De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: DVDRW HDD RECORDER

  1. #1
    Aadvanderkruk
    Guest

    Standaard DVDRW HDD RECORDER

    is aan gesloten volgens schema maar ik krijg het geluid op de achtergrond van een andere zender op mijn speakers van mijn tv ook als de dvd speler staat uitgeschakeld
    wie weet de oplossing ?
    bij voorbaat mijn dank

    MOD. EDIT: Even alles naar lowercase omgezet. Ziet er iets rustiger uit...

  2. #2

    Standaard Re: DVDRW HDD RECORDER

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aadvanderkruk
    IS AAN GESLOTEN VOLGENS SCHEMA MAAR IK KRIJG HET GELUID OP DE ACHTERGROND VAN EEN ANDERE ZENDER OP MIJN SPEAKERS VAN MIJN TV OOK ALS DE DVD SPELER STAAT UITGESCHAKELD
    WIE WEET DE OPLOSSING ?
    BIJ VOORBAAT MIJN DANK
    Van SCHREEUWEN raken we hier niet onder de indruk, of je capslock moet de defect zijn, dan even vermelden

    Je geeft onvoldoende informatie, alleen een helderziende kan je helpen

    Merk - model - TV
    Merk - model - DVDRW HDD Recorder
    Merk - model - Reciever of versterker

    Aangesloten volgens schema is een kreet in de ruimte, apparaten kunnen worden aangesloten via composiet-scart-component-HDMI. Tevens kunnen er nog diverse audio verbindingen gelegt worden, optisch-coax-tulp analoog etc etc....

    Als je hulp wilt kun je beter niet schreeuwen en wat meer informatie geven
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Aad, welkom op 't forum! Zoals je collega forumlid al zegt: geen capslock aanzetten en meer info geven. Dit is inderdaad van de categorie "Ik heb een ding thuis en die doet 't niet. Help!".

    Als ik zo afga op de info die je wél geeft, zou mijn gedachte zijn: kabels liggen direct naast elkaar. Gebruik betere bekabeling (afgeschermd) en/of leg ze verder uit elkaar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •