De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sony RDR-HX825 of pioneer DVR-645h-S

    Hallo,

    Ik ben een 21jarige studente uit Antwerpen. Ik heb net een samsung tv gekocht (LE32s71b) en ik heb nu ook kabel en satelliet-tv op m'n kamer. DVD'tjes kijk ik nu nog met m'n playstation, maar dat is toch niet zo'n fantastische kwaliteit. Daarom wil ik meteen maar een DVD-recorder aanschaffen, kwestie van mijn favoriete programma's ook te kunnen opnemen. Na wat surfen en browsen heb ik mijn keuze beperkt tot de sony RDR-HX825 of de pioneer DVR-645s. De sony zou mij ongeveer 550 euro kosten en de pioneer 700 euro (beide bij media markt). Is de pioneer die meerwaarde van 150 euro waard? Of neem ik beter de Sony? Wat vinden jullie de beste van de twee?

    Dankjewel, Sabrina aka sekhmet

  2. #2

    Standaard Re: sony RDR-HX825 of pioneer DVR-645h-S

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sekhmet
    Ik ben een 21jarige studente uit Antwerpen. Ik heb net een samsung tv gekocht (LE32s71b) en ik heb nu ook kabel en satelliet-tv op m'n kamer. DVD'tjes kijk ik nu nog met m'n playstation. Daarom wil ik meteen maar een DVD-recorder aanschaffen.
    Ik had ook in België moeten studeren, kennelijk hebben jullie meer studiefinanciering

    Even los van de verschillen binnen een bepaald merk, mijn persoonlijke HDD- top 3 is: 1. pioneer, 2. panasonic, 3. sony

    Ik heb even naar de verschillen gekeken en ze hebben allebei hdmi. De sony heeft geen showview (voor zover je dat nodig hebt ) en heeft 160GB, de pioneer heeft 250GB..
    ik weet dat uiterlijk erg belangrijk is voor het vrouwvolk, maar ik vind ze erg veel op elkaar lijken, dus dat kan ook geen doorslaggevende factor zijn :wink:
    Tja, als je die €150 extra niet erg vindt, dan zou ik persoonlijk voor de Pioneer gaan, ik heb daar een beter gevoel bij

    De prijzen die je noemt vind ik aan de hoge kant! Zeker voor een MediaMarkt. Misschien kun je in een Nederlandse vestiging kijken? (Breda ligt op nog geen half uur van Antwerpen)
    Zelf heb ik mijn Pioneer vorig jaar hier gekocht:
    http://www.pick2pay.nl/kieskeurig.ht...ls.php?ID=7696
    Niet alle internetwinkels zijn betrouwbaar, dat klopt, maar ik werd prima geholpen hier. Ik heb pas betaald toen ik de recorder in mijn handen kreeg (>>koerier).

    Bij onderstaand internetbedrijfje uit Tilburg is het iets duurder (onderhandelen via mail kan altijd, heb ik ook gedaan met speakers, cd-speler, etc.), maar nog altijd veel goedkoper dan die €700 in Antwerpen:
    http://www.tqs.nl/thuisbios/index.ht...get=p1462.html

    Laat even weten wat je doet, ok? En foto's van je HT zijn ook altijd welkom

  3. #3

    Standaard

    Mocht je voor Pioneer gaan, de HDMI aansluiting willen gebruiken voor het betere beeld en het geluid via de optische of coax uitgang aan een reciever willen koppeln voor 5.1 geluid......
    Dan zou ik eerts maar eens gaan informeren of dat wel mogelijk is, Pioneer schijnt je momenteel te willen dwingen tot de aanschaf van een nieuwe versterker als je via HDMI wilt kijken.....

    Niet netjes van die r@t

    een gewaarchuwd mens telt voor 2 :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    goeie aanvulling, DVD

  5. #5

    Standaard

    "Pioneer schijnt je momenteel te willen dwingen tot de aanschaf van een nieuwe versterker als je via HDMI wilt kijken....."

    Hoe bedoel je ? Ik heb namelijk ook interesse in de dvr-645 of 940 ... bedoel je dat het niet meer compatible is ?

    Thnx - Iwan

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan M
    "Pioneer schijnt je momenteel te willen dwingen tot de aanschaf van een nieuwe versterker als je via HDMI wilt kijken....."

    Hoe bedoel je ? Ik heb namelijk ook interesse in de dvr-645 of 940 ... bedoel je dat het niet meer compatible is ?

    Thnx - Iwan
    Lees de treads er maar eens op na, er komen diverse klachten van Pioneer bezitters dat als zij de HDMI aansluiting gebruiken, de andere digitale audiouitgangen niet meer werken, dit is oa het geval bij de 696,
    gewoon even lezen....

    Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor 2 :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan M
    "Pioneer schijnt je momenteel te willen dwingen tot de aanschaf van een nieuwe versterker als je via HDMI wilt kijken....."

    Hoe bedoel je ? Ik heb namelijk ook interesse in de dvr-645 of 940 ... bedoel je dat het niet meer compatible is ?

    Thnx - Iwan
    Lees de treads er maar eens op na, er komen diverse klachten van Pioneer bezitters dat als zij de HDMI aansluiting gebruiken, de andere digitale audiouitgangen niet meer werken, dit is oa het geval bij de 696,
    gewoon even lezen....

    Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor 2 :wink:
    Lang leve stereo!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan M
    "Pioneer schijnt je momenteel te willen dwingen tot de aanschaf van een nieuwe versterker als je via HDMI wilt kijken....."

    Hoe bedoel je ? Ik heb namelijk ook interesse in de dvr-645 of 940 ... bedoel je dat het niet meer compatible is ?

    Thnx - Iwan
    Lees de treads er maar eens op na, er komen diverse klachten van Pioneer bezitters dat als zij de HDMI aansluiting gebruiken, de andere digitale audiouitgangen niet meer werken, dit is oa het geval bij de 696,
    gewoon even lezen....

    Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor 2 :wink:
    Lang leve stereo!
    Hahaha, ja grappig, maar vertel dat maar eens aan iemand die jaren heeft gespaard voor z'n setje, en zijn/haar dure reciever is op het gebied van surround met gebruik van de HDMI gewoon een waardeloos prul....

    Kijken of je klanten in de winkel ook zo lachen, van mij zou je hem op die donkere plek krijgen.......

    Begint het al te jeuken :P

    Vol verwachting klopt zijn hart.... wie brengt zijn Pioneer nu weer terug :wink:
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •