Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En ook deze ziet er weer fijn uit:

    Ja, er zijn mindere boeken .

  2. #952

    Standaard

    Heeft er iemand het Marvel art of doctor Strange boek al ontvangen?
    In bestelling geplaatst via Amazon.co.uk maar is blijkbaar niet meer in stock.
    Op Amazon.de staat als verwachte verzenddatum 2 tot 5 maanden (???)

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heeft er iemand het Marvel art of doctor Strange boek al ontvangen?
    In bestelling geplaatst via Amazon.co.uk maar is blijkbaar niet meer in stock.
    Op Amazon.de staat als verwachte verzenddatum 2 tot 5 maanden (???)
    De releasedatum was een week verlaat naar 22 november, maar inderdaad, bij mij ook nog niet verzonden. Vreemd, want het is een preorder en je mag verwachten dat ze die dan wel genoeg inslaan. Op de amazon US site is hij wel in stock, dus hij is wel uitgekomen (bij amazon.de is het dezelfde situatie als amazon uk).
    Ik heb ze een mailtje gestuurd, kijken wat ze zeggen.

  4. #954

    Standaard

    Nog niet gekocht, wacht op een betere prijs, maar deze wordt September 2017 verwacht:


    https://www.amazon.com/Dark-Crystal-...dp/1608878112/
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Star Trek Beyond: The Collectors Edition HC

    This must-have book for Star Trek fans goes behind the scenes on the latest movie in the billion dollar franchise, Star Trek Beyond, presenting a jam-packed book celebrating Star Trek's 13th big screen outing and revealing all about the making of the movie.


    Mmm, ik ben toch een klein beetje teleurgesteld in het formaat van dit boek.
    Het boek van de eerste nuTrek film had een formaat zoals de Art of the movie Marvel boeken; dit boek is iets groter dan een A4tje. En een stuk dunner, het doet wat goedkoop aan. Plaatjes zien er wel prima uit, inhoud moet ik goed bekijken. Het verklaart in ieder geval de mooie prijs .

    Hier zijn wat plaatjes te vinden en wellicht is er wel wat op youtube te vinden.

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De releasedatum was een week verlaat naar 22 november, maar inderdaad, bij mij ook nog niet verzonden. Vreemd, want het is een preorder en je mag verwachten dat ze die dan wel genoeg inslaan. Op de amazon US site is hij wel in stock, dus hij is wel uitgekomen (bij amazon.de is het dezelfde situatie als amazon uk).
    Ik heb ze een mailtje gestuurd, kijken wat ze zeggen.
    Rogue, heb je al meer nieuws?
    Ik heb mijn bestelling gedaan op 5 november via Amazon.co.uk. Nu zie ik op de site dat het boek in stock is maar als ik naar 'mijn bestellingen' ga krijg ik de melding dat het nog niet verzonden is. Om de Doctor zijn achternaam te citeren, strange very strange.

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Rogue, heb je al meer nieuws?
    Ik heb mijn bestelling gedaan op 5 november via Amazon.co.uk. Nu zie ik op de site dat het boek in stock is maar als ik naar 'mijn bestellingen' ga krijg ik de melding dat het nog niet verzonden is. Om de Doctor zijn achternaam te citeren, strange very strange.
    Van de klantenservice kreeg ik een standaardantwoord......maar, vrijdag kreeg ik een mail dat hij is verzonden! Ik had 'm ergens eind oktober besteld.

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Van de klantenservice kreeg ik een standaardantwoord......maar, vrijdag kreeg ik een mail dat hij is verzonden! Ik had 'm ergens eind oktober besteld.
    Vandaag ook mail ontvangen dat boek verzonden is.

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag ook mail ontvangen dat boek verzonden is.
    Komt goed dus .

  10. #960

    Standaard

    Ontvangen van Amazon Duitsland, ruim 16 maanden (!) na de aankondiging:




    Batman: A Celebration of the Classic TV Series

    Groot en zwaar boek over de fameuze Batman TV-serie uit de jaren 60.
    Gedrukt op hoogglans papier met talloze unieke kleuren- en zwart-wit foto's waarbij alle facetten van de TV-serie de revue passeren.
    Bevat een uitgebreid hoofdstuk met beschrijvingen van alle afleveringen.

    Afmetingen: 33,3 x 25,9 x 2,3 cm
    256 pagina's

    Prijs: € 30,95
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #961

    Standaard

    Mijn eerste Marvel art boek dat gedeukt geleverd werd. Gelukkig enkel de slipcase.

  12. #962

    Standaard

    Ontvangen van bol.com:



    Star Wars Rogue One: The Ultimate Visual Guide

    Prachtige uitgave voor de fans!

    - 200 pagina's
    - Gebonden
    - Hardcover editie
    - Gedrukt op hoogglanspapier

    Taal: Engels

    Prijs: slechts € 21,99 (!)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #963

    Standaard

    Al een wat ouder boek, 2de hands in nieuw staat op amazon voor nog geen 15 euro!

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Al een wat ouder boek, 2de hands in nieuw staat op amazon voor nog geen 15 euro!

    Die is top. Mn favoriete ST boek.
    Heb deze jaren geleden ook via Amazon marketplace aangeschaft.....voor rond de € 2,50 Hardcover in topstaat met stofomslag.

    Dat DC boek ga ik ook in de gaten houden...onlangs is er ook al een van Labyrinth verschenen. Afgelopen weekend op DutchComicCon nog staan doorbladeren en het zag er erg fraai uit.

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die is top. Mn favoriete ST boek.
    Heb deze jaren geleden ook via Amazon marketplace aangeschaft.....voor rond de € 2,50 Hardcover in topstaat met stofomslag.

    Dat DC boek ga ik ook in de gaten houden...onlangs is er ook al een van Labyrinth verschenen. Afgelopen weekend op DutchComicCon nog staan doorbladeren en het zag er erg fraai uit.
    Het Labyrinth boek is inderdaad top en ik heb er alle vertrouwen in dat de DC versie ook fantastisch zal zijn. Ik kende dat Star Trek boek niet, maar ik heb net een aantal concept tekeningen gekocht van een tekenaar die er in staat, en hij en een tussenpersoon wezen mij er op.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  16. #966

    Standaard

    En ik had nog wel tegen mijzelf gezegd even geen nieuwe boeken meer kopen...maar dan duikt de prijs naar beneden op amazon.uk en dan "moet" je wel.

    Boek over props uit de collectie van Arnaud Grunberg (helaas in het Frans omdat hij dat zo graag wilde zei hij laatst tegen mij, hij heeft het geld toch niet nodig (er komt mogelijk een engelse versie...doch betwijfel ik dat)...maar het gaat om de plaatjes).



    31,99 GBP
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #967

    Standaard

    Besteld bij bol.com:



    The Godfather Family Album

    600 pagina's (!)

    Prijs: € 27,99

    Meer informatie hier




    Arrow - Heroes and Villains

    Arrow - Heroes and Villains is a comprehensive character guide to the hit Warner Bros. TV show Arrow. Featuring in-depth character breakdowns of Oliver Queen - the billionaire turned hooded vigilante, Laurel Lance - attorney and former girlfriend of Oliver, Slade Wilson - the character based on DC Comics' Deathstroke, and many, many more.

    176 pagina's

    Prijs: 17,60

    Meer informatie hier
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 07-01-2017 om 13:06
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #968

    Standaard

    Terminator Vault - The Making of T1 and T2 - €15,- via Marktplaats. (Bij bol.com €29,99)

    IMG_2708.JPG

  19. #969

    Standaard

    Ik denk dat ik een probleem heb....ik blijf maar boeken kopen.


    Amazon.com - nieuw - HC - 44.50 euro - OOP


    Bol.com - HC - 23 euro
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #970

    Standaard

    Besteld bij bol.com:



    The Art of Moana

    157 pagina's
    Gebonden
    Engelstalig

    Prijs: € 22,95







    The Little Prince: The Art of the Movie


    160 pagina's
    Gebonden
    Engelstalig

    Prijs: € 23,82


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #971

    Standaard

    Heeft iemand het boek 'Paul Verhoeven - een filmersleven'? Ik dacht dat het een nieuw boek was maar begrijp dat het een bijgewerkte edititie is. Is het echt een biografie of meer interviews met anderen?

  22. #972

  23. #973

    Standaard

    Ik heb ook nieuwe aanwinsten, iets ander genre .

    Onderweg van Amazon Duitsland:



    The Art of Penguins of Madagascar

    Prijs: € 23,95




    The Art of Madagascar 3: Europe's Most Wanted

    Prijs: € 29,76
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft iemand het boek 'Paul Verhoeven - een filmersleven'? Ik dacht dat het een nieuw boek was maar begrijp dat het een bijgewerkte edititie is. Is het echt een biografie of meer interviews met anderen?
    Ik heb het boek niet gelezen, maar mijn vader heeft het boek wel. Het is echt een biografie. En zoals je zegt, hij is een stuk geüpdatet sinds zijn laatste biografie. Dus eigenlijk gewoon zijn voorgaande biografieën + alles na zwartboek geloof ik. Mijn vader vind het een aanrader.

  25. #975

Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •