Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips LCD voor weinig (EUR 99.-)

    Ik weet niet of ik dit op de juiste plek zet, maar een mogelijk foutje bij Otto.nl kan misschien wel een leuke tip zijn voor de mede-forummers!

    Op de site www.otto.nl staat de Philips 32PF3321 voor het mooie prijsje van 99 euri's..

    Omdat de site veel problemen geeft als je de link kopieert (lees: dan zie je al mijn gegevens enzow ) plak ik de directe url niet.. surf naar de site en zoek (ja, de zoekfunctie - je kan m niet missen, bovenaan!) op 32PF3321 - en je vindt 'm direct (in 3 varianten: zilver, zwart en zilver/zwart).. allen 99 euri!

    Ik weet dat ze 'm hoogstwaarschijnlijk niet zullen leveren voor dat geld - maar niet geschoten is altijd mis!

    Ik heb er in ieder geval eentje besteld.. je weet nooit!

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Leuke aanbieding!

    Hoop dat hij geleverd wordt voor je Dat zou wel lekker zijn. Ik denk dat ze een 9 vergeten zijn

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de gok ook gewaagd. Ga er natuurlijk niet van uit dat ze hem leveren maar ach die mensen pesten is ook leuk .

  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Als je nu zoekt zie je ze inderdaad aan 99 euro staan, maar klik je op de producten, dan komt er dit op te staan

    Dear customer,

    this is the ERRORPAGE.

    HOME

  5. #5

    Standaard

    Bij mij niet ik heb hem net nog besteld.

    edit: Via zoeken en dan bestellen.

  6. #6

    Standaard

    heb em net ook besteld,maar als ze dalijk zeggen dat het een fout is kan ik het toch wel annulerne he?

  7. #7

    Standaard

    Jullie moeten even de algemene voorwaarden doorlezen.. Daar staat iets over druk- en typefouten!

    Greetzzzzzzzzzzzzzz
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  8. #8

    Standaard

    De prijs is nog altijd €99,-

    In de voorwaarden staat idd dat ze niet verantwoordelijk zijn voor druk/typfouten.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #9

    Standaard

    Grappig. Ik heb hem ook maar besteld. Je weet immers maar nooit.

    Het artikelnummer verwijst trouwens niet alleen naar de 3 varianten van de genoemde Philips TV, maar ook naar een prachtige wandhouder ter waarde van, je raadt het al, € 99,-.

  10. #10

    Standaard

    Hoe langer het er op staat, hoe moeilijker het voor hen gaat worden om toch de originele prijs te vragen aan al die mensen die hem besteld hebben. Ze zullen het wel proberen denk ik, maar bezwaarschriften zullen volgens mij wel meer kans maken zo...

    Wel slordig van ze, dat het er zo lang verkeerd staat hoor.
    Maar ook ik probeer het gewoon, dit is een gokje waard dacht ik zo!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het ook maar gedaan..
    Ik wil hem ook alleen maar voor dat geld, anders niet.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #12

    Standaard

    In de wet staat dat je als consument moet aannemen dat 99€ voor dit artikel niet normaal kan zijn en je er dus van uit moet gaan dat er een fout is gemaakt. Ander verhaal zou zijn 799 € en dat zij dan zeggen, ja wacht even, maar hij is eigenlijk 999€. Dan zijn ze "verplicht" tot levering.
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  13. #13

    Standaard

    Logisch nadenkend kan het ook niet, Maar iedereen die deze TV besteld hoeft hem niet voor dat geld.
    Allemaal voor "het koopje" dus zal een chaos worden daar.

    edit:
    Ik zit op een site daar zijn er zeker al wel 50 besteld..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andym
    In de wet staat dat je als consument moet aannemen dat 99€ voor dit artikel niet normaal kan zijn en je er dus van uit moet gaan dat er een fout is gemaakt. Ander verhaal zou zijn 799 € en dat zij dan zeggen, ja wacht even, maar hij is eigenlijk 999€. Dan zijn ze "verplicht" tot levering.
    Klopt helemaal, maar dat wordt ondoorzichtiger hoe langer de verkeerde prijs vermeld staat op de site. Hoe langer die prijs er staat, hoe meer je er van uit mag gaan dat de prijs correct is (ivm acties o.i.d.)
    Je mag namelijk ook redelijkerwijs verwachten van een internetwinkel dat ze de foutieve prijs zo snel mogelijk corrigeren, aangezien internetwinkels 24 uur per dag bereikbaar zijn voor klanten (en daarmee dus ook voor hun eigen beheerders). Dit staat er al sinds minimaal gisteravond niet correct op, en hoe langer dat wordt, hoe meer moeite het voor hun gaat kosten om er onderuit te komen.

    En draaien ze het terug, bezwaar aantekenen is altijd leuk.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  15. #15

    Standaard

    Minimaal al vanaf 16:00 gisteren middag. Ik kreeg gisteren al voor 16:00 een mailtje met de aanbieding. Ik heb em gisteren dan ook besteld!
    --------------------
    Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
    Artikel-Nr.: 334559A
    Levering : Standaardlevering in 10 dagen
    Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
    Aantal : 1 Stuk
    Prijs/Stuk : EUR 99,00

    ---------------------------------
    Totaalbedrag : EUR 99,00
    (exclusief verzendkosten)
    Ben benieuwd hahaha
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #16

    Standaard

    Seth heeft dus ook de gok gewaagd..
    Naja ik ook.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #17

    Standaard

    En over tien dagen word het hardware TKA/TKG overspoeld met de Philips 32PF3321.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    En over tien dagen word het hardware TKA/TKG overspoeld met de Philips 32PF3321.
    Nee joh een flatscreen in de studeer/slaapkamer is ook leuk :wink:.

  19. #19

    Standaard

    Dit betreft een wandssteun/beugel, het staat niet goed op de
    site (verrassend !!) en ze zijn druk bezig dit aan te passen.
    Fear can hold you prisoner. Hope can set you free.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woza
    Dit betreft een wandssteun/beugel, het staat niet goed op de
    site (verrassend !!) en ze zijn druk bezig dit aan te passen.
    bron?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #21

    Standaard

    Otto zelf.
    Fear can hold you prisoner. Hope can set you free.

  22. #22

    Standaard

    ach, wandmeubel voor een paar centen drbij is toch ook nooit weg..... :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woza
    Otto zelf.
    gebeld? vermeld op site? mail?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #24

    Standaard

    Zoals ik eerder al postte, verwijst het artikelnummer niet alleen naar de 3 varianten van de genoemde Philips TV, maar ook naar een wandhouder ter waarde van € 99,-.

  25. #25

    Standaard

    AMSTERDAM - Postorderbedrijf Otto heeft op zijn site per ongeluk een lcd-televisie voor een spotprijs aangeboden. Het Philipstoestel, met een diameter van 80 centimeter, kost normaal gesproken rond de duizend euro, maar was op de site voor 99 euro te koop.

    Volgens een woordvoerder stond de verkeerde prijs al sinds vrijdag op de site. Ongeveer elfhonderd klanten hebben de televisie sindsdien geprobeerd te bestellen.




    Otto gaat alle klanten telefonisch benaderen om excuses en een "pleister op de wonde" aan te bieden, maar de televisie wordt niet voor de foutieve prijs geleverd. Dat zou volgens de algemene voorwaarden van het bedrijf niet hoeven.

    De fout is volgens Otto ontstaan toen de prijs van de televisie werd verwisseld met die van een bijbehorende wandsteun
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •