Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Begrijp niet dat sommigen nog menen recht op de tv te hebben.

    Een ieder kon toch met gemak weten dat het hier om een grote fout ging.
    Inderdaad, maar niet geschoten is altijd mis.

  2. #52

    Standaard

    Otto ziet af van compensatie voor spotgoedkope tv

    Bron Nu.nl

    TILBURG - Wie de afgelopen dagen een breedbeeldtelevisie heeft besteld op de site van het postorderbedrijf Otto en daar door een technische fout slechts 99 euro aan kwijt dacht te zijn, krijgt toch geen financiële tegemoetkoming. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag gezegd.

    Een dag eerder verklaarde Otto nog met een compensatie te komen.


    Donderdag werd duidelijk dat de tv, die eigenlijk 1200 euro moest kosten, door een fout voor 99 euro op de site stond. Mensen die het apparaat bestelden, kregen ook een factuur met dat bedrag.

    Vanaf het moment dat dat bekend was geworden, duurde het nog uren voordat de 'aanbieding' van de site was verdwenen. Nog vele honderden mensen zagen hun kans schoon. Onder hen waren handelaren, aldus de woordvoerder, die elk honderden televisies bestelden.

    "Wij willen die mensen niet belonen", aldus de woordvoerder.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #53
    Robert Delissen
    Guest

    Standaard LCD TV's Otto.nl

    Het zou wel prachtig zijn als we de TV's voor 99 Euri's zouden krijgen. Een ophangbeugel ontvangen i.p.v. een TV kan natuurlijk nooit, dat wordt een zware dobber voor Otto.nl
    Ik heb medelijden met degene die de fout heeft gemaakt, deze is waarschijnlijk al op straat gezet.
    Bij mij op kantoor (grote maatschappij) hebben ongeveer 600 mensen deze TV besteld. Hier zitten heel wat slimmerikken bij, die zich echt niet met een kleinigheid laten afschepen. Dat wordt nog lachen !!

    Dit gaat OTTOOTJE verliezen !!

  4. #54

    Standaard Re: LCD TV's Otto.nl

    otto verliest helemaal niets man, gewoon een programmeerfoutje waar ze zich natuurlijk niet aan hoeven te houden. daar kunnen al die 'slimmeriken' bij jou op kantoor niets aan veranderen.

  5. #55
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard Re: LCD TV's Otto.nl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Delissen
    Het zou wel prachtig zijn als we de TV's voor 99 Euri's zouden krijgen. Een ophangbeugel ontvangen i.p.v. een TV kan natuurlijk nooit, dat wordt een zware dobber voor Otto.nl
    Ik heb medelijden met degene die de fout heeft gemaakt, deze is waarschijnlijk al op straat gezet.
    Bij mij op kantoor (grote maatschappij) hebben ongeveer 600 mensen deze TV besteld. Hier zitten heel wat slimmerikken bij, die zich echt niet met een kleinigheid laten afschepen. Dat wordt nog lachen !!

    Dit gaat OTTOOTJE verliezen !!
    Als je je verdiept hebt in privaatrecht, kun je op je vingers natellen dat je als consument geen poot hebt om op te staan.

    Succes met al die "slimmerikken" op jouw werk. Die zullen zelf heel wat proceskosten kwijt zijn. Das pas lachen! 8)

  6. #56

    Standaard Re: LCD TV's Otto.nl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Delissen
    Het zou wel prachtig zijn als we de TV's voor 99 Euri's zouden krijgen. Een ophangbeugel ontvangen i.p.v. een TV kan natuurlijk nooit, dat wordt een zware dobber voor Otto.nl
    Ik heb medelijden met degene die de fout heeft gemaakt, deze is waarschijnlijk al op straat gezet.
    Bij mij op kantoor (grote maatschappij) hebben ongeveer 600 mensen deze TV besteld. Hier zitten heel wat slimmerikken bij, die zich echt niet met een kleinigheid laten afschepen. Dat wordt nog lachen !!

    Dit gaat OTTOOTJE verliezen !!
    Als deze tv je door otto x op de hoek was aangeboden voor 99 euro zou jij zelfs strafbaar kunnen zijn Robert..... 8)

    en als die slimmerikken vooraf ff het consumentenrecht goed hadden gelezen was het meteen duidelijk dat Otto aan alle voorwaarden heeft voldaan en niemand nergens recht op heeft.....

    Maar een pracht bedrijfscultuurtje daar bij jullie. 1 typfout en meneer moet hop hop hop naar een andere job en het bedrijf waar dit is gebeurt mag ten gronde. Als die tv er maar voor bijna nop komt.... Ongelovelijk toch weer hoe egoistisch en materialistisch mensen kunnen zijn... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    van nu.nl


    Otto-klanten eisen goedkope breedbeeld-tv
    Uitgegeven: 30 oktober 2006 12:04
    Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 12:36
    AMSTERDAM - Ruim zeventig klanten van postorderbedrijf Otto hebben zich verenigd om alsnog voor 99 euro een breedbeeldtelevisie geleverd te krijgen. Ze bestelden het toestel toen Otto het op zijn website per ongeluk voor een veel te lage prijs aanbood. Eigenlijk kost de televisie 1200 euro.

    De initiatiefnemers menen dat Otto zich niet kan beroepen op zijn algemene voorwaarden. Daarin worden weliswaar "druk-, zet- of programmeerfouten voorbehouden", maar de verkeerde prijs heeft bijna een week op de site gestaan. Otto was daarvan al enkele dagen op de hoogte voordat het bedrijf ingreep. Bovendien werd klanten die de televisie bestelden per e-mail een bevestiging toegezonden.
    Wandsteun
    Otto liet afgelopen donderdag weten dat het probleem een week eerder was ontstaan toen de prijs van de televisie in het computersysteem werd verwisseld met die van een bijpasssende wandsteun. De fout kwam al gauw aan het licht toen verbaasde klanten contact opnamen met de servicelijn van het postorderbedrijf.
    Het duurde vervolgens enkele dagen voor de prijs gecorrigeerd kon worden. Volgens een woordvoerster kon alleen Otto's moederbedrijf in Duitsland de fout herstellen, en dat was "kennelijk nogal ingewikkeld". Het bedrijf weigert de televisies voor de lage prijs te leveren, omdat "het duidelijk is dat het hier om een vergissing gaat" - aldus een e-mail die de klanten ontvingen.
    Pleister
    Aanvankelijk zegde Otto toe de gedupeerden - naast excuses - een "pleister op de wonde" te zullen aanbieden, maar toen de fout in de publiciteit kwam trachtten nog honderden mensen er van te profiteren. Omdat het bedrijf dat niet wilde belonen, besloot het vrijdag af te zien van gedeeltelijke financiële genoegdoening.
    De initiatiefnemers van de website "Ik wil mijn Otto TV" eisen dat Otto de televisies alsnog levert. Zij hebben inmiddels een jurist ingeschakeld.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  8. #58

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk ongelovelijk dat mensen zo ver gaan om hun TV toch te krijgen. Best wel walgelijk...........als iemand per ongeluk een fout maakt en daar honderden van die aasgieren op duiken............

  9. #59

    Standaard

    Ha, was je zelf weer te laat?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ha, was je zelf weer te laat?
    Nee joh, ik vind deze hele zaak echt beschamend. Nederlanders verbazen me elke keer weer.......

  11. #61

    Standaard

    Dat iemand probeert om de bestelling voor 99 EUR te plaatsen, daar kan ik nog inkomen Seth. Hoewel je bij voorbaat weet dat het om een fout gaat en dat de kans bijzonder klein is dat je ooit die TV aan 99 EUR geleverd krijgt.

    Maar om nu een jurist in te schakelen om die levering vooralsnog los te krijgen, dat vind ik er ook een beetje over.

  12. #62

    Standaard

    AMSTERDAM - Zo'n hondervijftig klanten van postorderbedrijf Otto hebben zich verenigd om alsnog voor 99 euro een breedbeeldtelevisie geleverd te krijgen. Ze bestelden het toestel toen Otto het op zijn website per ongeluk voor een veel te lage prijs aanbood. Eigenlijk kost de televisie 1200 euro.

    De boze klanten menen dat Otto zich niet kan beroepen op zijn algemene voorwaarden. Daarin worden weliswaar "druk-, zet- of programmeerfouten voorbehouden", maar de verkeerde prijs heeft bijna een week op de site gestaan. Otto was daarvan al enkele dagen op de hoogte voordat het bedrijf ingreep. Bovendien werd klanten die de televisie bestelden per e-mail een bevestiging toegezonden.

    Vijf minuten

    Volgens initiatiefneemster Natasja van Gool-Westmaas had Otto de fout veel eerder had kunnen herstellen. "Zo'n verkeerde prijs kan binnen vijf minuten van de site gehaald worden," meent ze.

    Van Gool-Westmaas bestelde de televisie zelf op donderdag, vlak voordat de fout breed in de publiciteit kwam. Ze was op de "aanbieding" gewezen door een collega. Ze werd wel achterdochtig van de lage prijs, maar hield die niet voor onmogelijk. "Als je tegenwoordig een mobieltje koopt, krijg je er vaak een hele computer of een lcd-scherm bij cadeau."

    Wandsteun

    Otto liet afgelopen donderdag weten dat het probleem een week eerder was ontstaan toen de prijs van de televisie in het computersysteem werd verwisseld met die van een bijpassende wandsteun. De fout kwam al gauw aan het licht toen verbaasde klanten contact opnamen met de servicelijn van het postorderbedrijf.

    Het duurde vervolgens enkele dagen voor de prijs gecorrigeerd kon worden. Volgens woordvoerster Nicole Severijn kon alleen Otto's moederbedrijf in Duitsland de fout herstellen, en dat "was kennelijk nogal ingewikkeld". Het bedrijf weigert de televisies voor de lage prijs te leveren, omdat "het duidelijk is dat het hier om een vergissing gaat" - aldus een brief die de klanten ontvingen.

    In de verwarring hebben enkele klanten die de televisie hadden getracht te bestellen, inmiddels een wandsteun thuisbezorgd gekregen. Die kunnen ze terugsturen naar Otto.

    Pleister

    Aanvankelijk zegde Otto toe de gedupeerden - naast excuses - een bescheiden "pleister op de wonde" te zullen aanbieden, maar toen de fout in de publiciteit kwam trachtten nog honderden mensen er van te profiteren. Volgens Severijn had één klant zelfs 93 toestellen ineens besteld. Omdat het bedrijf dat niet wilde belonen, besloot het vrijdag af te zien van het goedmakertje.

    De initiatiefnemers van de website "Ik wil mijn Otto TV" eisen dat Otto de televisies alsnog levert. Op de site hadden zich maandag rond het middaguur al zo’n honderdvijftig klanten geregistreerd. Door de grote belangstelling raakte de site zelfs overbelast.

    Van Gool-Westmaas heeft inmiddels een jurist ingeschakeld om namens de gedupeerden op te treden als Otto niet toegeeft. "We zijn er echt niet op uit om Otto failliet te laten verklaren," zegt ze. Maar het uitblijven van de aanvankelijk toegezegde tegemoetkoming zit haar dwars. "Eerst beloven ze een 'pleister op de wonde', en dan komen ze daar op terug. Otto stapelt blunder op blunder. Ze zijn gewoon niet professioneel."

    Juristen

    Severijn kan zich de woede van de klanten best voorstellen. Toch is het bedrijf vooralsnog niet van plan de televisies te leveren. Volgens de juristen van Otto valt de vergissing wel degelijk onder de uitzonderingen die in de algemene leveringsvoorwaarden van het bedrijf zijn vermeld.

  13. #63

    Standaard

    Tsss, wat kan ik mij ergeren aan die (nee ik zeg het niet &%^$) die Natasja van Gool-Westmaas.

    Ze werd wel achterdochtig van de lage prijs, maar hield die niet voor onmogelijk. "Als je tegenwoordig een mobieltje koopt, krijg je er vaak een hele computer of een lcd-scherm bij cadeau."

    Ja hoor Natasja, die computer of lcd-scherm krijg je cadeau bij een mobieltje. Zzzzz slaap verder....

    En dit terwijl als je de site bekijkt het binnen 1 minuut duidelijk is dat een dergelijke tv nooit voor 99 euro verkocht kan worden, zelfs een 38 cm model is al honderden euro's. :x

    Wat een slap excuus, ja daar win je wel mee hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #64

    Standaard

    Hehe, die gasten die een jurist gaan inhuren zijn ook niet echt slim bezig of wel dan.
    Dat kost ze alleen maar meer geld, kunnen ze net zo goed de tv voor 1200 euro kopen.

    Maarja, lijkt me vrij logisch dat het om een fout ging. Natuurlijk is het het proberen waard maar zodra de bestelling niet geleverd wordt dan is het jammer, maar helaas.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  15. #65

    Standaard

    Dit staat te lezen. De uitspraak is gevallen en de slimmeriken op kantoor hebben echt hun best gedaan...

    Otto hoeft spotgoedkope LCD TV niet te leveren
    Wednesday 31 January 2007
    Vandaag heeft de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Breda uitspraak gedaan in een kwestie over spotgoedkope LCD TV’s van Otto. Otto hoeft de goedkope TV’s niet te leveren.

    Otto bood afgelopen oktober op haar website een LCD TV aan voor een prijs van €99,- en later dezelfde TV voor €99,90. Diverse klanten hebben bij Otto de bewuste TV besteld (lees hier en hier de advertenties). Otto heeft aan die klanten ook een bevestiging van de order gestuurd, waarin het bedrag van €99,- of €99,90 staat genoemd.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #66

    Standaard

    Otto gefeliciteerd!

    en aan de zogenaamde slimmerikken...... Nanananaaaa
    (blijkt maar weer hoe dom ze zijn...... )
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dit kon je inderdaad van tevoren al weten dat Otto de schermen niet hoefde te leveren.

  18. #68

    Standaard

    Blij toe dat Otto NIET hoefde te leveren.

    Ik gun het jullie gewoon niet!!!!!!!!

    Ik heb hem zelf NIET besteld want 80cm is VEEL te klein (voor mijn keuken).

    Toch leuk hoe sommige de hoop hebben dat een gezonken schip weer komt bovendrijven.

    Neem dit vooral heel serieus mensen

    Tja Nederlanders ................
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  19. #69

    Standaard

    Zijn hier nog stumperds die zich hebben aangesloten bij de stichting Postwanorder?

    Nu gaan ze #$@#!% weer in Hoger Beroep tegen de recente uitspraak dat Otto niet hoeft te leveren. Laat rechtbanken de tijd die ze hebben verdomme besteden aan nuttige zaken...

    Stelletje @!~$$ Zoek een leven!!

    De enige die hier beter van wordt is dat kansloze advocatenkantoor van hun...
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •