Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thommy
    Eventje zeggen dat het een setje B&W M1 geworden is, heb deze bijna slinternieuw kunnen scoren tegen een prikje

    Ben nu nog op zoek naar een leuk subwoofertje, die PV1 is naar mijn zeer goed maar te duur in vergelijk met sommige andere subjes.

    misschien een REL quake of Stampede???

    Mijn voorkeur gaat uit naar een downfiring, dit omdat ik vind dat deze beter te plaatsen is.

    mvgr
    Yves.
    Ik ben geen fan van de Stampede.

    Afhankelijk van je budget zou ik kijken naar een Velodyne uit de CHT serie of de SPL-R serie. Prijslijst

    Of een SVS SB12Plus. Deze dus
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thommy
    Eventje zeggen dat het een setje B&W M1 geworden is, heb deze bijna slinternieuw kunnen scoren tegen een prikje

    Ben nu nog op zoek naar een leuk subwoofertje, die PV1 is naar mijn zeer goed maar te duur in vergelijk met sommige andere subjes.

    misschien een REL quake of Stampede???

    Mijn voorkeur gaat uit naar een downfiring, dit omdat ik vind dat deze beter te plaatsen is.




    mvgr
    Yves.
    Ik ben geen fan van de Stampede.

    Afhankelijk van je budget zou ik kijken naar een Velodyne uit de CHT serie of de SPL-R serie. Prijslijst

    Of een SVS SB12Plus. Deze dus
    Ik heb ook veel goeds gehoord van de nieuwe KEF HTB2, kost de helft van BV een B&W PV1 maar schijnt ook zeer goed te zijn.

    Toch volgens een dealer die zowel REL als MJ Acoustics verkoopt.

    Deze HTB2 komt uit de Kef 3005.2 en 5005.2 setjes, maar is nu ook los verkrijgbaar.

    Iemand misschien al luisterervaring van deze HTB2 ?

    Mvg
    Yves.

    SVS ken ik wel, heel veel spl maar net iets te traag bij muziek is mijn ervaring. (SV ultra cylinder), kan zijn dat die frontfiring hier beter presteren, dat weet ik niet...

  3. #28

    Standaard

    Nope.

    Maar geen eens lekker zelf luisteren. Gezien je andere set kun je best zelf dat oordeel vellen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Nope.

    Maar geen eens lekker zelf luisteren. Gezien je andere set kun je best zelf dat oordeel vellen. :wink:
    Inderdaad, moet dringend eens op pad gaan

    Maar een sub kan je pas beoordelen in optimale afstelling/plaatsing, iets wat vaak in de winkel niet het geval is.
    Zeer begrijpelijk omdat het aanbod zo groot is en het een heel karwei is om een subwoofer naadloos in een setje te laten presteren.

    Mvg
    Yves.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thommy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Nope.

    Maar geen eens lekker zelf luisteren. Gezien je andere set kun je best zelf dat oordeel vellen. :wink:
    Inderdaad, moet dringend eens op pad gaan

    Maar een sub kan je pas beoordelen in optimale afstelling/plaatsing, iets wat vaak in de winkel niet het geval is.
    Zeer begrijpelijk omdat het aanbod zo groot is en het een heel karwei is om een subwoofer naadloos in een setje te laten presteren.

    Mvg
    Yves.
    Bij een beetje speciaalzaak mag je toch zeker thuis testen......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #31

    Standaard

    Is er inmiddels al iemand die de 5005.2 set thuis heeft staan? Om maar weer even terug te komen op de vraag die ergens in het topic staat.

    Ik ben namelijk voornemens deze aan te schaffen als vervanging van m'n ooude AIO set speakertjes. Ik zou graag de bevindingen wil weten.

  7. #32

    Standaard

    In een niet al te grote ruimte (tot 20m2 denk ik) is de Quake 2 zeker lekker muziekaal. Ook bij HT gebruik levert deze nog een leuke bijdrage hoor.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •