Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 484 worden weergegeven.
  1. #76
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Hebben jullie dat dan nooit, dat je aan bepaalde muziek eerst even moet "wennen" en dat het pas na meerdere draaibeurten goed begint te worden?
    Jawel

  2. #77

    Standaard

    Had ik met een aantal APC nummers, van 3 nummers werd ineens het hele album goed

    Oh, en laat ik Paolo Nutini nog even pluggen, These Street, heerlijk debuut album...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    En na 1 keer luisteren klinkt het al erg goed.
    [Pain_inThe_ass-Modus]Wááát??? Moet je CD's nu ook al inspelen??!! [/Pain_inThe_ass-Modus]
    Hmm volgens mij wordt ik hier helemaal niet serieus genomen .
    En toch moet ik er wat over zeggen. Hebben jullie dat dan nooit, dat je aan bepaalde muziek eerst even moet "wennen" en dat het pas na meerdere draaibeurten goed begint te worden?
    Ik neem je zeker serieus. Maar inderdaad, ik volg de verhalen/discussies/ruzies over het wel of niet kunnen bestaan van hoorbare verschillen bij het 'inspelen' van kabels en bedoelde daar een luchtig grapje bij te maken. [spoiler:3185787051]Ik kon mezelf niet eens bedwingen toen ik dit grapje bedacht[/spoiler:3185787051]
    Zie ook de [modus]-markering.

    Ik heb het inderdaad ook wel dat ik een CD/elpee in het gebruik meer en meer ga waarderen 8) (nadrukkelijkste voorbeeld bij mij: Atom Heart Mother van, natuurlijk, Pink Floyd).

    Andersom heb ik ook meegemaakt: ik had de eerste CD van Dido, die beviel wel en de tweede kocht ik dan ook snel na het uitbrengen. Vervolgens werd ik doodgegooid op de radio met dat 'white flag'-nummer (vooral op sky) , al zo'n 3 jaar. Ik heb de CD nooit meer gedraaid omdat ik mijn buik (oren?) er helemaal vol van heb.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  4. #79

    Standaard

    even 2 dingen.

    Grapje was erg leuk heb smakelijk gelachen

    2de ding

    Ik heb dat ook zeker dat ik een cd meerdere keren moet luisteren. Sommige cd's soms wel tientallen keren voordat hij echt leuk begint te worden.

  5. #80

    Standaard

    Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft met een bepaalde CD, including me... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #81

    Standaard

    ja, je muzieksmaak verandert af en toe en door sommige cd's kan dat versterkt worden en ga je het waarderen denk ik. dat is mijn idee dan.

    *vaag geformuleerd
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #82

    Standaard

    Bij mij is het vaak meer gewenning, je bent soms niet gewend aan sommige combinaties van instrumenten en melodietjes. Als je vaker luistert kom je erachter dat er toch wat langer over is nagedacht dan je denkt, en na nog wat vaker luisteren vallen nummers gewoon op hun plek. Ik had het bij Umoja van Bløf, sommige nummers waren een instant hit bij mij, en anderen moesten even inweken.

    Wat Axel zegt is ook waar trouwens, alhoewel ik niet denk dat je smaak verandert maar meer verbreedt. Ineens hoor je muziek die je ervoor nog niet gehoord had en kom je na een paar luistersessies erachter dat je dat eigenlijk ook wel mooi vindt.

  8. #83

    Standaard

    Nou, straks even in de brievenbus gekeken en ik kwam 2 pakketjes tegen. CD van Katie Melua (piece by piece) en een gratis CD van musical fedelity met klassieke klarinetmuziek van Mozart. Beiden prachtige CD's. Ja, ik vind klassieke muziek zelfs af en toe mooi en ben dan ook zeker tevreden met deze 2 CD's.

    Ben nu even de extra DVD van Katie Melua aan het bekijken, damn, live heeft ze ook wel zeker een mooie stem. Prachtige CD in ieder geval met een stem om van te genieten.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Hendriks
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Ikke vandaag ook maar Essential Stevie Ray Vaughan besteld.

    Wat een pracht cd!
    CD 1 nummer 12 INDRUKWEKKEND!!!!!!!!!!!!
    8) 8) Inderdaad heel mooi!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Hendriks
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Ikke vandaag ook maar Essential Stevie Ray Vaughan besteld.

    Wat een pracht cd!
    CD 1 nummer 12 INDRUKWEKKEND!!!!!!!!!!!!
    8) 8) Inderdaad heel mooi!
    CD2 nummer 14 is ook een beauty

  11. #86

    Standaard

    Zojuist "Diana Krall - From this moment on" aangeschaft op cdwow. M'n eerste jazz cd. Ik had hem eerst gedownload en het klonk wel goed .

  12. #87
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Zojuist "Diana Krall - From this moment on" aangeschaft op cdwow. M'n eerste jazz cd. Ik had hem eerst gedownload en het klonk wel goed .
    Ik heb de cd Live In Paris binnen gekregen van Diana Krall. en zeker niet de laatste 8)

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Zojuist "Diana Krall - From this moment on" aangeschaft op cdwow. M'n eerste jazz cd. Ik had hem eerst gedownload en het klonk wel goed .
    Ik heb de cd Live In Paris binnen gekregen van Diana Krall. en zeker niet de laatste 8)
    Die wil ik misschien nog wel op dvd gaan kopen. Heb hem nog niet gehoord maar lijkt me een mooie opname.

  14. #89
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Zojuist "Diana Krall - From this moment on" aangeschaft op cdwow. M'n eerste jazz cd. Ik had hem eerst gedownload en het klonk wel goed .
    Ik heb de cd Live In Paris binnen gekregen van Diana Krall. en zeker niet de laatste 8)
    Die wil ik misschien nog wel op dvd gaan kopen. Heb hem nog niet gehoord maar lijkt me een mooie opname.
    dit is werkelijkwaar een kippevel opname! zover ik weet ook de mooiste cd van diana krall heb ik naar horen zeggen. 8)

  15. #90

    Standaard

    Hmm... vanmiddag op iTunes ook maar eens wat stukjes van Diana Krall beluisterd. Klinkt interessant, misschien vandeweek maar eens rond gaan zoeken.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  16. #91
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol
    Hmm... vanmiddag op iTunes ook maar eens wat stukjes van Diana Krall beluisterd. Klinkt interessant, misschien vandeweek maar eens rond gaan zoeken.
    Haar oudere cds zijn het beste overigens!!

  17. #92

    Standaard

    Ik heb net Amos Lee - Amos Lee aangeschaft. Na het lezen van zijn naam in dit topic even gedownload en nu gekocht. Heel erg relaxte muziek!

  18. #93
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Ik heb net Amos Lee - Amos Lee aangeschaft. Na het lezen van zijn naam in dit topic even gedownload en nu gekocht. Heel erg relaxte muziek!
    Klopt, het is ook een erg relaxte cd

  19. #94

    Standaard

    Heeft er iemand toevallig die Pianobox van Tori Amos (gehoord)?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol
    Hmm... vanmiddag op iTunes ook maar eens wat stukjes van Diana Krall beluisterd. Klinkt interessant, misschien vandeweek maar eens rond gaan zoeken.
    Haar oudere cds zijn het beste overigens!!
    Welke zijn dan vooral aanraders?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  21. #96
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    o.a

    When I Look In Your Eyes
    The Look of Love

  22. #97

    Standaard

    Vandaag ff een entertainmentbon voor mijn broertje wezen halen, hij is morgen jarig. Uiteraard kon ik me niet bedwingen toen ik langs de 3 voor 25 eu bak liep. Dus heb ik een 3tal CD's gekocht.

    Norah Jones - Feels like home
    Daft Punk - Discovery
    Various - Blue Note Trip: Sunset / Sunrise

    Norah Jones: weer een prachtige CD van haar waar ik zeker van kan genieten. Mooie nummers, wordt er lekker rustig van.
    Daft Punk: Kende de cd al en heb zelf de DVD interstella 5555 al liggen. Veel mensen vinden het niet zo'n geweldige muziek maar ik vind het zeker wat hebben.
    Blue Note Trip: Zeer vermakelijke Jazz cd met veel verschillende soorten Jazz, als je een beetje kennis wilt maken met Jazz uit allerlei landen, dan is deze cd zeker aan te raden. Een topper!
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  23. #98

    Standaard

    Yaaay, Sinterklaas pastte niet door de schoorsteen, dus heeft hij het pakje niet in mijn schoen maar door de brievenbus geschoven! En er zat in:

    Jamiroquai - Dynamite
    The Killers - Hot fuss

    Als de Sint nu ook nog even die twee andere cd's die ik besteld had afgeeft ben ik helemaal tevree.

  24. #99

    Standaard

    Omdat ik de dvd niet draaide heb ik de cd van Diana Krall live in paris besteld.

    Verder de SACD van Brother in Arms van de Dire Straits.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Verder de SACD van Brother in Arms van de Dire Straits.
    Juweeltje 8). Mits je muzieksmaak, kan ik je overigens ook de SACD versie van Pink Floyd's Dark Side of the Moon aanbevelen .... zo goed heeft het album nog nooit eerder geklonken, en de surround mix past ook echt bij de toch wat psychedelische muziek .
    Ik heb PF laatst nog een kans gegeven met Pulse maar The Wall blijft het enige waar ik een beetje van kan genieten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 4 van 20 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •