Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #51

    Standaard

    iemand enig idee wanneer er een dvd R2 release van komt??
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #52

    Standaard

    indd, ik hoop dat dexter s1 R2 snel komt, want dan kan ik deze briljante serie aan mijn dvd collectie toevoegen,
    ''The problem with eating and driving, which I love to do, is not being able to employ the 10-2 hand position on the wheel. It's a matter of public safety. But there's always a sacrifice.''

  3. #53

    Standaard

    Is hier al nieuws over? De R2UK is al enige tijd uit!

  4. #54

    Standaard

    De UK versie heeft ook Nederlandse ondertiteling: zie

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=67555.

    Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, bij play.com slechts 25,50 euro. Geen geld voor zo'n briljante serie. Wacht met smart op seizoen twee.

  5. #55

    Standaard

    Ik vond The Sporanos altijd de beste serie, op de voet gevolgd door Six Feet Under, maar ik moet me sterk vergissen als Dexter niet op nr 1 komt te staan!

    Gaat dat zien mensen, echt een briljante serie!
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  6. #56

    Standaard

    Heb net Six Feet Under helemaal uitgekeken en moet nog een paar afleveringen van Deadwood. Dan gaat dit mijn volgende te volgen serie maar worden denk ik.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    De UK versie heeft ook Nederlandse ondertiteling: zie

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=67555.

    Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, bij play.com slechts 25,50 euro. Geen geld voor zo'n briljante serie. Wacht met smart op seizoen twee.
    nu is hij helaas wat duurder (33 POND maar liefst)

    iemand de uk versie ergens goedkoper gezien?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #58

    Standaard

    Bij thehut dit weekend met voucher 'hut2' voor ong 22 pond incl (29 euro)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    Koop gewoon de R1 voor 21 euro.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #60

    Standaard

    I know, maar ik moet iig engelse subs hebben (oa voor mijn vriendin) en de r1 heeft geen enkele subs
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #61

    Standaard

    Klopt, maar de R2 heeft geen 5.1 als ik het goed heb.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #62

    Standaard

    Nog een maandje en dan komt het tweede seizoen al uit op R1.....

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld Bekijk bericht
    Klopt, maar de R2 heeft geen 5.1 als ik het goed heb.
    op dvdcompare.net staat dat hij zowel 5.1 als 2.0 heeft...

    Ik heb de R2 box ook net in huis en volgens mij heeft hij gewoon 5.1

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog een maandje en dan komt het tweede seizoen al uit op R1.....
    Ik heb zojuist bericht ontvangen van Axelmusic dat mijn exemplaar van seizoen 2 aan me is verstuurd. Hij is dus blijkbaar iets eerder uit.

  15. #65

    Standaard

    Heb gister de R1 van het eerste seizoen ontvangen en heb meteen even de eerste twee afleveringen gekeken. Moet zeggen dat ik er meteen goed in zat en het lijkt me een prima serie, de hoofdrolspeler heeft natuurlijk al bewezen een goed acteur te zijn in Six Feet Under. Verder veel bekende gezichten uit o.a. Oz en Weeds.

  16. #66

    Standaard

    Dexter (S1) (2006)
    Na alle positieve verhalen over Dexter, een serie over een seriemoordenaar, viel het eerste seizoen mij toch behoorlijk tegen. De eerste afleveringen zijn prima. Een goede introductie van de personages en door middel van flashbacks komen we meer over het verleden van de hoofdpersoon Dexter (een goede rol van Michael C. Hall uit Six Feet Under) te weten. Tegen het eind komt men een paar keer met een in mijn ogen behoorlijk zwakke (en ongeloofwaardige) twist in het verhaal. Het acteerwerk is wel prima, met name van Michael C Hall, mede door zijn acteerwerk ga je meeleven met een gevoelloze seriemoordenaar. Jammer dat men niet meer met het verhaal heeft gedaan, dat zat er zeker wel in! 7.0

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    seizoen 2 is beter.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  18. #68

    Standaard

    Geweldige serie inderdaad. Volgende maand beginnen ze met seizoen 3
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  19. #69

    Standaard

    Met uitzenden of maken?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #70

    Standaard

    28 september wordt in de VS de eerste aflevering van seizoen drie uitgezonden; Our Father.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    iemand enig idee wanneer er een dvd R2 release van komt??
    Dikke +1 duurt wel erg lang allemaal

  22. #72

    Standaard

    Net de eerste aflevering gezien. Kan best wel eens wat worden deze gitzwarte serie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #73

    Standaard

    Nou ik kan ook niet langer meer wachten op de release hier in NL. Dan maar via een andere weg. *zucht* krijg er een beetje Twin Peaks S2 gevoel bij

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JJB Bekijk bericht
    Nou ik kan ook niet langer meer wachten op de release hier in NL. Dan maar via een andere weg. *zucht* krijg er een beetje Twin Peaks S2 gevoel bij
    Seizoen 2 van Dexter was pas vorig jaar uitgezonden, S2 van Twin Peaks begin jaren '90. Niet echt vergelijkbaar
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Seizoen 2 van Dexter was pas vorig jaar uitgezonden, S2 van Twin Peaks begin jaren '90. Niet echt vergelijkbaar
    Blijft toch wel jammer dat men name series lang op zich laten wachten hier in Nederland. Om die reden kijk ik series vaak ook via internet, goede series schaf ik later alsnog wel aan.

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •