Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    oei, 12 afleveringen?
    Meestal als Seizoen 1 maar 12 afleveringen heeft komt er geen 2de seizoen... (zie: point Pleasant, Over There etc..)

    of zijn er wel plannen over een seizoen 2?
    2e seizoen is volgens mij al aangekondigd.
    Klopt. Oktober 2007 begint het. Duurt nog wel even dus.
    Ben benieuwd of de DVD release in het begin van 2007 komt net als Sleeper Cell of dat deze pas rond de release van S2 uitkomt.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  2. #27

    Standaard

    De laatste aflevering, briljant!
    [spoiler:1f6f24171d]Dat Rudy/Brian z'n broer is en dat Dexter 'm dan vermoordt, ik had zowaar medelijden met Rudy. [/spoiler:1f6f24171d]

  3. #28

    Standaard

    goeie finale, al vond ik die van Sleeper Cell een stukkie spannender en aangrijpender...

  4. #29

    Standaard

    Was inderdaad een geweldige finale.
    Ik ga binnenkort de boeken maar eens bestellen, kijken of deze ook zo leuk zijn.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #30

    Standaard

    Laatste episode in één woord: WOW!
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Laatste episode in één woord: WOW!
    word

  7. #32

    Standaard

    Aflevering 1 was 8)! Ik ga de rest ook maar eens kijken!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Aflevering 1 was 8)! Ik ga de rest ook maar eens kijken!
    Daar zul je geen spijt van krijgen, de rest van de afleveringen zijn minstens zo goed.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.

    Is er trouwens een omweg om toch nog op de site van Showtime te komen? Voor een onverklaarbare reden is de site alleen voor VS bezoekers.
    ben er gewoon gekomen door showtime via google te zoeken
    heb thuis even geen internet (zit tussen 2 providers in) balen ben zo benieuwd naar deze show
    You will search, babe, At any cost.
    But how long, babe,
    Can you search for what's not lost?

  10. #35

    Standaard

    weet iemand dat hier een 2de seizoen van gaat komen?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    weet iemand dat hier een 2de seizoen van gaat komen?
    Als je nou gewoon even paar berichten hier omhoogkijkt dan heb je je antwoord!

    O,ja..en ff "for the record".......dit is absoluut een geniale serie!
    Zodra Dexter op DVD uitkomt ben ik de eerste die'em MOET hebben!!

  12. #37

    Standaard

    Welke Nederlandse zender zou Dexter aan gaan kopen? Ik hoop dat dit snel gebeurd want ik ben wel benieuwd geworden naar deze serie.

  13. #38

    Standaard

    Hij is al aan het downloaden geslagen, ben heeeel erg benieuwd hiernaar.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Zodra Dexter op DVD uitkomt ben ik de eerste die'em MOET hebben!!
    neej ikke , maarre waarom is er nog steeds geen release date voor de dvd, serie is toch al enkele maanden geleden afgelopen, kweet dat t bij films van bios naar dvd meestal 4-6 maanden duurt, hoe zit dat bij een tv-serie ?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zaraki
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Zodra Dexter op DVD uitkomt ben ik de eerste die'em MOET hebben!!
    neej ikke , maarre waarom is er nog steeds geen release date voor de dvd, serie is toch al enkele maanden geleden afgelopen, kweet dat t bij films van bios naar dvd meestal 4-6 maanden duurt, hoe zit dat bij een tv-serie ?
    Vooruit dan maar....maar dan gris ik'em toch weer uit je klauwen!

    Ja...deze release laat wel op zich wachten, zelfs de regio 1 versie is nog niet eens aangekondigd.
    Maar ik hou tvshowsonDVD.com goed in de gaten!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zaraki
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Zodra Dexter op DVD uitkomt ben ik de eerste die'em MOET hebben!!
    neej ikke , maarre waarom is er nog steeds geen release date voor de dvd, serie is toch al enkele maanden geleden afgelopen, kweet dat t bij films van bios naar dvd meestal 4-6 maanden duurt, hoe zit dat bij een tv-serie ?
    Vooruit dan maar....maar dan gris ik'em toch weer uit je klauwen!

    Ja...deze release laat wel op zich wachten, zelfs de regio 1 versie is nog niet eens aangekondigd.
    Maar ik hou tvshowsonDVD.com goed in de gaten!
    Denk dat de DVD release ongeveer gelijk zal zijn als het begin van het 2e seizoen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zaraki
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Zodra Dexter op DVD uitkomt ben ik de eerste die'em MOET hebben!!
    neej ikke , maarre waarom is er nog steeds geen release date voor de dvd, serie is toch al enkele maanden geleden afgelopen, kweet dat t bij films van bios naar dvd meestal 4-6 maanden duurt, hoe zit dat bij een tv-serie ?
    Vooruit dan maar....maar dan gris ik'em toch weer uit je klauwen!

    Ja...deze release laat wel op zich wachten, zelfs de regio 1 versie is nog niet eens aangekondigd.
    Maar ik hou tvshowsonDVD.com goed in de gaten!
    Denk dat de DVD release ongeveer gelijk zal zijn als het begin van het 2e seizoen.
    hm, das flink zuur

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Ja is wel jammer, maar Seizoen 2 zal dan wel rond die tijd ook beginnen dus dat is wel weer leuk.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #45

    Standaard

    De officiële datum is bekend:

    No, there's no "laboratory" here: this is Showtime's series Dexter, coming to DVD on August 21 in a 4-disc set with all 12 episodes of the 1st Season. Besides those hour-long episodes (running almost 11 hours long) there are some extras, in the form of two cast commentary tracks, 2 bonus episodes of Showtime's Brotherhood, a featurette called "The Academy of Blood: A Killer Course!" and a free Showtime series episodic download (N Technology). Here is Showtime's description of the release, and below that is the front cover:
    • Dexter is based on the compelling novel "Darkly Dreaming Dexter" by Jeff Lindsay. Orphaned at the age of four and harboring a traumatic secret, Dexter Morgan (Dexter Morgan (Emmy- and Golden Globe- nominated actor Michael C. Hall from "Six Feet Under") is adopted by a police officer who recognizes Dexter's homicidal tendencies and guides his son to channel his gruesome passion for human vivisection in a constructive way - by killing those heinous perpetrators that are above the law or who have slipped through the cracks of justice. A respected member of the police force, a perfect gentleman and a man with a soft spot for children, it's hard not to like Dexter. Although his drive to kill is unflinching, he struggles to emulate normal emotions he doesn't feel, and to keep up his appearance as a caring, socially responsible human being.

    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #46

    Standaard

    Eerste 2 afleveringen van het nieuwe seizoen zijn inmiddels op het net te vinden.

    Zojuist de eerste ervan gekeken, erg goede opener.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #47

    Standaard

    Ik zag het ook net, super. Al zag ik ook op tv.com dat het pas op 30 september wordt uitgezonden. Dat is wel een flink gat.

  23. #48

    Standaard

    Ik kon het niet weerstaan Geweldige (dubbele) seizoensopener en een spannend plot voor het 2e seizoen!

  24. #49

    Standaard

    Was vorig jaar al met seizoen 1 begonnen, maar door eigenlijk onverklaarbare redenen nooit afgemaakt (denk dat het te wijten is aan de aan de andere series die ik volg.. tijdgebrek dus

    Nu alle series zo'n beetje pauze hebben ben ik wat series aan het inhalen.
    Vorige week dus opnieuw begonnen aan Dexter. En gisteravond seizoen 1 afgesloten met de laatste 4 episodes. Ik kon het niet meer uitstellen tot vanavond..

    in 1 woord: WOW

    wat een serie is dit zeg! Sommige dingen zie je dan wel wat eerder aankomen, maar het verbaast je dan toch nog als het uiteindelijk gebeurt..

    eerste 2 episodes van S2 zijn ook al binnen.. kunnen dus meteen door


    Dexter Morgan...bring it on!

  25. #50

    Standaard

    Is deze serie ergens op het net te zien???. bij voorkeur met subs
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •