Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.

Discussie: VanLeest of FRS?

  1. #26

    Standaard

    Ik kom eigenlijk alleen bij de FRS voor de 3=2 of 2e halve prijs acties.
    Ik vind de winkels rommelig, en onoverzichtelijk. Bij ons in Almere waren ze het eerste filiaal waar alles in die lompe antidiefstalhoezen werd gepropt. Dit is echt een ramp, zeker als je even snel door de bak wilt ´bladeren´. Doe dan alleen de fragiele verpakkingen in zo´n ding!! En je moet soms nogal onhandig bukken om achter in die bakken te kijken.
    Het ergste vind ik nog wel dat alle dvd´s en cd´s met kartonnen hoezen onbeschermd in de bakken staan, en er daardoor niet uitzien. Zo heb ik al een aantal keer een interessante aankoop aan mij voorbij moeten laten gaan, omdat de hoes er gewoon afgekloven uitzag. Echt pure rotzooi daar!

    Bij van Leest is dit iets minder, maar ik vind het geen prettige winkel om de een of andere reden. Ik koop mijn dvd´s nu meestal via internet. Veel meer keus, en goedkoper

  2. #27

    Standaard

    Ik kom nog wel zo af en toe bij de FRS, maar kan mijn laatste aankoop daar eigenlijk niet eens meer herinneren. Zijn niet echt goedkoop en de dvd's staan zo uitgestald dat er altijd wel een lichte beschadiging aanwezig is. Leuk om rond te kijken, maar niet echt meer om iets te kopen.

  3. #28

    Standaard Van Leest MetroCard

    vroeg me af of iemand anders met een club metro card die niet meer Online kan gebruiken sinds de site vernieuwd is?
    Heb zowel Metro als Van Leest al gemaild. Alleen metro zegt moet je bij van leest zijn alleen die hebben nog steeds geen reactie terug gegeven.

    Misschien dat er andere zijn met dit probleem en het al wel opgelost hebben,

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •