Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546
De resultaten 1.126 tot 1.135 van 1135 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik heb zitten twijfelen of ik deze zou kopen. Waarom vindt jij hem niet fantastisch?
    Afgezet tegen de Making of boeken van Rinzler (waarvan enkele maanden geleden nog Making of Aliens verscheen en die ik daarom nog in mijn geheugen heb zitten) is deze beduidend minder.
    Misschien niet eerlijk om ze met deze kleine stoeptegels met bizar veel info te vergelijken.
    Ik vind Flash Gordon zeker de moeite waard en zoals gezegd een must voor fans van de film maar hij is gewoon net een slagje minder (uitgebreid) dan die andere titels.

Standaard

Ontvangen van bol.com:

walt-disneys-mickey-mouse-40th-anniversary-edition.jpg

Walt Disney's Mickey Mouse

The Ultimate History
    40th Anniversary Edition

Gebonden uitgave (hardcover)
    Engelstalig
    512 pagina's
    Afmetingen: 15,6 x 21,7 cm
    1.41 kg
    Uitgeverij: Taschen

Prijs: € 21,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard The Walt Disney Film Archives / The Star Wars Archives (Taschen)

Besteld bij bol.com:

Walt Disney Archives.jpg

The Walt Disney Film Archives

The Animated Movies 1921 - 1968
    40th Anniversary Edition

Engelstalig
    512 pagina's
    Afmetingen: 15,9 x 21,6 cm
    1.48 kg

Besteld bij Amazon NL:

Star Wars Archives.jpg

The Star Wars Archives

Episodes IV - VI (1977-1983)

Engelstalig
    512 pagina's
    Afmetingen: 16,5 x 22,9 cm
    1.48 kg

TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij bol.com:

Walt Disney Archives.jpg

Besteld bij Amazon NL:

Star Wars Archives.jpg
    Bedankt voor de tip; ik heb ook alle drie besteld! Zeker voor de laatste 2 is de prijs een stuk beter dan die van de eerdere luxe uitgave (€150 per stuk)....
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Na het opnieuw opstarten van de volledige serie op BD deze maar eens aangeschaft.

1200x1200.jpg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip; ik heb ook alle drie besteld! Zeker voor de laatste 2 is de prijs een stuk beter dan die van de eerdere luxe uitgave (€150 per stuk)....
    Wel de kanttekening dat die Star Wars uitgave minder bevat dan de luxe editie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wel de kanttekening dat die Star Wars uitgave minder bevat dan de luxe editie.
    Dat weet ik, maar deze uitgave is zoveel handzamer dan die loeizware stoeptegel van 150 euro. Dat is ook wat waard. We zijn niet allemaal Star Wars-experts die van alles de hoed en de rand willen weten... . Sommige Taschen-uitgaven (bijv. die van James Bond) kennen ook een kleinere stoeptegel van rond de 50 euro. Daar is hier niet voor gekozen, maar had ook gekund. Dan had ik die gekocht.

Standaard

Dat weet ik, maar deze uitgave is zoveel handzamer dan die loeizware stoeptegel van 150 euro. Dat is ook wat waard. We zijn niet allemaal Star Wars-experts die van alles de hoed en de rand willen weten... . Sommige Taschen-uitgaven (bijv. die van James Bond) kennen ook een kleinere stoeptegel van rond de 50 euro. Daar is hier niet voor gekozen, maar had ook gekund. Dan had ik die gekocht.
    Deze is vandaag nog € 90 in de Taschen sale.
    https://www.taschen.com/pages/en/cat...s_19771983.htm

Die kleine zal best handzamer zijn, maar m.i. komen de foto's beter tot hun recht op 1 pagina dan op 2,
    De kleine versie is qua breedte de helft van de grote.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Deze is vandaag nog € 90 in de Taschen sale.
    https://www.taschen.com/pages/en/cat...s_19771983.htm

Die kleine zal best handzamer zijn, maar m.i. komen de foto's beter tot hun recht op 1 pagina dan op 2,
    De kleine versie is qua breedte de helft van de grote.
    De kleine uitgave weegt echter 'maar' 1.47 kilo, de grote maar liefst 7.09 kilo! Ik ben het met je eens dat de foto's in de grotere uitgave beter tot hun recht komen, en er zal in de grote uitgave best meer informatie staan dan in de kleinere uitgave. En dan heb je nog steeds een prijsverschil van 70 euro. Echt jammer, dat ze geen middenformaat-versie hebben uitgebracht zoals met The James Bond Archives en de The Stanley Kubrick Archives. Die kosten gemiddeld rond de 50 euro.

Standaard

Gisteren binnengekomen van amazon.nl voor 25 euro (prijs is nu hoger zie ik):

4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546

Instellingen bij het plaatsen van berichten