De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kabel internet & ZoneAlarm

    Ik heb kabel internet, en heb een jaar geleden van Sonera gehoord dat zonealarm slecht zou zijn voor de kabelverbinding..

    Daarom heb ik altijd BlackIce gebruikt.. maar die verloopt nu, en ik wil eigenlijk wel even weten, zijn er mensen met kabel internet die ZoneAlarm Firewall gebruiken ?? En zo ja, hoe zijn de bevindingen ???

    Thanks
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zonealarm eraf gegooid omdat ik geen ftp server en fxp boards opkwam.

  3. #3

    Standaard

    Ik gebruik ZoneAlarm al bijna 2 jaar met mijn kabelaansluiting (en Win98SE) ...
    Absoluut geen problemen!!

    Er is alleen een klein nadeel wanneer je de Win98 Internet Connection Sharing (ICS) inschakelt.
    Je moet dan de beveiliging van "High" naar "Medium" (Geen Stealth modus) schakelen omdat er anders problemen kunnen optreden bij filetransfers. Hierdoor is je computer dan wel zichtbaar op het internet, maar nog steeds prima afgesloten.

    Maar nogmaals, wanneer ICS staat uitgeschakeld werkt ZoneAlarm zonder problemen... ook in Stealth modus

  4. #4

    Standaard

    Waarom gebruik je geen crack om Black Ice verder te gebruiken?
    En anders is Norton Internet Sequrity ook een goede (vind ik persoonlijk de beste).

    Of installeer XP, zit een ingebouwde firewall in, werkt super.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Waarom gebruik je geen crack om Black Ice verder te gebruiken?
    En anders is Norton Internet Sequrity ook een goede (vind ik persoonlijk de beste).

    Of installeer XP, zit een ingebouwde firewall in, werkt super.
    Omdat de laatste update van Blackice een extreme update was, die meteen je hele systeem checked... Jammer genoeg kom je daardoor bijna geen enkele CS Server meer op..

    Thanks voor de tip Alex, ik zet dan gewoon ZoneAlarm erop..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  6. #6

    Standaard

    Gebruik ZA ook al een paar jaar (had eerst Blackice gekocht), maar ZA werkt toppie! ZA Pro werkt ook aardig (vooral op een netwerk), maar is wel complexer

  7. #7

    Standaard

    Ik werk al een hele tijd met ZA in combinatie met Windows 2000 Pro. Werkt perfect, nooit problemen gehad.
    My 2 cents.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #8

    Standaard

    Zo te zien zijn er nog meer ZoneAlarm liefhebbers. Ikzelf gebruik nu ZoneAlarm Pro 3 (die wel tig keren wordt geupdate). Ben zeer tevreden
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •