Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De search zou inmiddels weer moeten werken.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Everaardt
    De search zou inmiddels weer moeten werken.
    Toch nog niet helemaal. De nieuwste threads vindt ie nog niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #28

    Standaard

    De search zal regelmatig geupdate worden helaas is het momenteel niet meer mogelijk om direct al nieuwe threads toe te voegen aan de search.

  4. #29

    Standaard

    Nog een "fout" in de search vind ik dat als je iets zoekt en daarna 1 van de topics aanklikt, je niet meer terug kunt naar de searchresultaten. Hij geeft dan aan dat de pagina is verlopen, waarna je opnieuw moet gaan zoeken. Dat is niet zo handig en best irritant in het gebruik.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb begrepen dat DVD.nl over een tijdje overgaat op andere forumsoftware en dat we het tot die tijd moeten doen met wat foutjes.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    Nog een "fout" in de search vind ik dat als je iets zoekt en daarna 1 van de topics aanklikt, je niet meer terug kunt naar de searchresultaten. Hij geeft dan aan dat de pagina is verlopen, waarna je opnieuw moet gaan zoeken. Dat is niet zo handig en best irritant in het gebruik.
    Tip: rechtermuisknop en "open link in new window" kiezen.
    (in de engelse IE tenminste).
    Gebruik ik erg vaak (en niet alleen op dvd.nl).
    Do you respect wood?

  7. #32

    Standaard

    Als ik zoek op 24 zegt de search dat er geen resultaten zijn, maar lijkt me dat er juist veel moeten zijn. Of is 24 niet specifiek en vindt hij er daarom te veel?

  8. #33

    Standaard

    24 is te klein als zoekwoord, een zoekwoord moet uit minimaal drie letters of cijfers bestaan
    Eric van Ballegoie

  9. #34

    Standaard

    Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 524288 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/search.php on line 403



    Ik kreeg dit net

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 524288 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/search.php on line 403



    Ik kreeg dit net
    Heb je toevallig op een woord gezocht wat heel veel voorkomt in de database bv. "DVD" ? Er zijn dan teveel resultaten en krijg je een error.
    Probeer je zoekopdracht te verfijnen en vink "Zoek op alle woorden" aan als je op meerdere woorden zoekt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #36

    Standaard

    Ik heb er ook last van, terwijl ik als zoekterm "Miami Vice" intoets met zoeken op "alle" woorden in forum "Film Discussies". Aardig verfijnd, dacht ik zo. Dus misschien toch even nakijken?

  12. #37

    Standaard

    Hmm, als ik op Miami Vice zoek krijg ik bij Filmdiscussies 1 resultaat en als ik door het hele forum zoek 188. Oftewel, geen error dus.
    Heb jij dat nu nog steeds?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Hmm, als ik op Miami Vice zoek krijg ik bij Filmdiscussies 1 resultaat en als ik door het hele forum zoek 188. Oftewel, geen error dus.
    Heb jij dat nu nog steeds?
    Nee, nu niet meer. Gisteren wel. Is er iets gebeurd in die tijd?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Hmm, als ik op Miami Vice zoek krijg ik bij Filmdiscussies 1 resultaat en als ik door het hele forum zoek 188. Oftewel, geen error dus.
    Heb jij dat nu nog steeds?
    Nee, nu niet meer. Gisteren wel. Is er iets gebeurd in die tijd?
    Niet dat ik weet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Werkt de zoekfunctie nou weer helemaal optimaal?

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    De zoekfunctie werkt volgens mij nog niet goed. Posts van 2007 vind hij niet terug.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Inderdaad, maar ik verwacht dat dit probleem pas opgelost zal zijn als er nieuwe forumsoftware is.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Inderdaad, maar ik verwacht dat dit probleem pas opgelost zal zijn als er nieuwe forumsoftware is.
    Is er al bekend wanneer dat zal zijn?

  20. #45

    Standaard

    Volgens Eric van Ballegoie op zeer korte termijn.

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    We gaan in de tweede week van maart over naar de nieuwe forumsoftware, dan zijn alle problemen met de search ook weer definitief opgelost.
    Eric van Ballegoie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We gaan in de tweede week van maart over naar de nieuwe forumsoftware, dan zijn alle problemen met de search ook weer definitief opgelost.
    Eric, deze reply hoort niet hier dat weet ik, maar is er met de andere software ook rekening gehouden met andere issues die hier her en der vermeld worden?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We gaan in de tweede week van maart over naar de nieuwe forumsoftware, dan zijn alle problemen met de search ook weer definitief opgelost.
    Goed nieuws

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •