Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647
De resultaten 1.151 tot 1.157 van 1157 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

Standaard

Ik heb ze weer wél alle 4 op BR (die zwarte box met de slimcases, voornamelijk aangeschaft voor de extra's -Evolutions-)

Het blijft m.i. een aparte keuze: First Contact, aangezien over het algemeen Wrath of Khan, Voyage Home en Undiscovered Country als de superieure films worden gezien (zelf vind ik Search for Spock, Final Frontier en de SlowMotion Picture ook beter)

Standaard

Dit boek zou in januari 2022 moeten verschijnen in HC en SC bij Titan Books.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit boek zou in januari 2022 moeten verschijnen in HC en SC bij Titan Books.

Thnx. Direct besteld.

Het is een uitgave van Titan Magazine/Comics zie ik, vandaar dat ik deze niet gezien had (deze vermelden ze niet op hun site TitanBooks.com en laat ik die nou in de gaten houden en niet die andere)

Standaard

Wat Titan betreft haal ik mijn informatie uit de catalogus Previews van Diamond Publishing.

Ik verzamel alle Star Wars trades zowel van Marvel als IDW en in die catalogus kan ik altijd de releases vinden die binnen 2 maanden of later uitkomen.

Wat Star Trek betreft is dit misschien ook een aanrader. Een nieuw magazine (eigenlijk verderzetting van Star Trek magazine) dat sinds begin november beschikbaar is.

Standaard

Deze 2 boeken zouden nog in december moeten verschijnen bij Hero Collector:

Standaard

Wat Titan betreft haal ik mijn informatie uit de catalogus Previews van Diamond Publishing.

Ik verzamel alle Star Wars trades zowel van Marvel als IDW en in die catalogus kan ik altijd de releases vinden die binnen 2 maanden of later uitkomen.
    Ik kijk altijd bij Jedi Bibliothek, die gaan nog veel meer maanden vooruit.
    私の名前はタイスです

Standaard

Wat Star Trek betreft is dit misschien ook een aanrader. Een nieuw magazine (eigenlijk verderzetting van Star Trek magazine) dat sinds begin november beschikbaar is.

Met magazines doe ik echt helemaal niks meer. Heb hier een complete reeks Lucasfilm Magazine/Star Wars Insider (1987 tm medio 2013) staan maar ben daarmee gestopt; met Star Wars ben ik klaar (alleen eventuele pre-Disney zaken hebben mijn interesse) en Kurtzman Trek (Disc, Lower Decks) negeer ik.

Previews ken ik nog van "vroeger", goeie tip van je om daar toch eens doorheen te struinen aangezien ik die Genesis uitgave gemist had.

Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 374344454647

Instellingen bij het plaatsen van berichten