Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.

Discussie: waarom giftsets?

  1. #51

    Standaard

    Heb voorheen ook vrij veel giftsets gehad, maar langzaam aan raak ik ze hier weer kwijt aan mensen die ze graag wil hebben.
    Nu mijn interesse in giftsets en dvd's behoorlijk is afgenomen kan het mij ook niet meer veel interesseren.
    Als het even kan dan nu graag weg er mee.

  2. #52

    Standaard

    Ik koop ook geen giftsets..maar dat komt omdat ik de films die ik graag wil niet in giftsets verschijnen welkoop ik dvd boxen..oa jos stelling theo van gogh kubrick etc..maar koop ik niet veel films als je 4 kids dient te onderhouden haha..

  3. #53

    Standaard

    Verschillende mensen
    verschillende wensen
    [spoiler:8ea85f5eac]Je kan wel merken dat het weer bijna sinterklaas is[/spoiler:8ea85f5eac]

    Ik koop dvd's omdat ik de film dan kan zien (op mijn moment, zonder reclame, met prima beeld en geluid). Punt.
    Soms vind ik een film zo lekker dat ik meer wil. Dan zijn extra's (mits van goede kwaliteit) leuk. Voorbeeldig zijn de extra's van de EE's van LOTR (typisch een film waarbij ik meer wil, ik heb daarvan alle extra's minstens een keer gezien, ook de comentaries).
    Omdat ik LOTR-fan ben (ik had de boeken al zo'n 15 keer gelezen voordat ik hoorde dat er een film van gemaakt zou worden) en mijn LOTR-boeken (dat zijn een stuk of 12) en DVD's leuk bij elkaar wou neerzetten, wilde ik dat plekje wel wat meer cachet zou krijgen. Daarom heb ik van deel 3 de giftset gekocht om het beeldje 'Minas Tirith' als boekensteun te gebruiken:
    (klikbaar)
    (meer info? klik hier)

    Anderen willen sfeer creeëren in hun huisbioscoop.
    Nog anderen vinden de 'kadootjes' leuk om neer te zetten in de huiskamer. Zie bijvoorbeeld deze thread
    Ik kan me daar alles bij voorstellen, maar ik vind dat meestal het geld niet waard.
    Ik koop een dvd voor de film [spoiler:8ea85f5eac]ik begin in herhaling te vallen[/spoiler:8ea85f5eac].

    Nog weer anderen beginnen op een van bovenstaande manieren en raken aan het verzamelen.

    het leuke is weer
    dat elk geniet op zijn eigen manier
    [spoiler:8ea85f5eac]ik ben niet bepaald een hele goede dichter[/spoiler:8ea85f5eac]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •