Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 484 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Even een klein reviewtje geschreven. Staar je er niet blind op, want het is geschreven door een pure After Forever-liefhebber, dus ik kan misschien niet geheel objectief blijven... :wink:

    Ik vind het een erg goed album en zeer compleet. Een mooie en zeer gevarieerde mix tussen Power Ballads ("Empty Memories", "Cry With A Smile"), catchy Pop Rock ("Energize Me"), het episch aandoende "Dreamflight" en harde Metal ("Transitory" en "De-Energized") en opnieuw een Industrial/Doom-track ("Who I Am") waarop je ook Doro Pesch hoort. Het album opent met het bombastische "Discord", voor dit nummer werkte After Forever samen met een Praags orkest bestaande uit 40 man. Vooral "Dreamflight" is een muzikaal hoogstandje, een nieuwe mijlpaal voor After Forever, dit nummer duurt ruim 11 minuten, is enorm veelzijdig en bevat dus werkelijk alles. Op de L.E. staat ook nog de Bonus Track "Lonely", een mooie ballad.

    Helaas haalt het album niet het debuut 'Prison of Desire' of het daaropvolgende 'Decipher', maar die albums naderen ook perfectie. Daarentegen vind ik hem wel beter dan 'Remagine'. Ook op het selftitled album kom je de popstem tegen van Floor, maar deze wordt meer afgewisseld met haar operastem van de eerdere albums.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #252

    Standaard

    Ik lees nu pas je review, maar heb ondertussen toch al de cd gekocht. Morgen even aan in de auto richting Groningen.

  3. #253

    Standaard

    Nog mensen hier die uitkijken naar 1 mei, en dan vooral de release van het nieuwe album van Tori Amos? (Getiteld: American Doll Posse)

    Ik kan alvast niet wachten... er zijn maar weinig artiesten waar ik bijna voor de deur van de platenzaak voor wil gaan liggen, maar Tori is er een van.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ik lees nu pas je review, maar heb ondertussen toch al de cd gekocht. Morgen even aan in de auto richting Groningen.
    De L.E.? Laat me even weten wat je ervan vindt.

    Zelf weer een aantal top-CD's aangeschaft, om de gebrande ( ) CD's langzaamaan te vervangen:



    Ensiferum - s/t



    Ensiferum - Victory Songs (L.E. digibook)



    Finntroll - Nattfödd



    Sonata Arctica - Silence



    Within Temptation - The Heart of Everything (L.E. digipack)

    En met de nieuwe releases van Korpiklaani, Kamelot en Sonata Arctica voor de boeg, wordt het een dure periode. Ik schaf in ieder geval de nieuwe Sonata Arctica aan.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    De L.E.? Laat me even weten wat je ervan vindt.
    Ze noemen dit geloof ik inderdaad de Limited Edition, maar het is gewoon alleen een CD in een dunne digipack. Qua uitvoering niet speciaal. De CD wordt denk ik ook niet een topper van mijn collectie. Dan staat Epica toch wel hoger in m'n rangorde. Nightwish daarin nog altijd met stip op 1.

    Ik zit nu trouwens lekker te lezen in het boek van Epica: The Road to Paradiso. Erg vermakelijk. Straks even de rest van hun discography bestellen.

  6. #256

    Standaard

    Sinds maandag in het bezit van Katie Melua's CD Piece By Piece.
    Heb 'm inmiddels al aantal keer afgespeeld en vind het een heerlijke CD.
    Relaxte en mooie stemgeluid en muziek, leuke lyrics, mooie dame, wat kan je nog meer wensen?

    Stom dat ik 'm niet eerder heb gehaald, maar ja elk nadeel heb z'n voordeel (zoals ene jarige vandaag zou zeggen); hij was wel spotgoedkoop toen ik 'm haalde.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #257

    Standaard

    Inderdaad lekkere muziek voor bepaalde momenten. Straks tijdens de zwoele zomeravonden in de tuin zitten, cocktail in de hand en Katie Malua zachtjes op de achtergrond.

    Of op schoot, maar dat zal m'n vriendin niet met me eens zijn...

  8. #258
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Katie's cd is inderdaad erg goed!

    Ik speel hem de laatste tijd stukken minder omdat ik andere leuke cds ondekt heb

  9. #259

    Standaard

    Als het goed is zal deze cd vandaag bij mij op de deurmat liggen.

    Ik kijk er zeker naar uit!

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    De L.E.? Laat me even weten wat je ervan vindt.

    Zelf weer een aantal top-CD's aangeschaft, om de gebrande ( ) CD's langzaamaan te vervangen:

    Ensiferum - s/t

    Ensiferum - Victory Songs (L.E. digibook)

    Finntroll - Nattfödd

    Sonata Arctica - Silence

    Within Temptation - The Heart of Everything (L.E. digipack)

    En met de nieuwe releases van Korpiklaani, Kamelot en Sonata Arctica voor de boeg, wordt het een dure periode. Ik schaf in ieder geval de nieuwe Sonata Arctica aan.
    En zojuist binnengekregen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #261

    Standaard

    Leuk om te merken dat Katie's muziek hier word gewaardeerd.
    Ben nu ook van plan om haar haar eerste album te gaan halen binnenkort.
    Als Piece By Piece al zo goed is, dan zal Call Off The Search toch niet onderdoen denk ik dan maar... :razz:
    Voor diegenen die haar beiden albums heeft; kan iemand dit eventueel bevestigen of welke vind je beter van de twee?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #262
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik Call Off The Search een beter album vindt.

    Vind de nummers meer divers die erop staan.

    Ook heb ik beiden albums. Alhoewel van Piece By Piece het nummer "Spiders Web" echt geniaal is!

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik Call Off The Search een beter album vindt.

    Vind de nummers meer divers die erop staan.

    Ook heb ik beiden albums. Alhoewel van Piece By Piece het nummer "Spiders Web" echt geniaal is!
    Nog bedankt voor je reactie.

    Heb 'm afgelopen zaterdag gehaald en hoop er deze week te van mogen genieten.

    Spider's Web is indd een sterk nummer van haar maar mijn favoriete track van Piece By Piece is toch Shy Boy. Wat een lekker en leuk nummer is dat zeg.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #264

    Standaard

    Vandaag de SACD Pink Floyd - Dark Side of the Moon binnen.
    Wel een geweldige SACD en lekker gemixt!

  15. #265

    Standaard

    Wel lekkere cd's Rob. Katie Malua is opzich niets mis mee!

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Zeker niet 8) .... en ze zingt ook nog eens niet onverdienstelijk .
    Haha!

  17. #267
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Rob,

    wat een vreselijke meeloper ben jij!

    lekkere cds. Ghostboy is ook heerlijk

  18. #268
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    laat even weten hoe deze cd;s zijn.

    Ik ben ook wel een fan van Brubeck en Getz

  19. #269

    Standaard



    Net Supply & Demand besteld van Amos Lee. Maar 7,99 excl verzenden bij Bol

    Van de week ook die andere even halen bij de Free, is daar 9,99. Dit is echt relaxte muziek, is ook nog niet gaan vervelen na een aantal keren luisteren.

  20. #270

    Standaard

    De afgelopen dagen met regelmaat "After Midnight" opgehad. Zowel cd1 als cd2.
    Beide erg lekker om naar te luisteren, al is cd1 net wat lekkerder naar mijn mening.

  21. #271

    Standaard

    Ook hier ligt de nieuwe arctic monkeys. Net als bij de vorige cd moest ik hem eerst een paar keer beluisteren voor ik hem volledig kon waarderen, maar het is toch wel een toppertje. Ben ook erg benieuwd hoe het straks op mijn nieuwe receiver klinkt.

  22. #272

    Standaard

    Goedeavond,

    Ik ben op zoek naar een nummer:
    Wat ik er van weet.. Het is een nummer met als videoclip beelden van WTC (11-Sept). Het gaat asl het goed is over ondergaan van wereld..
    Ik dacht dat he van Muse/UB40 ofzo was.. Iemand idee?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  23. #273

    Standaard

    Op www.elusivedisc.com en op www.cduniverse.com vind je heel wat interesante titels.
    Met name cduniverse vind je veel goedkopere sacd, dvd-a titels.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Goedeavond,

    Ik ben op zoek naar een nummer:
    Wat ik er van weet.. Het is een nummer met als videoclip beelden van WTC (11-Sept). Het gaat asl het goed is over ondergaan van wereld..
    Ik dacht dat he van Muse/UB40 ofzo was.. Iemand idee?
    Misschien het nieuwe nummer van Linkin Park - What I've done?
    In die clip zijn in ieder geval ook beelden van het WTC te zien.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik vind het debuutalbum wel nog steed stukken beter dan Supply and Demand. De nummers hebben gewoon meer gevoel vind ik (luister maar eens naar "Soul Suckers" .... waanzinnig mooi). Supply and Demand vond ik in vergelijking wat vlakker klinken.
    Owwww ja, goed dat je er over begint, die moet ik nog steeds halen. Ik heb 'm al als mp3 en ik vind dat debuutalbum idd beter dan Supply and Demand, al klinkt die ook zeker niet slecht

Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •