Pagina 27 van 49 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Het is natuurlijk al een oud boek (1993) maar de informatie die het boek bevat is rijkelijk. Ook genoeg foto's! Voor die prijs een aanrader!
    Toch ook maar aangeschaft! Inderdaad een zeer mooi en informatief boek! En voor £ 0.01 op de amazon marketplace is natuurlijk een lachertje..

    Bedankt voor de tip!

  2. #652
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag heb ik het (nederlandstalige) boek ontvangen met de tien scenario's van Dekaloog, de magistrale serie van Krzystof Kieslowski.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #653

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    Sucker Punch: The Art of the Film by Zack Snyder



    http://www.amazon.co.uk/Sucker-Punch.../dp/1848568533

    Zondag besteld, vandaag al in huis!

    Prachtig boek, staat mooi naast 300 en Watchmen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #654

  5. #655

    Standaard

    Vandaag besteld:

    The Art of The princess and the Frog
    The art of Pirates of the caribbean.

    Iemand deze al in huis? Zijn ze de moeite waard?

  6. #656

    Standaard

    Ook maar gelijk besteld

    The art of Wall-E
    The art of Pirates 4

    En The art of The incredibles. Alleen deze staat op Temporarily out of stock.

    Dus even afwachten maar of ze deze kunnen leveren.

    Ben wel erg benieuwd naar deze boeken!

  7. #657
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag deze op de kop getikt tijdens het boekenfestijn in Kortrijk


    voor 4,95 €, prachtig fotoboek over de The King of Cool


    voor 5,95 €


    voor 1,95 €, voor die prijs kon 'k deze zeker niet laten liggen


    voor 4,95 €


    voor 5,95 €


    voor 19,99 € de softcover versie
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #658

    Standaard

    Is The Little Black Book (Movies) niet hetzelfde als Defining Moments in Movies?

  9. #659
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat klopt, deze die 'k gisteren op de kop heb getikt is deze

    Zou niet weten of er een verschil tussen beide. Zijn alletwee paperbacks en de
    ene is in september 2007 op de markt gezet en de de andere een maand later.

    Vreemd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #660

    Standaard

    Desalniettemin een prachtig en rijk boek. Daar zul je nog vele bijzondere filmtips uit gaan halen.

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat klopt, deze die 'k gisteren op de kop heb getikt is deze

    Zou niet weten of er een verschil tussen beide. Zijn alletwee paperbacks en de
    ene is in september 2007 op de markt gezet en de de andere een maand later.

    Vreemd
    Er is geen verschil tussen die twee, het zijn allebei exact dezelfde boeken, enkel onder een andere naam.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  12. #662
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Desalniettemin een prachtig en rijk boek. Daar zul je nog vele bijzondere filmtips uit gaan halen.
    Al eens snel diagonaal doorbladert, en hoewel ik nog niet zo gek veel filmboeken heb lijkt deze in ieder geval een originele insteek te hebben. Key scenes, events en films het is zeker iets anders dan de behoorlijk droge opsomming in de Halliwell's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Er is geen verschil tussen die twee, het zijn allebei exact dezelfde boeken, enkel onder een andere naam.
    Maikel bedankt voor de bevestiging
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #663
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eindelijk beschikbaar, zelf de Signature Edition in pre-order bij Fab Press, niet goedkoop maar ah je bent fan of niet




    Trouwens de volgende is onderweg van Amazon.it, wordt zo een beetje beschouwd als het referentie-boek onder de Sw's publicaties.

    Laatst aangepast door StefaanD : 29-06-2011 om 12:10 Reden: Aanvulling
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #664

    Standaard

    Wie heeft `t boek "Godard on Godard"? en is `t een aanrader?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #665

    Standaard

    Ik heb het al een tijdje liggen. Ben er alleen nog niet aan toegekomen, en verwacht er ook niet snel aan toe te komen. Maarja, nu weet je nog niets natuurlijk. Toen ik het kocht heb ik wel wat stukken doorgenomen. Misschien had ik die momenten pech, want ik kon niet overal chocola van maken.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik heb het al een tijdje liggen. Ben er alleen nog niet aan toegekomen, en verwacht er ook niet snel aan toe te komen. Maarja, nu weet je nog niets natuurlijk. Toen ik het kocht heb ik wel wat stukken doorgenomen. Misschien had ik die momenten pech, want ik kon niet overal chocola van maken.
    Ik heb het al jaren in de kast staan, maar ben er nog nooit doorheen gekomen. Heb het zojuist even uit de kast getrokken en in een vorm van akelig toeval sloeg ik het open exact op de pagina waar 'Man of the West' besproken wordt, een film die ik van plan was om vanavond te kijken in het kader van mijn Julie London avond Het is minder ondoordringbaar dan in mijn herinnering, maar misschien komt dat omdat ik vele jaren later iets meer in staat ben om Godard's proza te ontcijferen, want zijn filmkritiek is meestal net zo ondoordringbaar als sommige van zijn films. Hij gaat er sowieso van uit dat iedereen zeer op de hoogte is van film en kunst, want er wordt rijkelijk gestrooid met namen en titels. Ik citeer een willekeurig stuk:

    For there are perhaps only three kinds of Western, in the sense that Balzac once said there were three kinds of novel: of images, of ideas, and of images and ideas, or Walter Scott, Stendhal, and Balzac himself. As far as the Western is concerned, the first genre is 'The Searchers'; the second, 'Rancho Notorious'; and the third, 'Man of the West'. I do not mean by this that John Ford is simply a series of beautiful images. On the contrary. Nor that Fritz Lang's is devoid of plastic or decorative beauty. What I mean is that with Ford it is primarily the images which conjure the ideas, whereas with Lang it is the opposite, and with Anthony Mann one moves from idea to image to return - as Eisenstein wanted - to the idea.
    Hij gaat dan vervolgens verder om dit met concrete voorbeelden uit de drie films te verduidelijken. Er zit dus behoorlijk veel informatie en inzicht in Godard's filmkritiek, als je tenminste bereid en in staat bent om zijn taal te ontcijferen. Verwacht in ieder geval geen gemakkelijk leeswerk of iets over Godard zelf - het is filmkritiek van het hogere soort.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #667

    Standaard

    Ok thanks voor de info!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #668
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Net ontvangen:


    Robert Bresson A Passion For Film Tony Pipolo
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  19. #669

    Standaard

    Deze week een paar boeken gekocht en gekregen.

    Films van de jaren 70.
    100 beste films(taschen, softcover)
    101 beste actie films
    101 beste horror films
    101 beste sci-fi films
    101 beste ganster films
    101 beste oorlog films
    501 films regisseurs
    501 film sterren
    the complete making of indiana jones
    top 100 sci-fi movies
    1001 movies you must see before you die
    you must remember this, the warner bros. story.

    Ik ben nog op zoek naar een boek van back to the future met veel foto's en hoe de film gemaakt is.

    Ook een film encyclopedie met alle films tot zo recent mogelijk.

    Ook zoek ik nog andere films van de jaren (50, 60, 80, 90)

    En weten andere mensen nog mooie film boeken? Wat dan over allerlei films gaat, en niet over 1 film, en wat ook veel foto's heeft. Thanks.

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    En weten andere mensen nog mooie film boeken? Wat dan over allerlei films gaat, en niet over 1 film, en wat ook veel foto's heeft. Thanks.
    Ik zou zeggen: lees heel het topic door .

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou zeggen: lees heel het topic door .
    Wat denk je dat ik al gedaan heb.

  22. #672
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ook een film encyclopedie met alle films tot zo recent mogelijk.
    Dat is een utopie mijn beste

    Wel goed Radio Times Guide to Films 2011. Pas op, erlang komt versie 2012 uit,
    nog een goeie maand geduld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #673

    Standaard

    Dit is niet het meest actieve topic, is het wel?

    Kopen mensen geen boeken meer?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #674

    Standaard

    Heel af en toe. De meest recente die ik heb aangeschaft (een paar weken geleden) is `t BFI classics boek(je) van Last Year At Marienbad.
    En jij?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heel af en toe. De meest recente die ik heb aangeschaft (een paar weken geleden) is `t BFI classics boek(je) van Last Year At Marienbad.
    En jij?
    Ik heb er de laatste tijd redelijk wat gekocht, daarvoor was het een tijdje rustig. Moet nog zoveel lezen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 27 van 49 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •