Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #976

    Standaard

    Dat Labyrinth boek is inderdaad een mooie aanwinst!

    Mijn nieuwste aanwinst:
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dat Labyrinth boek is inderdaad een mooie aanwinst!

    Schande dat ik hem nu pas (+-5 maanden na de release) heb aangeschaft....
    Moet zeggen dat de Ghostbusters en Big Trouble in Little China ook toppertjes zijn....obv wat ik gezien heb bij het snel doorbladeren.

    Heb nu deze in de pre-order, zal ook wel een pareltje worden:

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb nu deze in de pre-order,]
    Tja, september pas... Heb hem zelf nog niet in de pre-order. Eerst even de prijzen in de gaten houden.
    Laatst aangepast door lockedfor : 14-04-2017 om 16:33
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #979

    Standaard

    Pre-order: € 32,99 Amazon.de



    Met Blade Runner art op de voorkant moet het een top release worden. Kan als een placeholder functioneren tot ik een echte tekening vind.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #980

    Standaard

    Deze alvast besteld, alleen al op basis van de trailer:


  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze alvast besteld, alleen al op basis van de trailer:
    Mag ik vragen waar? Ik vind hem bij de amazons tot nu toe iets te duur (staat bij mij meerdere malen op camelcamelcamel).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Mag ik vragen waar? Ik vind hem bij de amazons tot nu toe iets te duur (staat bij mij meerdere malen op camelcamelcamel).
    Gewoon bij amazon .
    Ik heb ook regelmatig wat preorders van films, dus daar doe ik dan boeken bij, scheelt in de verzendkosten.
    Ik ben er 21 pond voor kwijt, in vergelijking met de Art of Marvel boeken een schijntje. En ik verwacht heel veel van de art design als je de trailer ziet.

  8. #983
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben zwaar aan het twijfelen om het nieuwe Beyond Terror boek over Lucio Fulci van FAB Press aan te kopen. FAB Press geeft deze opnieuw uit met heel wat nieuwe en bijgewerkte tekst, maar vooral véél meer foto's in een Limited Edition set.

    Iemand die toevallige één van de vorige uitgaves van dit boek heeft en me deze al dan niet kan aan- of afraden.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #984

  10. #985

    Standaard

    Ik heb soms echt een gat in mijn hand en te weinig gaten in mijn boekenkasten (heb problemen het kwijt te laten). Mijn buit van de afgelopen 1,5 maand.

    300: The Art of the Film (2de hands)


    The Art of Movie Storyboards


    Avengers: Age of Ultron: Art of



    Art of Marvel Studios (met hardcovers...en niet goedkoop)


    Jim Henson: The Works



    The Art of Valerian and the City of a Thousand Planets (pre-order)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #986

    Standaard

    Zeker vakantiegeld net binnen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zeker vakantiegeld net binnen?
    Als dat de reden was dan was er niets aan de hand. Nee, ik kan soms gewoon iets te makkelijk geld uitgeven in het 20-40 euro gebied (Art of Marvel zijn 4 boeken...dus als je dat deelt)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #988

    Standaard

    In de pre-order bij Amazon Duitsland:



    Middle-Earth: From Script To Screen

    Building the world of Lord Of The Rings & The Hobbit

    For the first time ever, the epic, in-depth story of the creation of one of the most famous fantasy worlds ever imagined, a richly illustrated compendium that reveals the breathtaking craftsmanship, artistry, and technology behind the magical Middle-earth of The Lord of the Rings and The Hobbit Motion Picture Trilogies, directed by Peter Jackson. The Making of Middle-Earth tells the complete story of how J. R. R. Tolkien s magic world was brought to vivid life on the big screen in the record-breaking film trilogies The Lord of the Rings Motion Picture Trilogy and The Hobbit Motion Picture Trilogy. Drawing on resources, stories, and content from the archives of the companies and individuals behind the films, much of which have never appeared in print before, as well as interviews with director Peter Jackson and key members of the Art Department, Shooting Crews, Park Road Post, and Weta Digital teams who share their personal insights on the creative process, this astonishing resource reveals: How the worlds were built, brick by brick and pixel by pixel;How environments were extended digitally or imagined entirely as computer generated spaces;How the multiple shooting units functioned;How cast members and characters interacted with their environments. Daniel Falconer takes fans from storyboard concepts to deep into the post-production process where the films were edited, graded, and scored, explaining in depth how each enhanced the films. He also discusses how the processes involved in establishing Middle-earth for the screen have evolved over the fifteen years between the start and finish of the trilogies. Going region by region and culture by culture in this fantasy realm, The Making of Middle-Earth describes how each area created for the films was defined, what made it unique, and what role it played in the stories. Illustrated with final film imagery, behind-the-scenes pictures and conceptual artwork, including places not seen in the final films, this monumental compilation offers unique and far-reaching insights into the creation of the world we know and love as Middle-Earth.

    512 pagina's

    Prijs: € 44,99

    Verschijnt in het najaar 2017 (21 november)

    Meer info hier
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #989

    Standaard

    Ziet er goed uit. Tempting, maar ik wacht wel op een review voor ik hem koop.

    Deze wel nog gekocht:
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  15. #990

    Standaard

    Deze is sinds gisteren onderweg van amazon.de.

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Deze is sinds gisteren onderweg van amazon.de.

    Ook besteld bij Amazon Duitsland voor slechts € 27,99 (gratis verzending)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben zwaar aan het twijfelen om het nieuwe Beyond Terror boek over Lucio Fulci van FAB Press aan te kopen. FAB Press geeft deze opnieuw uit met heel wat nieuwe en bijgewerkte tekst, maar vooral véél meer foto's in een Limited Edition set.

    Iemand die toevallige één van de vorige uitgaves van dit boek heeft en me deze al dan niet kan aan- of afraden.

    Beetje late reactie... Ik ga hem ook kopen. Ik heb veel boeken van FabPress en ze zijn stuk voor stuk zeer mooi uitgevoerd. Die maatschappij volg ik blind qua uitgaves.

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook besteld bij Amazon Duitsland voor slechts € 27,99 (gratis verzending)
    Nice! Mooi boek.

    Deze is bij mij onderweg. De enige uit de reeks die ik zal kopen, omdat alleen deze uitsluitend over props gaat. Jammer genoeg is er geen van LOTR.

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #994

    Standaard

    Eindelijk ook besteld. Volgens mij de EU print, voor 37,99 bij Bol.com. Kan ik hem tenminste zonder kosten terugsturen als er iets mis mee is. Heb net foto's gezien van de Amerikaanse print. Ziet er mooi uit, 2 vingers dik!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Eindelijk ook besteld. Volgens mij de EU print, voor 37,99 bij Bol.com. Kan ik hem tenminste zonder kosten terugsturen als er iets mis mee is. Heb net foto's gezien van de Amerikaanse print. Ziet er mooi uit, 2 vingers dik!
    Vorige week online een paar woorden gewisseld met de auteur. Hij had een filmpje waarin hij zijn exemplaar showt. Fantastisch gewoon.
    Mike Quinn (Nien Nunb in Star Wars maar tevens puppeteer in Labyrinth en The Dark Crystal) zei dat het boek beter is dan dat van Labyrinth dat vorig jaar uit kwam.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 07-09-2017 om 16:04 Reden: komt --> kwam

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vorige week online een paar woorden gewisseld met de auteur. Hij had een filmpje waarin hij zijn exemplaar showt. Fantastisch gewoon.
    Mike Quinn (Nien Nunb in Star Wars maar tevens puppeteer in Labyrinth en The Dark Crystal) zei dat het boek beter is dan dat van Labyrinth dat vorig jaar uit komt.
    Dat is mooi om te horen. Gezien The Dark Crystal de film was die Frank Oz het liefst wilde maken moest dat ook bijna wel. Een prop of Brian Froud sketch van die tijd staan nog hoog op mijn wanted-list.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dat is mooi om te horen. Gezien The Dark Crystal de film was die Frank Oz het liefst wilde maken moest dat ook bijna wel. Een prop of Brian Froud sketch van die tijd staan nog hoog op mijn wanted-list.
    Oops. Het woord 'komt' in mn post moest natuurlijk 'kwam' zijn. (Het Labyrinth boek verscheen vorig jaar)

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Eindelijk ook besteld. Volgens mij de EU print, voor 37,99 bij Bol.com. Kan ik hem tenminste zonder kosten terugsturen als er iets mis mee is. Heb net foto's gezien van de Amerikaanse print. Ziet er mooi uit, 2 vingers dik!
    Ik heb hem gisteren binnengekregen; ziet er visueel werkelijk schitterend uit.

    Verder kreeg ik een review exemplaar van Waar is de Wookiee 2 toegestuurd. Voor de liefhebber hier mijn recensie.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 23-09-2017 om 11:33 Reden: typo

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren binnengekregen; ziet er visueel werkelijk schitterend uit.
    Ik zit nog te wachten...op Bol.com (vertraging met levering...prutsers).

    Wel vandaag The Movie Art of Syd Mead binnen gekregen. Prachtig! Ik weet al precies welke tekening ik graag wil hebben...
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik zit nog te wachten...op Bol.com (vertraging met levering...prutsers).
    Daarom altijd Amazon 4 me.
    Was daar zelfs nog een paar € goedkoper dan Brol.com

Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •