzled.

  11. #11

    Standaard

    Er zijn altijd een paar acteurs die ik niet kan uitstaan of waarvan ik meteen wegzap. Die acteurs zijn onder andere:
    Steven Seagal en Leonardo di Caprio. Ben ook erg blij dat Leonardo niet in de nieuwe Star Wars film speelt. Deze 2 acteurs zijn hier al eerder genoemd, dus ik ben niet de enige. Er zijn nog wel een aantal andere acteurs, maar kan zo gauw niet op iemand komen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •