Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    @joostpolletje: waar heb je dit bericht vandaan?

    De prijs is trouwens nog steeds 99,-
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  2. #27

    Standaard

    Dit bericht staat op nu.nl

  3. #28

    Standaard

    Leuk, zo'n bericht, maar de prijs is nog steeds niet gewijzigd!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  4. #29

    Standaard

    vind dat ook een grove fout ja..
    Op verschillden fora's zijn ze bezig met consumentenbond enzo radar e.d.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #30

    Standaard

    Woei, power to the people!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #31

    Standaard

    Anders aan de ddos, wie kan er goed scripten
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    vind dat ook een grove fout ja..
    Op verschillden fora's zijn ze bezig met consumentenbond enzo radar e.d.
    Post eens linkjes als je wil? :wink: Kunnen wij ook meedoen!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  8. #33

    Standaard

    Voor €99 kan ik zo'n tv toch niet aan m'n neus voorbij laten gaan dus ook maar even besteld.
    Het feest zal wel niet door gaan maar niet geschoten is altijd mis.

  9. #34

    Standaard


    Ik ga even heel onbeleefd van de site van de consumentenbond copy/pasten (de post is namelijk niet van mij):
    Ik heb de tv ook besteld deze week en ik zag vandaag ook al de berichten.

    Wat mij het meest verbaasde was toen ik net keek bij mijn account op otto.nl. Ze hebben de bestelling gewoon aangepast, er staat nu dat ik een wandsteun heb besteld ipv de tv. Je kan natuurlijk niet zomaar een bestelling aanpassen van iemand en het is helemaal onbeschoft om dit te doen, zonder de klant daar eerst van op de hoogte te stellen!

    Ik heb ook gebeld met de klantenservice hierover. Daar zei de dame die ik aan de telefoon had dat ze een fout hadden gemaakt op de site en dat het dus eigenlijk de wandsteun was die ik besteld heb. Maar ja, ik heb toch echt in mijn bevestiging staan dat ik een tv besteld heb. Ze zei ook nog dat als ik mijn order niet zou annuleren, dat ik die wandsteun ook echt opgestuurd krijg. Ik heb mijn bestelling gewoon maar laten staan, omdat ik nog steeds denk dat ik in mijn recht sta, en ik hoef natuurlijk nooit te betalen voor een wandsteun die ik niet besteld heb
    Volgens mij gaat dit ze meer problemen opleveren dan de foute prijs op hun site...

    edit: ze hebben nu trouwens wel ALLE Philips producten van hun site verwijderd...prijsaanpassingen zijn echt moeilijk....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  10. #35

    Standaard

    Is de bestelling van iemand anders hier ook aangepast?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Vast wel, denk je niet? Als twee mensen op consumentenbond.nl al zeggen dat het is gebeurd, dan zal het wel zo zijn dat alle bestellingen zijn omgezet....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Vast wel, denk je niet? Als twee mensen op consumentenbond.nl al zeggen dat het is gebeurd, dan zal het wel zo zijn dat alle bestellingen zijn omgezet....
    Vast wil inderdaad maar ik had er nog niemand over gehoord en er zijn toch verschillende bestellingen geplaatst.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Is de bestelling van iemand anders hier ook aangepast?
    Ik weet niet hoe ik dat kan zien.

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Is de bestelling van iemand anders hier ook aangepast?
    Ik weet niet hoe ik dat kan zien.
    Als je bent ingelogd, bovenaan de pagina op rekeningoverzicht klikken en daarna aan de linkerzijde op bestellingen in behandeling!

    Bij mij is deze ook aangepast naar een wandhouder. Heb dus maar gewoon geannuleerd. Ga hier niet op wachten. Op andere fora wordt wel gemeld dat Otto komt met een waardebon van rond de €.20,00 ter compensatie.


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Is de bestelling van iemand anders hier ook aangepast?
    Ik weet niet hoe ik dat kan zien.
    Als je bent ingelogd, bovenaan de pagina op rekeningoverzicht klikken en daarna aan de linkerzijde op bestellingen in behandeling!
    Bij mij staat er "Er zijn momenteel geen openstaande leveringen aanwezig."
    Ze hebben hem dus automatisch gecanceled denk ik.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Is de bestelling van iemand anders hier ook aangepast?
    Yup, ik heb ook ineens een wandsteun in de ordergeschiedenis staan..

  17. #42

    Standaard

    Ik kan niet inloggen hoor, ik heb een service nummer nodig, maar die staat niet op de orderbevestiging.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #43

    Standaard

    Als het goed is, staat het servicenummer wel degelijk in je orderbevestiging, vlak boven je adresgegevens.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Als het goed is, staat het servicenummer wel degelijk in je orderbevestiging, vlak boven je adresgegevens.
    Hallo beste bezoekster/bezoeker,

    Hartelijk dank voor uw bestelling bij Otto van 25.10.2006.

    In onderstaand overzicht vindt u de gegevens van uw bestelling.
    Indien u wilt reageren op deze bevestiging, verzoeken wij u vriendelijk dit middels een "reply" te doen.

    Heeft u een nieuwe vraag gelieve deze naar klantenservice@ottobv.nl te sturen, met vermelding van uw servicenummer. Of bel de persoonlijke informatielijn 013 - 4 666 444. Onze telefonistes staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,
    Otto Klantenservice

    Uw persoonlijke gegevens:

    man xxxxx
    straat
    woonplaats
    ---------------------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------------------------------------------
    Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
    Artikel-Nr.: 334559A
    Levering : Standaardlevering in 10 dagen
    Leveradres : NAW gegevens
    Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
    Aantal : 1 Stuk
    Prijs/Stuk : EUR 99,00

    ---------------------------------------------------------------------------
    Totaalbedrag : EUR 99,00
    (exclusief verzendkosten)


    Echt niets.....
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #45

    Standaard

    Da's raar, bij mij staat het er wel in, tussen de regel "uw persoonlijke gegevens:" en mijn adresgegevens. Ik ben bang dat ik je verder niet kan helpen.

  21. #46
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  22. #47

    Standaard

    Ik heb een servicenummer maar kan niet inloggen . Heb maar even een mail gestuurd naar de klantenservice.

  23. #48

    Standaard

    Otto ziet af van compensatie voor spotgoedkope tv

    Uitgegeven: 27 oktober 2006 17:45
    Laatst gewijzigd: 27 oktober 2006 17:47
    TILBURG - Wie de afgelopen dagen een breedbeeldtelevisie heeft besteld op de site van het postorderbedrijf Otto en daar door een technische fout slechts 99 euro aan kwijt dacht te zijn, krijgt toch geen financiële tegemoetkoming. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag gezegd.

    Een dag eerder verklaarde Otto nog met een compensatie te komen.

    Donderdag werd duidelijk dat de tv, die eigenlijk 1200 euro moest kosten, door een fout voor 99 euro op de site stond. Mensen die het apparaat bestelden, kregen ook een factuur met dat bedrag.

    Vanaf het moment dat dat bekend was geworden, duurde het nog uren voordat de 'aanbieding' van de site was verdwenen. Nog vele honderden mensen zagen hun kans schoon. Onder hen waren handelaren, aldus de woordvoerder, die elk honderden televisies bestelden.

    "Wij willen die mensen niet belonen", aldus de woordvoerder.

  24. #49

    Standaard

    Kreeg vandaag deze brief in de bus:


    Tilburg 27 oktober 2006


    Geachte heer,

    Helaas heeft gedurende een aantal dagen een artikel te weten een Philips LCD-tv 32PF3321, verkeerd geprijsd op onze website gestaan. U heeft dit artikel besteld voor €99,- De juiste prijs voor het toestel is echter €1.199,-

    Otto is niet gehouden u dit artikel voor de prijs van €99,- te leveren. Het is duidelijk dat het hier een vergissing betrof en niet een bewuste actie.
    Wij willen u tevens wijzen op onze Algemene Voorwaarden waarin onder "Aanbiedingen en prijzen" de volgende tekst is opgenomen:

    "Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op onze website".

    Wij kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent. Otto voelt zich verantwoordelijk voor deze fout en biedt u dan ook onze welgemeende excuses aan.

    Met vriendelijke groeten,

    OTTO's Klantenservice

  25. #50

    Standaard

    Begrijp niet dat sommigen nog menen recht op de tv te hebben.

    Een ieder kon toch met gemak weten dat het hier om een grote fout ging.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •