Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
De resultaten 1.001 tot 1.006 van 1006 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Daarom altijd Amazon 4 me.
    Was daar zelfs nog een paar € goedkoper dan Brol.com
    Ik normaliter ook (Syd Mead book komt ook van Amazon.de), maar gezien ik het gemak wilde hebben van het terugsturen als er ook maar iets mis is met het DC boek (ik wil dat hij volledig mint is) toch ditmaal gekozen voor bol. Ach, het is een verjaardagscadeau geworden dus ze hebben nog 1,5 week om hun best te doen.

Amazon is ook fantastisch met de laagste prijs garantie (verschil pre-order prijs en prijs tijdens verzenden). Syd Mead was 3 euro gekoper geworden!
    Sony KDL40z5500 | Panasonic DMP-BD60 | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1 | Asus O!Play Mini | Sony DVP-NS405

Standaard Making Rogue One: A Star Wars Story: A Behind-the-scenes Photo Journal

Weet iemand iets meer van deze titel :

Making Rogue One: A Star Wars Story: A Behind-the-scenes Photo Journal

Zou dit een beetje in de trend van de vorige Star Wars boeken: the Making of Star Wars/ Empire strikes back enz, zijn , of wordt dit meer een fotoboek en niet zozeer een uitgebreide beschrijving van hoe de film gemaakt wordt.

Of is dit meer een boek zoals Star Wars Rogue One: The Ultimate Visual Guide

Ik vind het nog steeds heel jammer dat The Making of the Force awakens uitgesteld is , of misschien helemaal niet meer uitkomt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Weet iemand iets meer van deze titel :

Making Rogue One: A Star Wars Story: A Behind-the-scenes Photo Journal
    Is gecancelled. De product-pagina op de site van Abrams is ook weg.
    Sony KDL40z5500 | Panasonic DMP-BD60 | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1 | Asus O!Play Mini | Sony DVP-NS405

Standaard

Van vrienden voor mijn verjaardag gekregen:

Ik had The art and sould of Blade Runner 2049 in de pre-order, maar gezien het grotendeels screenshots zijn en weinigconcept art of props heb ik het afbesteld. Wellicht bestel ik hem later wel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Van vrienden voor mijn verjaardag gekregen:

Ik had The art and sould of Blade Runner 2049 in de pre-order, maar gezien het grotendeels screenshots zijn en weinigconcept art of props heb ik het afbesteld. Wellicht bestel ik hem later wel.
    Ik heb bijna alle boeken uit de Chronicles-serie van "The Hobbit", behalve deze. Vond "The Art of War" toch met afstand de minst interessante uit de reeks. Maar het blijven prachtige uitgaven voor een redelijke prijs.
    TV: Samsung UE55F8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DMP-BDT700EG (3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A820 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Audio-Technica AT-LP120-USBHC | CD-speler: Sony X-202ES

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb bijna alle boeken uit de Chronicles-serie van "The Hobbit", behalve deze. Vond "The Art of War" toch met afstand de minst interessante uit de reeks. Maar het blijven prachtige uitgaven voor een redelijke prijs.
    Mij gaat het om de props die er in staan. Cloack and daggers is daarin volgens mij de beste (die heb ik al) en zover ik kon zien had deze daarnaast de meeste props in zich. Helaas is er niet zo'n boek van LOTR.

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Instellingen bij het plaatsen van berichten