Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #751

    Standaard



    In afwachtng van de bluray box deze via Amazon.co.uk laten leveren.

    Every Bond fan should have one.

    Bij Fnac kon ik de boek bestellen voor 50 euro (levering begin oktober) en via Amazon betaalde ik 33 euro.

    Voor de discussies van start gaan, ja ik weet dat er bij Wehkamp een actie loopt / liep met de bluray box en het boek gratis.

    Maar die leveren blijkbaar niet aan België vandaar mijn uk bestelling.

  2. #752
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En vandaag opnieuw een mooi boek erbij, gekregen van een goede vriendin:


    Volgens Verhoeven - Paul Verhoeven (65 besprekingen van belangrijke films uit de filmgeschiedenis uit de Volkskrant verzameld in een bundel)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #753

    Standaard

    Kon niet kiezen, daarom beide boeken over deze prachtige Britse TV-serie maar besteld bij Amazon UK:



    The World Of Downton Abbey

    Prijs: £ 13.40
    304 pagina's, hard cover
    23.4 x 19.3 x 3 cm



    The Chronicles Of Downton Abbey

    Prijs: £ 10.00
    320 pagina's, hard cover
    23.4 x 20 x 3 cm

  4. #754

    Standaard

    De bio van Arnold gekocht.


  5. #755

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    Toch deze gekocht Thomas ?
    In principe kun je 'm natuurlijk even bekijken, en als hij bevalt wellicht alsnog de US versie kopen.

    Ik moet zeggen dat amazon uk wel vlot is; ze hebben de beschrijving al wat aangepast. Ik heb ze nog een mail gestuurd, aangezien dit er nog onterecht staat: " the tenth edition also offers Connect for Film Art, a digital solution that includes multimedia tutorials along with web-based assignment and assessment tools."

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch deze gekocht Thomas ?
    In principe kun je 'm natuurlijk even bekijken, en als hij bevalt wellicht alsnog de US versie kopen.

    Ik moet zeggen dat amazon uk wel vlot is; ze hebben de beschrijving al wat aangepast. Ik heb ze nog een mail gestuurd, aangezien dit er nog onterecht staat: " the tenth edition also offers Connect for Film Art, a digital solution that includes multimedia tutorials along with web-based assignment and assessment tools."
    Ja ik ben toch gezwicht! Ik heb hem eigenlijk redelijk snel nodig voor school. Op de US editie kon ik denk ik nog een maandje wachten, en hij kost 2x meer. Heeft die 10de editie wel degelijk de cover die amazon.co.uk geeft?


  8. #758

    Standaard

    Ja, dat is inderdaad de cover!

  9. #759

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    De bio van Arnold gekocht.

    Idem. Ik zag hem bij de Selexyz liggen.

  10. #760
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag ontvangen:


    The Conversations: Walter Murch and the Art of Editing Film - Michael Ondaatje
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #761

    Standaard

    Iemand dit boek al in zijn bezit?

    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #762

    Standaard



    Fabpress heeft weer prachtig boek uitgebracht. Het is biografie van de schrijfster die parallellen trekt van haar eigen leven naar psychotische vrouwen en hun aandoeningen in films. Films als Repulsion en Let's Scare Jessica to Death passeren oa de revue. Naast een biografie bevat het boek een soort mini-encyclopedie van films waar vrouwen en hun psychische aandoeningen in voor komen. De prachtige foto's en illustraties maken het boek af.

    Erg fraai boek met een erg originele insteek. Veel horror, cult en exploitationfilms passeren de revue. Aanrader.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Iemand dit boek al in zijn bezit?

    Ja ikke, super goed heb laatst ook voor 3.50 het boek over de jaren 90 gekocht. Beide boeken zijn erg de moeite waard!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kon niet kiezen, daarom beide boeken over deze prachtige Britse TV-serie maar besteld bij Amazon UK:



    The Chronicles Of Downton Abbey

    Prijs: £ 10.00
    320 pagina's, hard cover
    23.4 x 20 x 3 cm
    Welk boek vind jij het mooist Marcel?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #765

    Standaard

    The World of Downton Abbey beslaat de geschiedenis en verhaallijnen rond Serie 1 & 2 Bettina. De Chronicles is een compagnion voor Serie 3.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ja ikke, super goed heb laatst ook voor 3.50 het boek over de jaren 90 gekocht. Beide boeken zijn erg de moeite waard!

    Prima! Dank je wel! Ik heb de boeken van de jaren 80 en 90 en vond het buitengewoon prettig leesbare boeken. Binnenkort weer mijn verjaardag dus dit is al een leuk iets om op het verlanglijstje te zetten
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Iemand dit boek al in zijn bezit?

    Stephan, misschien ten overvloede, maar dit boek is in Nederland alleen in een Engelstalige uitgave verschenen, in tegenstelling tot eerdere delen uit deze reeks.

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Welk boek vind jij het mooist Marcel?
    Bettina, die vraag is haast niet te beantwoorden, want beide boeken zien er prachtig uit, met zeer veel illustraties en (achtergrond)verhalen. De boeken zijn even groot en even dik, en beide gebonden en gedrukt op zwaar matglanzend papier.

    "The World Of Downton Abbey" heeft een thematische insteek ("Family Life", "Society", "Change", "Life in Service", "Style", "House & Estate", "Romance", "War" en "Behind the Scenes") en plaatst alles ook wat meer in een historisch perspectief (gebeurtenissen en leven in die tijd).

    "The Chronicles Of Downton Abbey" vertelt het verhaal vanuit het perspectief van de diverse karakters in de serie. Elk hoofdstuk is gewijd aan één specifiek karakter uit de serie en blijft daardoor wat dichter bij de serie zelf.

    Persoonlijk spreekt "The World Of Downton Abbey" mij op dit moment misschien iets meer aan vanwege de opzet, maar ik heb nog niet echt tijd gevonden om beide boeken te lezen, dus dat zou na lezing zo maar anders kunnen zijn.

    Maar, zoals gezegd, ik kon niet kiezen, zelfs als ik ze van tevoren in handen zou hebben gehad. En dus maar beide besteld. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten.

  19. #769

    Standaard

    Dank je Marel, voor je uitgebreide antwoord. Ik heb the world of Downton, maar die viel me een beetje tegen.
    Als ik jou zo lees denk ik dat the chronicals of dowton meer mijn ding is.
    En angezien die nu maar 7 pond is ga ik die maar bestellen

    Ik denk dat ik to nu toe seizoen 3 een stuk beter vind dan 2. Had je al gelezen dat er ook weer een christmas special komt dit jaar?
    Dus volgende week is niet de laatste aflevering van dit seizoen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Stephan, misschien ten overvloede, maar dit boek is in Nederland alleen in een Engelstalige uitgave verschenen, in tegenstelling tot eerdere delen uit deze reeks.

    Klopt maar dat is geen enkel probleem!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #771

  22. #772

    Standaard

    Het was een duur najaar voor de Bond fans.

    Na de bluray box en het Britse poster boek nu de volgende Bond aankoop.



    Volgende aankoop is ook al bekend.
    Bond on Bond door Roger Moore, de Nederlandse vertaling die begin 2013 uitkomt.

  23. #773
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Beetje off-topic. Maar waarom is er eigenlijk niet een topic met Film of serie's
    gerelateerde merchandise?
    Ik zit regelmatig in het topic "mn thuis bioscoop" te bekijken en als forumleden foto's plaatsen dan zie ik regelmatig statue's en diorama's dat film/serie gerelateerd zijn.

    Is dit misschien een ideetje..?

  24. #774
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #775
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht

    Helemaal over het hoofd gezien...

Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •