De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard prijsstijging van den hul

    per 1 oktober zijn de prijzen van al hun kabels verhoogt! Sommige kabels zoals de mainstream zijn ruim verdubbelt in prijs.

    voorbeeld: 7-voudig powerblock met 2,5m mainstream van 299 euro
    nu voor 649 euro

    d102 III van 119 euro nu voor 159 euro

    Je zou er bijna in gaan beleggen!! Wat zijn dit schandalige verhogingen!!

    Zijn andere "kabel"merken net zo bezig??

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dat klopt! Het gebruikte materiaal is laatst bijna verdubbeld in prijs. Daardoor flinke prijsstijgingen voor de kabels! Helaas voor de consument, maar VD Hul en andere kabelfabrikanten zullen er in ieder geval niet meer op verdienen.

  3. #3

    Standaard

    Inmiddels zijn de koper prijzen weer gedaald, alleen de kabel prijzen niet.
    Misschien had ik mijn v.d. Hul kabels voor een hogere prijs weg moeten doen

  4. #4

    Standaard

    Sorry hoor, maar dergelijke prijsstijgingen zijn toch gewoon belachelijk!

    Dat heeft niets meer te maken met gestegen grondstofkosten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Dat klopt! Het gebruikte materiaal is laatst bijna verdubbeld in prijs. Daardoor flinke prijsstijgingen voor de kabels! Helaas voor de consument, maar VD Hul en andere kabelfabrikanten zullen er in ieder geval niet meer op verdienen.
    Onzin. De materiaalkosten vallen wellicht hoger uit, maar deze maken maar een héél klein onderdeel uit van de totaalprijs.
    Geloof ook dat dat zo is, er zit zo'n enorme winstmarge op de kabels dat de prijs echt niet verhoogd hoeft te worden.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Dat klopt! Het gebruikte materiaal is laatst bijna verdubbeld in prijs. Daardoor flinke prijsstijgingen voor de kabels! Helaas voor de consument, maar VD Hul en andere kabelfabrikanten zullen er in ieder geval niet meer op verdienen.
    Onzin. De materiaalkosten vallen wellicht hoger uit, maar deze maken maar een héél klein onderdeel uit van de totaalprijs.
    Geloof ook dat dat zo is, er zit zo'n enorme winstmarge op de kabels dat de prijs echt niet verhoogd hoeft te worden.
    maargoed, aan de andere kant kun je je uberhaubt afvragen wie vd Hul kabels koopt! :wink:

  7. #7

    Standaard

    Daarbij zijn veel van die kabels al langer op de markt dus de 'research'kosten zijn al lang verrekend in de oude prijzen.

    Ik vind het pure oplichterij!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Daarbij zijn veel van die kabels al langer op de markt dus de 'research'kosten zijn al lang verrekend in de oude prijzen.

    Ik vind het pure oplichterij!
    Ach, ik koop ze toch niet! In die prijsklasse zijn er veel meer kabeltjes te vinden die beter presteren. :wink:

  9. #9

    Standaard

    Effe een off-topic vraagje:

    Heeft er iemand ervaring met deze kabel:

    http://www.in-akustik.de/de/KABEL/Ho...el/NF-1202.htm

    @Rob: ik kijk net in m'n inbox en ben je nog een antwoord schuldig. Excuses, is onderweg. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #10
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    maargoed, aan de andere kant kun je je uberhaubt afvragen wie vd Hul kabels koopt! :wink:
    Had jij geen VDH?
    Shhhht!

    keertje op ebay gekocht voor 15 euro. Dat was meer dan genoeg, want het is een bagger kabel! Hij zit nu aan mijn dvd speler, dat zegt genoeg

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dit zijn inderdaad extreme verhogingen en dat terwijl diverse andere merken hun prijzen een grote stap verlaagd hebben.
    Denk hierbij aan Nordost een tijd geleden en zeer recent Xindak.

    Nee, dit is geen goede stap van vdHul en al helemaal niet gezien hun vele goede (lees: betere) concurrenten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •