De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: James Bond collectie/box SLOTJE

    *** PM / Deal / Betaald / ontvangen / klaar ***
    James Bond films zijn (IMHO) altijd goed voor een leuke avond. Geen top-entertainment, geen prachtige cinematografie of intrigrerende plots, geen acteurs op oscar-niveau, maar toch...

    Er bestond een James-Bond-box met 20 films.

    Sinds kort (najaar 2006) zijn de James Bond-films allemaal opnieuw uitgebracht. Opnieuw gedigitaliseerd, mooi gerestaureerd ook, echt een flinke verbetering.
    Misschien heb jij die eerste uitvoering van alle Bond-films en baal je nu of wil je sowieso die nieuwe release...
    Dan is dit je kans.

    Ik wil wel graag de complete serie James-bond-films (20 stuks? In goede staat, R2, NL-ondertitels). Het hoeft niet eens persé in die fraaie box te zitten (maar dat mág natuurlijk best!).
    Wel verwacht ik een fraaie prijs.
    En natuurlijk is er over de prijs te praten/onderhandelen. Maar laten we dat via PM doen.

    O ja, nu MOET ik een prijs noemen, ... een 'eerste bod' dan maar: €50, pm maaar als je interesse hebt, over die prijs worden we het vast wel eens.

    [spoiler:4f746ec3c1]Het is nu (november 2006) bij Veronica Bond-maand en eerlijk gezegd stuit het me tegen de borst om nu 20 Videobanden te kopen om alle films (met reclame) op te moeten nemen, ... dus je hulp wordt op prijs gesteld[/spoiler:4f746ec3c1]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #2

    Standaard

    Even een aanvulling/verbetering.

    Die nieuwe serie DVD's is al wat langer te koop (film voor film).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvd.nl, afdeling recenties
    De afgelopen drie jaar heeft DTS Images (voorheen Lowry Digital Images) in opdracht van MGM alle 20 officiële James Bond films volledig gerestaureerd. Onder supervisie van John Lowry is elke film vanaf het origineel frame voor frame digitaal gescand en opgeslagen. Hiervoor zijn 600 Apple computers gebruikt met een opslagruimte van 700 terrabyte. Alle films zijn gescand met een extreem hoge resolutie van 4000 bij 3000 pixels. Ter vergelijk: PAL DVD’s hebben een resolutie van 720 bij 576 pixels en de toekomstige HD DVD’s hebben een resolutie van 1920 bij 1080 pixels. Totaal is ruim 67 kilometer film gescand en vervolgens digitaal ontdaan van vuil en andere ongerechtigheden. Volgens John Lowry zijn op deze wijze ruim 37 miljoen stukjes vuil verwijderd. Ook de filmgrain is sterk geminimaliseerd en de kleurbalans is hersteld. Doordat nu bijna alle extra’s op een tweede DVD zijn geplaatst, kon de film met minder compressie op de schijf worden gezet. En hoe ziet het resultaat er nu uit?

    Het beeld op deze DVD is 1.66:1 anamorf beeldformaat. De voorgaande SE release had een 1.78:1 anamorf beeldformaat. Het nu gehanteerde 1.66:1 beeldformaat is de originele beeldverhouding van de Europese bioscoopvertoning. Ten opzichte van de SE versie is daardoor boven en onder nu iets meer beeld zichtbaar. De beeldkwaliteit van deze 44 jaar oude film is fantastisch mooi. Niet perfect natuurlijk, maar wel het beste beeld dat deze film tot nu toe heeft gehad. Mooi heldere kleuren en prima contrast. Bij sommige scènes lijkt de kleurverzadiging iets te. Het beeld is inderdaad volledig vrij van ongerechtigheden. Filmgrain is nog wel aanwezig, zij het mimimaal en beduidend minder dan bij het beeld van de SE versie. Af en toe valt het gebruik van edge enhancement op, maar ook dit is minimaal en zeker niet storend. Vergelijk de screenshots met dezelfde screenshots bij onze bespreking van de SE versie.
    Zie hier het verschil:

    een screenshot van de 'oude' SE':


    een screenshot van de nieuwe UE:


    [spoiler:b09ca6e258]Natuurlijk ook een beetje om jou over te halen je bond-films te updaten en -als je oude dan toch overbodig wordt- die oude aan mij te verkopen :wink: [/spoiler:b09ca6e258]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  3. #3

    Standaard

    betaald, ontvangen. Iedereen blij.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •