De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jason Goes To Hell: The Final Friday

    Is deze film uitgekomen op dvd in Nederland?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Waarom niet? Alle andere Fridays zijn ook uitgekomen , zelfs Jason X!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Waarom niet? Alle andere Fridays zijn ook uitgekomen , zelfs Jason X!!
    Tja, zul je hem ff moeten importeren als je hem zo graag wil.
    Anders gewoon wachten.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    vraag dan maar de visa van mama :wink:

  6. #6

    Standaard

    ma-ma-mastercard....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7

    Standaard

    Je hebt geen mastercard nodig als je deze via rodisc http://www.rodisc.nl besteld.

    Ik heb deze dvd ook bij hun gekocht.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Je hebt geen mastercard nodig als je deze via rodisc http://www.rodisc.nl besteld.

    Ik heb deze dvd ook bij hun gekocht.
    Zou wel voor de regio 1 versie gaan dan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Je hebt geen mastercard nodig als je deze via rodisc http://www.rodisc.nl besteld.

    Ik heb deze dvd ook bij hun gekocht.
    Zou wel voor de regio 1 versie gaan dan.
    Zij bieden dus de regio 1 (USA) én regio 2 (UK) versies aan.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Je hebt geen mastercard nodig als je deze via rodisc http://www.rodisc.nl besteld.

    Ik heb deze dvd ook bij hun gekocht.
    Kan je even uitleggen hoe dat gaat?... Want de site is een beetje onduidelijk. (Ik woon zelf in Rotterdam, dus dat komt goed uit :wink: )

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Je hebt geen mastercard nodig als je deze via rodisc http://www.rodisc.nl besteld.

    Ik heb deze dvd ook bij hun gekocht.
    Kan je even uitleggen hoe dat gaat?... Want de site is een beetje onduidelijk. (Ik woon zelf in Rotterdam, dus dat komt goed uit :wink: )
    Onduidelijk???... De website van RoDisc is naar mijn weten toch niet onduidelijk... Je woon in Rotterdam? Kun je dan beter niet naar hun winkel gaan... Ik bestel bij hen altijd via de post en de service is perfect en je wordt goed op de hoogte gehouden!....

  12. #12

    Standaard

    Kan iemand even uitleggen hoe dat werkt met die site? Stap voor stap? Alvast bedankt

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Kan iemand even uitleggen hoe dat werkt met die site? Stap voor stap? Alvast bedankt
    Zoveel stappen zijn er toch niet Zoek de dvd van je keuze en klik dan op "bestel dit artikel". Dan even aangeven of je het wilt ophalen of wilt laten versturen. En dan zul je in moeten loggen of een account moeten aanmaken :wink:. Zo al duidelijk genoeg?

  14. #14

    Standaard

    Bij ophalen haal je hem in Rotterdam op, en bij versturen wordt het naar je huis gestuurt? Verder geen kosten online?.. Je moet dus pas betalen in de winkel?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Bij ophalen haal je hem in Rotterdam op, en bij versturen wordt het naar je huis gestuurt? Verder geen kosten online?.. Je moet dus pas betalen in de winkel?
    Ik laat ze altijd versturen. En dan betaal je altijd vooraf... Maar da's geen enkel probleem... Het is een heel betrouwbare internetwinkel... De service is echt heel erg goed!

  16. #16

    Standaard

    Maar ik mag niet vooraf betalen... Maar dus als ik het goed begrijp: ik bestel de dvd, en als hij binnen is haal ik hem op. Ik betaal de prijs van de dvd + €15. Klopt dit?

  17. #17

    Standaard

    Ja, dat is inderdaad een mogelijkheid. Ook ik heb hele goede ervaringen met RoDisc.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Maar ik mag niet vooraf betalen... Maar dus als ik het goed begrijp: ik bestel de dvd, en als hij binnen is haal ik hem op. Ik betaal de prijs van de dvd + €15. Klopt dit?
    't Staat gewoon op hun site, onder tab-blad 'voorwaarden'.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    Dankjewel! Ik denk dat ik volgend weekend even naar hun toe ga, en even een dvd bestellen.

    Bij bestellingen in de winkel wordt een aanbetaling van 2.50 euro per artikel in rekening gebracht.

    Moet ik dan nog steeds die €15,- betalen?

  20. #20

    Standaard

    Nah, tenzij je bestelde artikel begint met de letter B of de letter T, dan moet je 10,- en een schoen achterlaten.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    jezus... anders zoek het woord AANBETALING even op ofzo

  22. #22

    Standaard

    Sorry, maar ik ben hier helemaal niet bekend mee. Ik ben ook jong, dus mijn woordenschat is nog niet echt helemaal goed...

  23. #23

    Standaard

    Als ik jou was, zou ik gewoon eens langsgaan in de winkel en als hij er niet ligt, vragen of ze hem willen bestellen voor je. Dan hoef je verder niet moeilijk te doen met aanbetalingen.


  24. #24

    Standaard

    Ik heb 3 weken geleden 'Day Of The Dead 2: Contagium' besteld bij Rodisc in de winkel, en ik kon hem vorige week al ophalen in de winkel. Ik heb toen gelijk 'Jason Goes To Hell' besteld, en ik krijg hem volgende week binnen. In iedergeval bedankt voor jullie tip (rodisc winkel)!

    (Ik heb regio 2 besteld)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •