Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #1176

    Standaard Ghostbusters Afterlife: The Art and Making of the Movie

    Besteld bij bol.com:

    Ghosytbusters Afterlife the Art and Making.jpg

    Ghostbusters Afterlife: The Art and Making of the Movie

    Gebonden uitgave
    192 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 16,05

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #1177

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voorbesteld bij Amazon NL:

    E.T. the Extra-Terrestrial: The Ultimate Visual History
    Als dit net zo'n mooie uitgave wordt als Jurassic Park: The Ultimate Visual History en Ghostbusters: The Ultimate Visual History dan belooft dat veel!

    LET OP: Er zijn van deze boeken twee versies verkrijgbaar: een 'goedkopere' met minder pagina's en deze uitgebreidere. Het exacte verschil tussen deze uitgaven ken ik ook niet en is ook lastig te achterhalen.
    Ik heb vandaag een recensie exemplaar van de uitgeverij ontvangen.

    Voorzover ik weet is er maar één versie?

    Deze is inderdaad te vergelijken met eerdere Ultimate Visual History boeken en dan met name die van Ghostbusters en Back to the Future aangezien ook hier wat losse replica's bij zitten (bv een backstage pass van Spielberg)

    Recensie volgt tzt.

  4. #1179

    Standaard Space: 1999 - The Vault

    Ontvangen van Amazon UK:

    Space-1999-cover.jpg

    Space: 1999 - The Vault

    This deluxe, full-colour hardback is the first fully illustrated book dedicated to Space: 1999, and includes numerous previously unseen images from the ITV archive.
    The lavish science-fiction drama Space: 1999 has captivated audiences around the world since its debut in 1975. The series starred Martin Landau and Barbara Bain, and was created by legendary producer Gerry Anderson. The ambitious premise exceeded the scope (and budget) of many of the era's disaster movies - following an accident that blows the Moon out of Earth's orbit, the stranded crew of Moonbase Alpha embark on an epic interplanetary quest for a new home.
    This definitive and fully authorised book includes a wealth of previously unpublished images - including new shots of original studio models and vintage merchandise.


    208 pagina's
    Engelstalig
    Gebonden uitgave


    Prijs: £ 16,59 (incl. £ 5.00 korting)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een recensie exemplaar van de uitgeverij ontvangen.

    Voorzover ik weet is er maar één versie?

    Deze is inderdaad te vergelijken met eerdere Ultimate Visual History boeken en dan met name die van Ghostbusters en Back to the Future aangezien ook hier wat losse replica's bij zitten (bv een backstage pass van Spielberg)

    Recensie volgt tzt.
    https://starwarsinterviews.com/revie...isual-history/

  6. #1181

    Standaard Christopher Nolan: The Iconic Filmmaker and His Work (2022)

    Ontvangen van Amazon NL:

    91G05M737pL.jpg

    Christopher Nolan: The Iconic Filmmaker and His Work (2022)

    Gebonden uitgave in een stevige kartonnen schuifhoes
    Engelstalig
    176 pagina's

    Prijs: € 30,79 (fluctueert per dag)

    Weer zo'n prachtige en vriendelijk geprijsde uitgave in de Iconic Filmmaker and His Work-serie.
    Na Quentin Tarantino, de Coen Brothers, Guillermo del Toro, Tim Burton en Wes Anderson is het nu dus de beurt aan Christopher Nolan en diens films.
    Gedrukt op mooi papier en geïllustreerd met talrijke zwart-wit en kleurenfoto's worden in dit boek zijn bekendste films uitgebreid behandeld: Memento (2000), Insomnia (2002), Batman Begins (2005), The Prestige (2006), The Dark Knight (2008), Inception (2010), The Dark Knight Rises (2012), Interstellar (2014), Dunkirk (2017), Tenet (2020) en Oppenheimer (2023).

    Een aanrader voor de liefhebber!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #1182

    Standaard

    Dank je voor de tip Marcel! Een mooie cadeau-wens voor onder de boom dit jaar

  8. #1183

    Standaard Best Movies of the 80s

    Ontvangen van Amazon NL:
    Best Movies of the 80s.jpg
    Best Movies of the 80s

    Paperback
    176 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 13,60
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #1184

    Standaard Studio Ghibli: The Complete Works (2022)

    Ontvangen van Amazon NL:



    Studio Ghibli: The Complete Works (2022)

    A beautiful, full-color dive into the history and future of Studio Ghibli, Japan's preeminent animation house. In-depth looks at every one of their 26 feature films - including the latest, Earwig and the Witch - means there's something for everyone, while exclusive interviews and rare director's commentary plus behind-the-scenes tidbits will excite even the most devoted Ghibli afficionados. A gorgeous, stirring must-have for Studio Ghibli fans and newcomers alike!

    From classics like
    Nausicaa of the Valley of the Wind to the latest work, Earwig and the Witch, this beautiful art book introduces all 26 acclaimed Studio Ghibli films. Take a deep look into Ghibli's first 3D feature film, Earwig and the Witch, with an exclusive interview with director Goro Miyazaki.

    Gebonden uitgave
    160 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 31,99 (fluctueert dagelijks)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #1185

    Standaard 1001 Movies You Must See Before You Die (Updated Edition 2021)

    1001 movies.jpg

    1001 Movies You Must See Before You Die (Updated Edition 2021)

    With more than 1.75 million copies sold worldwide in 30 languages, 1001 Movies You Must See Before You Die is the ultimate movie guide that celebrates the cult classics and their contemporary competitors, along with box office hits and breakout independents.

    Capturing the must-see movies of all time from more than 100 years of cinema, this go-to guide offers an abundance of witty analysis and revelatory insights. Discover some of the most poignant movies from every country and every genre, from action and animation, to comedy, documentary, musical, thriller, noir, short, romance, sci-fi and Western.

    Newly revised and refreshed, this definitive edition features 500 original movie posters and hundreds of impressive movie stills, including recent Oscar-winning and nominated films such as Parasite, Joker, Little Women, For Sama and The Lighthouse. Quotes from movie directors and critics, together with little-known facts, complement the incisive reviews and vital statistics of each movie to make this the most fact-filled edition ever.

    Ingenaaide uitgave
    960 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 22,99
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-12-2022 om 10:06
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #1186

    Standaard Avatar: The Way of Water - The Visual Dictionary

    Ontvangen van Amazon NL:

    Avatar The Way of Water Visual Dictionary.jpg

    Avatar: The Way of Water - The Visual Dictionary (2022)

    Gebonden uitgave
    Engelstalig
    128 pagina's

    Prijs: € 21,33
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1187

    Standaard The Star Wars Archives: Episodes I - III (1999 - 2005)

    Besteld bij Amazon NL:

    Star Wars Archives.jpg

    The Star Wars Archives: Episodes I - III (1999 - 2005)

    Made with the full cooperation of George Lucas and Lucasfilm, this second volume covers the making of the prequel trilogy -- Episode I The Phantom Menace, Episode II Attack of the Clones, and Episode III Revenge of the Sith -- and features exclusive interviews with Lucas and his collaborators. The book is profusely illustrated with script pages, production documents, concept art, storyboards, on-set photography, stills and posters.

    Hardcover
    Gebonden uitgave
    Afmetingen: 15,6 x 21,7 cm
    Engelstalig
    512 pagina's

    Prijs: € 26,19
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #1188

    Standaard

    7 maart komt TASCHEN met een Making Of boek over The Shining. Een XXL editie van 1000 exemplaren.
    Ongelofelijk fraaie set (een megabox met een boek met leren kaft en talloze extras)
    Prijs is echter € 1500.......
    https://www.taschen.com/en/limited-e...s-the-shining/

  14. #1189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    7 maart komt TASCHEN met een Making Of boek over The Shining. Een XXL editie van 1000 exemplaren.
    Ongelofelijk fraaie set (een megabox met een boek met leren kaft en talloze extras)
    Prijs is echter € 1500.......
    https://www.taschen.com/en/limited-e...s-the-shining/
    Wie betaalt er nu dergelijke waanzinnige prijzen? Hard pass...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1190

    Standaard

    Gaat inderdaad nergens over…

  16. #1191

    Standaard The Art of Strange World (2022)

    Ontvangen van bol.com:



    The Art of Strange World (2022)

    Gebonden uitgave (hardcover)
    Engelstalig
    176 pagina's

    Prijs: € 31,29


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1192

    Standaard Die Hard: The Ultimate Visual History

    Ontvangen van Amazon NL:

    Die Hard.jpg

    Die Hard: The Ultimate Visual History

    Gebonden uitgave (hardcover)
    240 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 34,81


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #1193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ontvangen van Amazon NL:

    Die Hard.jpg

    Die Hard: The Ultimate Visual History

    Gebonden uitgave (hardcover)
    240 pagina's
    Engelstalig

    Prijs: € 34,81


    Hoe verpakt Amazon.nl de boeken?

    Ik heb nog een achterstand met de art of boeken van Star Wars. Sommige zijn beschikbaar bij Bol en andere dan weer bij Amazon. Ik heb echter nogal slechte ervaringen met de verpakking van Bol.

  19. #1194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Hoe verpakt Amazon.nl de boeken?
    Deze was verpakt in een stevige kartonnen zak die redelijk goed om het boek aansluit en ook niet eenvoudig kan scheuren. Bovendien was het boek in beschermplastic verpakt, wat ook wel helpt. Kortom, geen klachten wat dat betreft. Boeken die ik bij bol.com bestel komen eigenlijk altijd wel onbeschadigd aan, al zijn de dozen waarin ze het versturen soms wat aan de grote kant. Normaliter laat ik boeken van bol.com ook altijd bezorgen bij een ophaallocatie. Op de één of andere manier heb ik dan het idee dat er minder mee gegooid wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Hoe verpakt Amazon.nl de boeken?

    Ik heb nog een achterstand met de art of boeken van Star Wars. Sommige zijn beschikbaar bij Bol en andere dan weer bij Amazon. Ik heb echter nogal slechte ervaringen met de verpakking van Bol.
    Mijn ervaringen zijn wisselend. Tot nu toe ontvang ik ze altijd in een kartonnen omhulsel, waarbij het ongeveer (schatting) 3 van de 10 beschadigd aankomen. Daarentegen is de klantenservice erg goed en kan ik altijd kosteloos een vervanging krijgen.

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Leuke tip! Thx!

  22. #1197

    Standaard

    Bedankt iedereen voor de tips aangaande mijn vraag over de verpakkingen.

    Soms kan kopen via internet zo vermoeiend zijn. Ik wil mijn art books verzameling van Star Wars volledig maken maar kom tot de ontdekking dat het Rogue one boek nergens meer te vinden is. Na lang zoeken toch gevonden op een Duitse site superepic.com voor de prijs van 59 Euro. Engelse cover op de afbeelding dus bestelling geplaatst. Vandaag in de bus, een grote doos waar het boek helemaal los in zat en tot mijn verbazing zonder beschadiging. Echter wat zag ik, het is een Duits boek van de uitgeverij Panini. Terugsturen moet op eigen kosten want enkel binnen Duitsland kan het gratis. Heb even overwogen om het te houden maar heb toch liever de Engelse uitgave. Dus mocht er iemand weten waar ik nog een nieuw exemplaar kan vinden dan hoor ik het graag.

  23. #1198

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bedankt iedereen voor de tips aangaande mijn vraag over de verpakkingen.

    Soms kan kopen via internet zo vermoeiend zijn. Ik wil mijn art books verzameling van Star Wars volledig maken maar kom tot de ontdekking dat het Rogue one boek nergens meer te vinden is. Na lang zoeken toch gevonden op een Duitse site superepic.com voor de prijs van 59 Euro. Engelse cover op de afbeelding dus bestelling geplaatst. Vandaag in de bus, een grote doos waar het boek helemaal los in zat en tot mijn verbazing zonder beschadiging. Echter wat zag ik, het is een Duits boek van de uitgeverij Panini. Terugsturen moet op eigen kosten want enkel binnen Duitsland kan het gratis. Heb even overwogen om het te houden maar heb toch liever de Engelse uitgave. Dus mocht er iemand weten waar ik nog een nieuw exemplaar kan vinden dan hoor ik het graag.
    Ik heb hier nog een puntgaaf exemplaar liggen van The Art of Rogue One.
    Als je interesse hebt dan hoor ik het graag van je.

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb hier nog een puntgaaf exemplaar liggen van The Art of Rogue One.
    Als je interesse hebt dan hoor ik het graag van je.
    Ik heb een PM gestuurd.

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •