Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dus wij krijgen niet de director's cut van de vista-versie?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Dus wij krijgen niet de director's cut van de vista-versie?
    Spreek niet te vroeg. De Vista Series Director's Cut komt in de US pas op 15 Januari uit. Het is bekend dat deze versie wel in de UK wordt uitgebracht (ook begin 2002). FF afwachten dus.
    Al moet heel even Unbreakable in je achterhoofd houden. De NL versie is maar 1 enkele disc zonder DTS. In de UK is Unbreakable uitgebracht als 2-disc Collector's Edition (gelijk aan Vista, maar zonder DTS).

    Omdat ik weet dat BV geen enkele DTS DVD hier heeft uitgebracht (zelf de R1 Coyote Ugly heeft een DTS track), ga ik gewoon voor de R1 Vista Series Director's Cut.

  3. #28

    Standaard

    Owkee nieuw leven in dit topic geblazen ,
    Na gisteren de film weer gezien te hebben, nadat ik hem bijna 3 jaar geleden in de bios heb gezien, viel die mij toch niet zo tegen als na de 1e keer.
    Ik heb dus besloten dat ik deze wel wil gaan aanschaffen, maar nu ben ik dus benieuwd, er zijn zoveel versies, en van wat ik van hierboven begrijp zijn de regio 1 versies beter als de regio 2nl versie.
    Dus dan is de vraag, welke versie raden jullie mij aan?? (ik neig trouwens naar de 4-disc vista versie)
    Turn around and feel the vibe.....

  4. #29

    Standaard

    Ikzelf heb dus die 4 Disc DC aka Vista Series op regio 1 en ik kan zeggen dat dat een mooie uitgave is. Beeld en geluid errug goed. Ook de extra's zijn heel interessant.

  5. #30

    Standaard

    De 4 Disc Director's Cut in NL, Regio 2 heb ik zelf en vind ik ook een heeeeele mooie boxset.. zou niet weten wat er beter is aan de import versie...

  6. #31

    Standaard

    ze kunnen die film wel in 20 verschillende uitvoeringen uitgeven.......................................... .................................................. .. het blijft nog steeds een bout film!

    er zijn een paar leuke stukjes in de film maar verder.......................

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie
    De 4 Disc Director's Cut in NL, Regio 2 heb ik zelf en vind ik ook een heeeeele mooie boxset.. zou niet weten wat er beter is aan de import versie...
    Die bestaat dus ook in regio 2NL.. das mooi
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •